35

622 58 13
                                    

A/N AAN HET EINDE IS BELANGRIJK!

POV ZACK

We zijn binnen bij de kamer waar ik met Jamie heb gezoend. Het is niet alsof ik hier graag kom... als ik dit niet gedaan had was dit niet gebeurd.

'Zack, je moet me optillen.' Zegt Sam ineens.

Ik knik en til zijn kleine wolven lichaampje op. Hij steekt zijn nagel in het slot en binnen een paar seconden is het open. We openen de deur en kijken om ons heen. Allemaal kooien... met onze namen erop...

POV LILA

Ik hoor de deur verder op in de gang open gaan. Ik ga achter tegen de muur staan. Als die mensen terug komen kan ik me op zn minst verdedigen. Ik hoor gerommel aan mijn slot. Ik wacht tot de deur open gaat en ik het kopje van Sam zie. Hij rent naar binnen en springt met zijn kleine lijfje in mijn armen.

'Dankjewel.' Zeg ik tegen hem.

'Ik was het niet alleen. Iedereen heeft mee gehol-'

Ik hoor gehuil buiten. Heel kort.

'We moeten gaan!' Zegt Sam.

Ik knik en verander in een wolf en we rennen de cel uit. Ik kijk Zack aan. Ik wist niet dat hij er was. Ik kijk meteen weg en ik ren achter Sam aan. Als we buiten komen staat iedereen omringt door de mannen. Sam schuilt bang achter me. Ik zie hoe een van de mannen naar Zack toe rent en hem mee neemt zonder dat hij iets kan doen. Een andere man komt op mij af. Ik grom als teken dat hij weg moet blijven. Ze zullen Sam niet krijgen. Als hij zijn armen uit steekt om me te pakken bijt ik flink hard in een van zijn armen. Hij trekt zijn arm schreeuwend los.

Fem begint ook te grommen en valt een van de mannen aan. Als een van de mannen haar aan wil vallen haalt Jonas hem onderuit. Zo begint een heel gevecht. Uiteindelijk liggen ze allemaal op de grond. Maar geen Een is dood.

'Dat was geweldig!' Zegt Sam.

Iedereen veranderd terug.

'Kom we gaan. We hebben hier zat gedaan.' Zegt Zack.

Iedereen loopt langzaam aan. Ik loop achter ze aan met Sam. Opeens word ik bij mijn achter poten gepakt en onderuit getrokken en piep verlaat mijn mond. Iedereen kijkt me aan maar doet niets. Zelfs Zack doet niets. Ik probeer mijn achter poten los te krijgen.

'Lila! Iemand doe iets! Ik ben niet sterk genoeg!' Schreeuwt Sam.

Maar iedereen staat daar maar gewoon. Ik kom los draai me om. Ik spring omhoog en kras de man in zijn gezicht voor ik boven op hem springen. Een andere man duwt me van hem af. Ik bijt hem maar en komen steeds meer mannen bij. Sam schreeuwt wat maar niemand doet iets... Waarom helpen ze me niet. Ik komt onder de velen mannen vandaan en wil er een aan vallen als ik een steek in mijn arm voel. Ik verander meteen terug en mijn hoofd raakt de grond hard. Ik hoor de mannen weg rennen en Sam op me af komen. Dan wordt alles zwart.

A/N
Het einde komt naar bij, het spijt me! Ik heb wel een nieuw boek genaamt connections en ik wil snel een nieuw wolven boek schrijven. Ik wilde alleen het einde van het boek even aan kondigen.

I'm a wolf?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu