28

798 72 16
                                    

A/N AAN HET EINDE IS BELANGRIJK

We zitten in de bosjes. Onze ogen gericht op een groot gebouw. De mannen staan er voor. Ze hebben Tygo en Dawn. Ze stribbelen hevig tegen maar worden toch mee naar binnen genomen.

'Wat is het plan?' Vraagt Tamar.

'We wachten tot de mannen weer naar ons gaan zoeken. Dan sluipen we naar binnen.' Zegt Fem.

Ik ga liggen met mijn hoofd op Zack zijn been en ik gaap. Hij haalt een pluk uit mijn gezicht. Shadow gaat ook bij Thomas liggen. Sam gaat naast mijn liggen. Ik aai hem over zijn kop. Fem, Jonas en Tamar komen ook in een gesprek. Ik sluit mijn ogen en val langzaam in slaap...

'Lila...' Ik open mijn ogen en zie Zack.

'Ze zijn weg, me moeten gaan.'

Ik knik en ga rechtop zitten. Ik rek me uit en sta daarna op. We wachten nog even en lopen dan naar de deur. Ik pak de klink vast en probeer hem open te doen. Zonder resultaat, niet dat ik had verwacht dat hij open was.

'Oké... dat dacht ik al. Iemand een plan?'

Even is het stil.

'Oké, we splitsen op. Ik blijf hier op de uitkijk met Fem en Tamar. Thomas en Jamie kijken bij de rechterkant. Lila, Zack en Sam jullie gaan naar de linker kant. Jonas, Tim en Dawn jullie doen de achterkant. Probeer een mogelijke ingang te vinden.' Zegt Shadow.

Iedereen gaat meteen op zoek. Aan de linkerkant zijn wat dichtgespijkerde ramen.

'Sam, kom eens. Als ik je op til kan je dan Door de spleten tussen het hout kijken?'

Sam knikt. Ik til hem op en Zack helpt me.

'Ik zie een gang met allemaal deuren.'

'Is dat alles?' Vraagt Zack.

Sam knikt. Ik zet hem op de grond. Zack loopt naar een stapel rotzooi. Hij kijkt er Door heen.

'JONGENS WE HEBBEN HIER IETS! WE HEBBEN ALLEEN IETS NODIG IM HET TE OPENEN!' Roept Jamie.

Zack twijfelt niet en pakt Een stalen buis. We rennen naar Dawn. De rest is er ook al.

'Dat is gewoon cliché.' Zegt Tamar.

Het is een houte luik die in het gebouw lijd. Er zit een slot op.

'Cliché maar handig.' Zegt Jason.

'Oké aan de kant.' Zegt Zack. We Namen een stapje terug en Zack slaat met de stalen buis op het slot tot hij eraf valt.

'Slim Zack.' Zegt Tim.

We open het luik. Het is donker beneden. Veel te donker.

'Ik denk dat we als wolven beter zien. Niemand heeft hier een licht bron.' Zegt Fem.

Ik twijfel niet en ga Door het Luik.

'Blijf daar.' Zeg ik.

Ik loop een klein trapje naar beneden. Als ik de grond raak verander ik in een wolf. De kelder staat vol met dozen en andere spullen. Ik haal mijn ogen langs de muur tot ik een licht knop zie. Ik loop er op af zonder al te veel geluid te maken en verander terug. Ik klik het licht aan. Langzaam komt iedereen naar benden...

A/N BELANGRIJK!
na dit hoofdstuk heb ik als het goed is 5K! Dus het volgende hoofdstuk zal een 5K special zijn. Het zal een imagine zijn. Voor de mensen die niet weten wat het is, het wordt aan het begin uit gelegd! :)

I'm a wolf?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu