'Sam dit is niet nodig, komt terug naar mij! Ik zal je aandacht geven. We verzinnen iets voor Lila.' Zegt shadow.
Ik loop op lila af. Ik weet niet op ik sterk genoeg ben... ik moet dit doen. Ik ga de law of the wolfs niet breken. Ik luister of ze nog leeft.'Jullie hebben gelukt dat ze nog leeft. Alleen haar wolven teken vervaagd... het verdwijnt.' Zeg ik.
'Verdwijnt?' Vraagt Zack.
'Hoor je me niet oen! Verdwijnt!'
Ik leg mijn hoofd onder haar rug en duw lila op mijn rug. Ik kan het net houden.
Ik begin te rennen, Door het bos op zoek naar het dorpje van Lila. Achter me hoor ik iemand nog iets schreeuwen...
POV SHADOW
'Sam! Wacht! Kom terug!'
Hij rent weg. Ik ren hem achterna maar hij is te snel. Ik stop met rennen en kijkt Sam na. Tranen rollen over mijn wangen. Ik voel hoe Thomas en arm om me heen slaat.
'Ik had er voor hem moeten zijn... We hadden Lila moeten helpen... ik heb hem nog nooit zo boos gezien.'
'We gaan hem vinden... dat beloof ik. Kom we moeten terug.'
Ik veeg mijn gezicht af en loop mee terug.
'Sam had gelijk... Waarom deden we niets?' Vraag Jonas.
'Ik wachten tot jullie iets deden..' zegt Tamar.
'Ik denk dat we dat allemaal deden.' Zegt Tygo.
Ik kijk naar Zack hij staat daar maar. Starend voor zich uit.
'Zack?'
Hij kijkt me aan.
'Ik... kan niet met me zelf leven als Lila overlijd...' zegt hij.
Ik hoor een trilling in zijn stem. Hij houd duidelijk tranen achter. Jamie loopt op hem af en wil een hand op zijn schouder leggen die hij weg slaat.
'Wat is er met jou ineens?' Vraagt ze.
'Ik kan niet geloven dat je schaamteloos zoende als je weet dat ik met Lila ben!'
'Jij bent de gene die er niets aan deed om het te stoppen!'
'Als je het nooit gedaan had was ze nooit weggerend! Nooit gevangen genomen en was ze nu niet bijna dood!'
Iedereen kijkt naar de twee. Ik heb het gevoel dat we iets missen.
'Weet je wat, ik zie jullie later.'
Zack veranderd in een wolf en rent in de richting waar Sam heen is gegaan. Die is pist..
'Nou... weer een minder.' Zegt Thomas.
'We moeten ze vinden! We zijn een pack. Ze hebben ons nodig!' Roept Dawn.
Iedereen begint Door elkaar te schreeuwen.
'STOP!' Brul ik.
Iedereen is stil.
'Dawn heeft gelijk.'
JE LEEST
I'm a wolf?
WerewolfAls Lila met haar klas naar de bossen gaat met school raken zij en haar vrienden verdwaalt. Door een ruzie splitsen ze op. Ze heeft geen flauw idee wat ze moet doen tot ze een groep jongens tegen komt. Zij veranderen alles...