POV LILA
Ik trek mijn jas uit en duw mijn korte mauw aan de kant. Het oog van mijn wolven teken heeft een licht gloed over zich heen dat knippert. De huid om het teken heen is rood. Ik slik en als de licht gloed terug is druk ik op de huid.
Het licht verandert een een blauwe streep die langs mijn arm naar beneden gaat opnieuw en opnieuw. Als hij voor de zoveelste keer bij mijn boven arm is splitst het licht op en gaat het licht over mijn arm en mijn borst tot aan mijn voeten. Opnieuw en opnieuw.
Wat gebeurt hier?! Wat is dit?
'Lila!' Hoor ik. Ik kijk op en zie Jamie.
'Wat is dit?!' Schreeuw ik naar haar. Ze kijkt me aan en haalt haar schouders op.
Dan verschijnen Shadow en Sam.
'Jamie? Wat is dit? Wat gebeurt er?' Vraagt ze.
'Weet ik niet, dit heb ik nog nooit gezien... Misschien is ze een special...'
Zack komt ook aan gerent samen met de andere.
Het licht scant inmiddels mijn hele lichaam.
'W...wat moet ik doen!' Roep ik naar de groep.
Ik kijk naar mijn handen. Langzaam verandert het licht in... haar? Haar? Wit haar? Langzaam komt er meer en meer. Zelfs mijn shirt verandert in haar... en mijn broek... en mijn haar wordt kort en wit. En ineens kan ik niet meer op mijn benen staan en val ik voor over.
Ik voel me weer een beetje normaal... er is geen licht meer. Ik probeer op staan, maar het lukt gewoon niet. Ik kan niet opstaan. Ik kruip naar het water. Ik kijk in het water en ik zie... een wolf... een witte wolf. Ben ik dit?
Ik draai me om en kijk de rest aan.
'Geen zorgen Lila, dit is wie je bent.
Ik loop op ze af. Ze kijken elkaar aan en vormen een kring om me heen.
'Tijd dat je bij de groep komt.' Zegt Zack.
Ze kijken elkaar aan ben beginnen.
NOW this is the Law of the Wolfs - as old and as true as the sky;
Ik kijk rond als ze tegelijk Door gaan.
And the Wolf that shall keep it may prosper, but the Wolf that shall break it must die.
As the creeper that girdles the tree-trunk the Law runneth forward and back -
For the strength of the Pack is the Wolf, and the strength of the Wolf is the Pack.(Leuk feit... Jungle book de film is een ding... Daar komt dit uit :))
Ze zijn klaar en ze stropen hun mouwen op en drukke op het oog van hun wolf. Ze veranderen allemaal in een wolf.
Jamie in een grijs met witte, Fem in een bruine, Dawn in een grijze, Shadow in een zwarte, Zack in een zwarte, Thomas is een bruin zwarte, Tim in een grijze, Jonas in een bruine en Sam in een kleine grijze witte. Ze huilen naar de maan. Ik kijk ze aan.
'Gewoon proberen.' Zegt Shadow. Ik knik en huil naar de maan...
A/N de wolf op de achtergrond van het plaatje is Lila
JE LEEST
I'm a wolf?
WerewolfAls Lila met haar klas naar de bossen gaat met school raken zij en haar vrienden verdwaalt. Door een ruzie splitsen ze op. Ze heeft geen flauw idee wat ze moet doen tot ze een groep jongens tegen komt. Zij veranderen alles...