5K special

699 49 8
                                    

Heey allemaal!

Dit is een speciaal hoofdstuk voor de 5K lezers! Ik wil ten eerste iedereen bedanken! Als jullie er moet waren had ik nooit zo veel kunnen schrijven of zo veel reads en lieve reacties kunnen krijgen.

Dan nu, de uitleg over de imagine. Een imegine is een verhaal waarbij de lezers hun eigen naar kunnen invullen. Deze plekken worden aan gegeven Door Y/N. Als je dat ziet staan moet je je eigen naam invullen. Y/N staat namelijk voor Your Name (jou naam). Het is een special dus ik hoop dat jullie het leuk vinden! Nu gaat het verhaal beginnen. Veel lees plezier!

-

Je loopt door het bos. Je hebt geen idee waar je heen moet. Sinds je een stel jongere hebt ontmoet op je nieuw school, is die rare moedervlek van je pijn gaan doen en hij heeft een rode kleur gekregen in het oog. Je kijkt om je heen. Je bent moe dus je besluit om even te gaan zitten. Je komt even op adem. Is dit de plek waar die jongere je wilde ontmoeten. 'Y/N! Je bent er al.' De jongens hebben nu ook een groep meiden bij. 'Waarom moest ik komen?' Vraag je. 'Omdat je net als ons bent. Kijkt.' Zegt de jongen. Je weet nog dat hij Zack heet. Hij laat zijn moedervlek zien. Hij is het zelfde als de mijne alleen in een andere kleur. 'Ik snap niet wat je bedoelt.' Een van de meisjes stapt naar voren. 'Dat teken, betekent dat je een wolf bent. Net als ons.' Je kijkt ze aan. Je weet niet wat je moet zeggen. 'Het komt misschien als een schok, maar het is waar. Kijk.' Ze veranderd in een wolf. Een witte wolf. 'Wow... hoe werkt dat?' Het meisje verandert terug. 'Volg ons.' Zegt Zack. Jullie lopen Door het bos tot jullie bij een meer komen. Het begint al donker te worden. Je kijkt naar de lucht. 'Kom eens Y/N! Dan stel ik je voor aan de rest.' Zeg Zack. (A/N ik ga nu niet iedereen opnieuw beschrijven te veel moeite sorry :P ) 'Dit is Lila.' Het meisje dat hij aanwijst glimlacht. 'Dit zij n Fem en Dawn.' De twee meiden kijken op en zwaaien naar je. 'Dat zijn Tamar en Tygo.' je kijkt naar het koppel dat samen in het gras ligt. 'Dat is Sam.' Het kleine jongetje naast Lila glimlacht verlegen. 'Dat zijn Tim, Thomas en Jonas.' De jongens praten wat bij het meer. 'En dit is Jamie.' Zegt Zack terwijl hij naar het meisje naast zich wijst. Ze lijken je allemaal heel erg aardig. Jullie praten over hoe het is om een wolf te zijn. Tot het middernacht is. 'Het is tijd zegt Jamie. Je loopt met ze mee. Ze gaan om je heen staan. Het oog van je wolven teken geeft blauw licht. Het verspreid zich over je lichaam. Om je heen hoor je de andere praten maar je weet niet wat ze zeggen omdat je zo afgeleid bent. Je veranderd in een prachtige wolf. (A/N deze wolf is voor iedereen anders dus verzin maar iets :3 ) je kijkt de rest aan. Ze veranderen ook in een wolf. Jullie rennen Door het bos en Door het gras. 'Bedankt jongens!' Schreeuw je naar de anderen. Dit is het begin van jou wolven leven.

Dat was mijn 5K special! Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ik ga snel weer Door met schrijven! Nogmaals bedankt!

Doegg

I'm a wolf?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu