'Oké Sam. Zie je dat konijn daar.' Fluister ik naar Sam als we ons achter een bosjes verschuilen. Sam knikt.
'Je gaat er heel langzaam op af. Probeer zo min mogelijk geluid te maken. Als het gaat rennen. Ren je er achterna. Ik zorg dat hij nergens heen kan zodat je kan oefenen.' Hij knikt.
Langzaam sluipt hij Door de bosjes. Als hij heel dicht bij stapt hij op een takje. Het konijn kijkt op en stamp. Dan rent het konijn weg. Sam begint er achterna te rennen en ik ren Door de bosjes. Als het konijn 2 kanten op kan spring ik er voor. Het konijn schrikt en staat stil terwijl Sam en boven op springt en hem in zijn nek bijt.
'Goedzo! Dat was heel goed voor de eerste keer. Probeer takjes te vermijden.' Zeg ik.
'Het grappige is dat jij het me leert terwijl jij het eerst ook niet kon.'
Ik lach en Sam eet het konijn op.
'Lekker hoor.' Zegt hij.
'Nog een keer?'
Sam knikt en we rennen het bos weer in.
-
Vermoeid lopen we de open plek bij het meer binnen.
'Ik ga even uit rusten bij de open plek. Tot zo. En bedankt trouwens.'
'Geen probleem Sam.' Zeg ik met een glimlach.
Ik verander naar een mens. Ik kijk rond. Mijn rugzak logt nog onder een boom. Onder de zelfde boom ligt Zack te slapen. Stilletjes loop ik naar de boom en pak ik mijn rug zak.
Ik kijk in mijn tas en pak er een nieuw setje kleren uit. Ik kijk snel of Zack nog slaapt. Daarna trek ik mijn schoenen en sokken uit en vervolgens mijn trui en broek. ik spring in het meer en voel het koude water op mijn huid.
Ik duik onder water en kom even daarna weer boven. Ik strijk mijn haren recht als ik net boven ben.
'Zo zo, sexy hoor.' Hoor ik een plagend stem achter me zeggen. Ik draai me om en zie Zack.
'Flikker op ik ben bezig!' Zeg ik lachend.
'En wat als ik niet ga?'
'Wil je het echt weten?'
Hij trek zijn wenkbrauwen op. Ik glimlach en duw een golf water over hem heen. Hij kijkt me met een open mond. Ik begin hard te lachen. Hij bekijkt zijn kleren.
'Dat had je beter niet kunnen doen!' Roept hij voordat hij zijn trui en broek uit doet. Zijn sixpack komt te voorschijn en ik doe mijn best niet te staren.
Hij duikt er in en zwemt naar me toe. Hij duwt me onder water. Als ik boven kom hoest ik een paar keer. Hij lacht... heel hard. Zodra hij niet oplet duw ik hem onder water. Hij komt hoestend boven.
Ik zie hem naar me kijken. Ik probeer weg te zwemmen maar hij pakt mijn arm vast. Hij trekt me naar zich toe. Ik probeer me tegen te houden met mijn hand waardoor ik zijn gespierde borst aan raak. Ik kijk hem diep in zijn ogen aan. Even ben ik in trans... een trans waar ik snel uit wordt gehaald Door Zack zijn lippen en de ogen van mijn wolven teken en die van hem... die op lichten...
JE LEEST
I'm a wolf?
WerewolfAls Lila met haar klas naar de bossen gaat met school raken zij en haar vrienden verdwaalt. Door een ruzie splitsen ze op. Ze heeft geen flauw idee wat ze moet doen tot ze een groep jongens tegen komt. Zij veranderen alles...