19

894 81 5
                                    

A/N

Oké, sorry als dit hoofdstuk al gepubliceerd was... Hij stond niet als gepubliceerd dus ik weet niet of het wel of niet zo was... laat het even weten, sorry nog maals!

Het is ochtend en iedereen wordt langzaam wakker. Ik hoor stemmen en geeuwen om me heen. Ik open langzaam mijn ogen en kijk om me heen. Shadow, Sam en Fem zitten mijn het meer. Jamie ligt bij Zack... lag hij niet naast mij? Waarom ligt hij daar? Waarom ligt Tim hier?! Wacht... Waarom boeit het me... het is maar een jongen.

Ik sta op en kijk om me heen. Ik rek me uit en loop langs de bosjes die naast het meer groeien. Mijn oog valt op een van de bosjes waar mooie ronden blauwe besjes groeien. Zal ik wat mee nemen? Maar waar doe ik ze in.

Ik kijk rond, als ik ze in mijn zak doe gaan ze kapot... ik kan ze gewoon mee nemen... ik zucht en steek mijn hand uit. Ik pluk wat besjes en neem ze mee in een hand. Ik loop terug.

'Yo Lila!' Roept iemand.

Ik kijk om en zie Thomas. Hij loopt op me af.

'Wat heb je bij?'

Ik open mijn hand.

'Lekker! Kom dan delen we ze met de rest.'

We lopen naar het meer. Iedereen gaat bij elkaar zitten.

'Dus..' Zegt Jonas.

Ik leg de besjes op het gras neer. Iedereen pakt er een paar en eet ze op.

'Er zijn nog veel meer van dit soort besjes langs het meer.' Zeg ik terwijl ik het laastje besje eet.

Na een tijdje is iedereen klaar.

'Wat gaan we vandaag eens doen.'

'Jagen? We hebben eten nodig.' Zegt Fem.

Ik zeg niets en de rest stemt in. We staan op en iedereen loopt het bos in.

'Ik help je wel.' Zegt Zack.

Ik kijk naast me en geef hem een glimlachje. We veranderen in een wolf en rennen het bos in. Het voelt zo fijn om Door de bossen te rennen. Zack stopt ineens. Mijn ogen vallen op een konijn.

'Loop er heel langzaam heen, en als hij begint te rennen... ren zo hard je kan.' Zegt Zack zachtjes.

Ik sluip langzaam op het konijn af. Hij zit lekker in het gras. Alles gaat goed tot ik op een takje stap. Het konijn begint te rennen. Ik snel er achteraan. Al snel merk ik dat ik veel sneller ben. Ik spring voor het konijn en met een van mijn poten haal ik hem onderuit. Zack komt aan gerent.

'Eet maar op.' Zegt hij.

Ik kijk naar het bewusteloze konijn. Ik slik.

'Kom op, het is lekker.'

'Ik heb nog nooit iets vermoord!'

'Je zet je tanden in zijn nek en bijt.'

Ik open mijn bek en zet mijn tanden in het beestje zijn nek en bijt. Het vel gaat er makkelijk af.

Zack kom bij me zitten en eet een beetje mee. Ik moet zeggen, het smaakt wel goed.

'We moeten Door.' Zegt Zack en hij rent weg. Ik ren hem achter na...

I'm a wolf?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu