"Yoongi ?"
"Ye la aku..Kenapa ?"
"Kenapa apa ? Kau buat apa dtg sni ?" Tanya Hana dgn wajah yg bingung..
"Lorgh aku nk melawat org sakit..Xboleh ke ?" Hana menepuk dahinya berkali2.. Adeh soalan yg dia tnya td tu mmg soalan bengap sungguh 😂😂 Memang terang2 la Yoongi melawat dia sbb dia demam duh..
"Oh okey.." Hana membaringkan bdannya semula di ats katil..Si Eunji lesap p mna ntah ..Hish minah ni memang 😤😤
Yoongi duduk di ats katil sambil xlepas memerhati ke arah Hana..Hana cuak..Eh dia ni pandang org serupa nk mkn jaaa !
"Kau kenapa tgk aku mcm tu ?" Tanya Hana panik..Eh jgn memacam Yoongi..Gue sepak lu masuk tiang gol kang !
"Alo saja nk tgk kau..Kau kn xdtg skolah ,tu yg rindu nk tgk muka kau.." Jawab Yoongi selamba..Manakala Hana pulak..Muka jgn kata lah..Terkejut tahap nk terjun bangunan gayanya 😂😂
Rindu ? Hell..Dh kenapa mamat ni ? Otak makin biul gamaknya lepas sedar dari koma kot ?
"Hmmmm kau demam lagi ni...Dh la rehat..Aku keluar dlu eh ? Harap2 kau cpt sembuh.." Ujar Yoongi sambil trsenyum..
Yoongi menarik selimut supaya menyelimuti Hana dgn kemas..Kemudian dia segera berlalu dari situ..
Ffuh...Lega...Sesak nafas duh 😭
Hana menarik nafas lega stelah kelibat Yoongi hilang dimatanya..
"Woiii pakwe kau ke tu ? OMG DAMN ! he look so hot babe ! Dgn gaya swag dia tu..Omg Omg 😨😨😨😨😨😱 " Eunji sudah bermula gaya fangirling dia..Over gila 😂😂
"Dh knapa kau ni ? Kena sampuk ? Dh la aku nk rehat..Esok kalau aku dh okey aku nk pergi sekolah.." Hana menutup matanya rapat..Berura2 utk menyambung tidurnya yg terbantut tadi..
"Hei ! Mak bapak kau ckp kau kena sembuh betul2 baru boleh pergi ke skolah !" Bangkang Eunji kalut ..Hana memekakkan telinganya..Haish igt dia suka sgt ke prgi skolah ? Mengadap hantu pelbagai jenis yg mengangguinya xtentu masa tu ? Lol no man..Dia trpaksa pergi sekolah sebab dia ada hal dgn si Yein budak senget tu..Tambah lagi peperiksaan akhir tahun makin dekat..
Nanti kalau ponteng bnyak hari,makin banyaklah Hana ketinggalan ! No way ! Dia xsanggup nk kejar last2 minute study..Not her style mehh ...
🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌
'Uh tu Yein ! Dia dtg hari ni ! Bagus ! Boleh aku settle hari ni jgak !' Bisik Hana di dlm hatinya..
Sewaktu Hana berjalan ke kelas,terasa seperti ada seseuatu benda berat yg melingkari di bahunya.Heh ?
YOONGI ?!!!!!
"KYAAA !!! Apahal kau letak tgn busuk kau dkt aku ni..Heee" Hana menolak tgn Yoongi yg melingkari di bahunya laju..Gila kau ? Nanti xpasal2 bergosip habis satu sekolah pasal..
Prempuan yg dipercayai gila iaitu Hana mmpunyai hubungan dgn org yg mati hidup semula iaitu Yoongi ! Heh ! Xrela 😨😂
"Ooi berangan apa ! Dh smpai kelas ni.." Yoongi menegur Hana yg sperti blur trsebut..Hana yg baru trsedar dari lamunannya td terkebil2 melihat ke arah Yoongi..
Otak jd blank tiba2 😂
Tiba2 ..
CCHUP !
Pipi kanan Hana dicium pantas oleh Yoongi secara sembunyi2!
Hana terkejut lagi buat kali kedua..Hanya matanya saja memerhati ke arah Yoongi yg selamba badak saja berjalan prgi ke tmpt duduknya..Eeeeee!!! Nasib xdk org !!! 😤😤😤😤 Yoongi ! Kau tggu 🔪🔪
'Sape suruh comel sgt..Kan dh kena kiss..'
SKIP
Badan Hana mulai terasa lemah semula..Maybe disebabkan kesan dia mengambil ubat selsema tadi sebelum datang ke sekolah ! Haish !
Matanya semakin kuyu..Argh xleyh jd ! Dia kena pergi tandas !!!
"Cikgu,boleh sy pergi ke tandas ?" Tanya Hana kepada ckgu Jimin..Ckgu Jimin mengangguk menandakan dia memberi kebenaran utk Hana ke tandas..Dgn srupa bak ironman Hana trus melangkah keluar dari kelas 😂😂 Tambah lgi apabila dia trperasan Yoongi yg tidak lepas memandang ke arahnya..Lagila laju dia berjalan !
Hana membasuh mukanya di sinki..Mungkin cara ini dpt melegakan penyakit mengantuknya tu.."Huarghh ! Mengantuknya..Asal mengantuk jugak ni walaupun aku dh basuh muka ? Hish !" Hana berkata berseorangan di dlm tandas..Nasib org xdk..Kalau x sah2 lah org kata dia lagi gila 😂😂
Hana membasuh lagi mukanya buat kali kedua..Dia menepuk kedua2 belah pipinya perlahan..
"Wake up Hana..Jgn mengantuk sgt ! Bahaya !!" Hana melihat wajahnya di cermin..Hana trgamam..Seorang pelajar sekolah yg berpakaian koyak rabak dgn mata yg terjojol keluar sedang memerhatinya dgn pandangan yg sinis !
Dan ...
ZZUP..
Hana memejamkan matanya sebelum membukanya kembali sambil trsenyum sinis di hadapan cermin..
"Yein..Kau akan mati di tgn aku hari ni.."
Pprang !!!!
Hana menumbuk cermin di dlm tandas itu sekuat hati sehingga cermin itu pecah berderai..Kemudian dia terus berlalu pergi dari situ..
MEANWHILE
Yoongi mula tidak senang duduk apabila kelibat Hana masih tidak muncul walaupun 10 minit..Terasa masa sprti lambat saja berlalu..
Lantas Yoongi mengambil keputusan utk pergi ke tandas jugak..
Nasiblah ckgu Jimin xmembebel 😂😂
Yoongi berdiri di hadapan tandas pelajar prempuan.
Nak masuk ke x ? Nak masuk ke x ? Stg kalau masuk ..Ada pelajar prmpuan lain dlm tandas tu mcm mna pulak ? 😂😂 Xpasal2 org kata dia byuntae sbb masuk tandas prempuan..Aduh mcm mna ni ?TBC
-HAHAHAH ahjumma buat pndek part kali ni 😜😜 saja nk bg suspen haha
-mngkin slepas ni ahjumma akan update agak lmbt skit ..Sbb buzy huhu.
-And psal ff i'm sorry tu..Ahjumma xkn buat chapt 1 lagi,sbb ahjumma nk perabiskan ff ni dlu,bru ahjumma akan buat chapt baru..Yg masih x baca lg tu,rajin2 lah tgn melawat okey 😚
-jgn lupa vote n komen ff ni..
-okey byebye 😂👋👋👋
YOU ARE READING
Married with a ghost ? (COMPLETE)
FanfictionKim Hana pelajar perempuan yang boleh nampak hantu dan roh dari dia kecil lagi ! Dia jugak boleh berkomunikasi dgn hantu2 tersebut....Sehinggalah dia terjumpa roh yg amat pelik sekali ! Dan ini kali pertama dia berjumpa roh mcm tu.... -OMG nak tau...