38

681 52 7
                                    

BELANGRIJKE A/N AAN HET EINDE

POV SAM

Ik ren achter de gebouwen door. Ik mag niet gezien worden. Ik heb geen idee waar ik heen moet. Ik ben hier nog nooit geweest. Ik moet iets verzinnen. Dadelijk is het te laat.

Ik kijk naar de grote ramen. Mensen zitten binnen en lachen, kijken tv of eten. Ik moet iets doen. Ik kijk om me heen en zie een plein. Een leeg plein. Ik denk even. De mensen! Ze kunnen me helpen!

Ik ren naar het plein toe en kijk. Niemand kan me zien. Ik leg Lila op de grond. Haar wolven teken is helemaal weg. Ze heeft alleen nog een snee in haar arm en ze bloed nog steeds. Ze leeft nog... ik moet snel zijn. Ik verander in een mens en begin om hulp te schreeuwen.

Een vrouw komt een van de huizen op me af rennen.

'Wat is er gebeurt?!' Vraagt ze gestrest met een telefoon in haar hand.

Uhm.. nu moet ik iets verzinnen.

'I.. ik wilde haar vragen om met me te spelen en ik ging naar haar kamer en ik trof haar zo aan...'

'Geen paniek jonge man.'

Ze typt wat op de telefoon en begint de bellen. Even later is er een gro r e auto. Er stappen wat mensen uit en ze bekijken Lila. Ze overleggen wat maar ik let niet op. Ik kan alleen hopen dat Lila overleeft. Ze nemen haar mee de auto in. Een man rijkt me zijn hand. Ik pak hem vast en hij helpt me om hoog.

'Kom maar mee met de auto.' Zegt hij vriendelijk.

Ik knik en stap achter in. We rijden aan. En schel geluid kwelt mijn oren. Wolven oren is niet altijd fijn. Na een tijdje stop de auto en we stappen uit.

'Jongeman, wacht maar even daar.' Zegt een van de mannen terwijl hij naar een ruimte wijst met allemaal mensen er in. Ik knik en ga daar zitten.

Even later komt de dokter me halen. Ik loop mee naar haar kamer. Hij sluit de deur achter me. Haar wond is dicht en haar wolven teken is weg...

POV Zack

Ik ren verander in een mens en ren door de straten. Ik moet ze vinden! Ik ren naar een plein toe. Hier ligt bloed... zijn ze hierlangs gekomen. Ik ren op een vrouw af.

'Pardon.'

'Ja?'

'Heeft u hier een klein jongetje en een meisje gezien? Heft meisje is gewond?'

'Ja, niet zo lang geleden heb ik een ambulance voor ze gebeld.'

'Waar is het ziekenhuis?'

Ze verteld me waar ik heen moet en ik ren door. Het is best ver weg zei ze. Ik ren tegen iemand aan maar het maakt me niets uit. Ik luister niet eens naar wat ze zei. Ik ren gewoon door en zie het zieken huis...

Dit hoorde eigenlijk het een naarlaatste hoofdstuk te zijn maar ik wil het iets meer verspeiden voor jullie! Zodra ik dit publiceer komen ook de eerste hoofdstukken van mijn nieuwe wolven boeken online. Het 10K boek heet: The Forgotten Wolf. Als je nog ideeën toe wilt voegen reageer even onder het 10K boek en je krijgt een shout out in het boek. Ik hoop natuurlijk dat jullie het gaan lezen. Het hoeft natuurlijk niet! Het tweede boek heet The Wolf's Red Rose maar dat wisten jullie al!

Doeii!!!

;)


I'm a wolf?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu