34

685 62 12
                                    

POV ZACK

We zitten met zijn alle een eindje van het huis vandaan, op een open plek. We wachten op Jonas die wat eten haalt voor ons. Als hij terug is met wat vlees begint Fem met praten.

'We moeten Lila terug halen. Maar We moeten ook zorgen dat niemand gepakt wordt. Dus... ideeën?'

Even is het stil.

'Uhm... De snelste moeten op wacht staan.' Zegt Dawn.

Ze pakt een stok en tekent het gebouw. Ze zet twee kruisjes.

'Bij de ingang een en een bij de andere ingang. Zodra ze iets zien moeten ze iets doen. Ik dacht aan huilen. Dan rennen ze weg.'

'Klinkt goed, maar wie zijn de snelste?' Vraagt Shadow.

'Ik dacht aan Jonas en Tygo.' Zegt Dawn.

'Oké dus dat staat vast, dan hebben we iemand nodig die de kooi en deuren open kan maken.'

'Met wat?' Vraagt Thomas.

'Zijn nagel of zo?'

'Al onze nagels zijn te groot.'

Sam kijkt ineens op.

'Die van mij niet!'

Hij veranderd in een wolf en laat zijn kleine nageltjes zien. Shadow kijkt naar hem.

'Sam... het is te gevaarlijk.'

'Nee Shadow, ik bepaal dat zelf wel! Ik wil Lila redden.'

Shadow kijkt naar Thomas die zijn schouders op haalt.

'Ik ga met Sam mee.' Zegt ik.

Jamie kijkt me aan. Ik kijk van haar weg.

'Zack, ik denk dat jij de laatste bent die ze wilt zien.' Zegt Jamie.

'Nee Jamie, ik ga haar redden. Punt uit.'

Ze zegt niets meer.

'Oké... Tamar, Dawn, Thomas, Jamie en ik staan op bepaalde plekken in het gebouw om Door te geven als we gehuil horen.' Zegt Fem.

Iedereen stemt in. Nu is het wachten tot het goede moment...

-

Even later zien we Hoe de mannen die eerder weer terug waren gekomen het gebouw verlaten. Dit is onze kans. Ik kijk de rest aan, ze knikken. Als de kust veilig is lopen we naar het gebouw. Sam loopt naar de deur en verandert in een wolf. Met zijn nagel klooit hij met het slot.

'Kom op Sam je kunt het.' Zeg ik.

Hij draait en draait en duwt en uit eindelijk opent hij de deur. Jonas rent naar de andere ingang. Tygo gaat naast de deur staan en wij rennen naar binnen...

A/N
Omg dit boek wordt zo goed opgevat Door jullie! Dank jullie wel!

I'm a wolf?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu