Chapter 31

4.9K 506 135
                                    

Jambangan bunga yg terdapat di tgan Hana diletakkan di atas tanah perkuburan trsebut...

Jung Ye In..
1998-2016

Yoongi hanya memerhati ke arah Hana yg sdg membaca doa..Ya Yoongi tabik sangat dgn Hana..Walaupun Yein berbuat jahat dgannya,tetapi sekelumit dendam pun tiada di dalam hati Hana..

"Jom lah...Nanti terlewat pulak nk pergi sekolah.." Tutur Hana lalu berjalan ke arah kereta yg dipandu oleh Yoongi..

"Hmmm baiklah tuan puteri..." Balas Yoongi sambil trsenyum coolnya..

"Bila pulak aku jd tuan puteri ni ?"

"Sejak tuan puteri jd puteri di dlm hati sy..huahuahua.." Yoongi berkata dgn muka swagnya 😂😂😂

"pickup line xjd bro ! Jom lah...Nnti lambat prgi sekolah ! "

"yerlahh.." Yoongi terkocoh2 msuk ke dlm kereta memandangkan mreka mmg sudah agak lambat ke sekolah 😂😂

Hana mmegang dadanya yg berdebar..Dh kenapa tetiba jd mcm ni ? Haish taguna Yoongi..

"Kau pehal dok letak tgn dkt dada tu ? Kau ada penyakit lelah ke wey ? " Tanya Yoongi kalut lalu memberhntikan kreta di bahu jalan..

"Erk yg kita berhnti dkt sini knapa ? Kyaaa Yoongi ! Drive lah ! Nnti lambat kita ke sekolah !" Hana memukul bahu Yoongi kuat..Dh kenapa mamat ni tetiba kata dia ada penyakit lelah ? Heii Hana still sihat dri penyakit okey...Haish otak pendek btolla si Yoongi ni..

"Dh tu kau letak tgn kt dada kau tu kenapa ?" Muncung mlut Yoongi menunjuk ke arah tgn Hana yg msih ditekap ke arah dada..

Muka Hana mula kemerahan2..Byuntae..

"Kyaa btuntae ! Dh laaa cpt ! Nnti lmbt ke sekolahh !!"

"Xpyh p skolah lah ? Ponteng jom ?" Yoongi mengangkat keningnya berkali2..Belum sempat Hana membantah,kereta terus memecut laju pergi ke arah yg bertentangan dgn sekolah...

Ooi Yoongi kau nk culik anak dara org ke ?😱😱😱

SKIP

"Hmmmmmm sedapnya !!!" Hana berkata sambil menjilat jarinya ...Ehem makan ayam goreng je pun 😂

"Kau smua sdap...Nasi yg kucing punya pun kau ckp sedap." Ujar Yoongi selamba..Hana mencubit pinggang Yoongi kuat..

Eee mamat ni mulut lancang betulla !😤

"Sakitlah weyy" Yoongi menggosok2 pinggangnya yg dicubit td..Sambil itu matanya tidak lepas dripada memandang ke arah Hana yg tgh khusyuk memakan ayam goreng yg smpt dibeli td ..

"Hana ,kau nak tau x ..."

"Hmmm tau apa ?" Tanya Hana semula smbil mulutnya menyumbat ayam goreng..Heiii budak ni mkannya xhenti lgsung !

"Tau ni..."

Cchup !

Hana terkebil2 ....Dia mmpi ke ni ?

OMG OMG 😱😱😨

Hana menolak Yoongi kuat jauh daripada dirinya...

Jantungnya mengepam dgn laju sekali..Mukanya pula mula mnjadi merah kemerahan krana malu!

Situasi awkward mula muncul disini yaa ~

"Hmmm aku..aku nak balik.." Kata Hana trsekat2 sambil mngemas ayamgorengnya yg masih berbaki lagi lalu dimasukkan ke dlm kotak..Balik stg smbung mkn lain.Skrang mood nk mkn dh mati..😂

"Jgn balik lg ..Dok sini dlu..." Yoongi menepuk3 di tepinya yg kosong itu isyarat supaya Hana duduk disitu..Hana dgn muka yg msam duduk jugak....Heee org nk balikla 😫 Dh la malu tdi still wujud lg ...😑

"Nak x,kalau kitaaaaa..." Kata2 Yoongi tergantung disitu mmbuatkan Hana berang ! Hana menarik rambut Yoongi yg kelabu itu kuat..

"Cepatlah bagitau !!!!!"

"Sakit la Hana ! Okey2 kahwin..Jom kahwin..."

"Oh kahwin ? Boleh ja .....Eh ?" Hana mula mentafsirkan kata2nya td..Kahwin ? Kahwin ? KAHWIN ? YOONGI AJAK DIA KAHWIN ? PERKARA GILA APAKAH INI ?

"Yeahhhh ! Kau stuju eh ? Cepatnya...! Ehem.." Yoongi cuba control keseronokkannya dgn mmbuat muka bajet swag..Tapi dlm hati dh berzumba mcm gila 😂😂

"X...Nak ! Xnakkkkk ! Kita skolah lg..Xboleh.." Hana menggeleng kepalanya laju2.Tetiba kepalanya trbayangkan sesuatu...

Kalau dia ada anak,mestilah dia kena bwk anak sekali ke skolah? OMG HELL NO !

"Jadi lepas sekolah nnti bolehla ? Hoho okey...I'm waiting babe ! Lagipun dh xlama...Setahun lg jer..." Yoongi trsengih...Baru lah hidupnya rasa bahagia apabila berjumpa dgn Hana..Walaupun berjumpa di alam yg pelik skli !

"Kau ni serius ke ?" Tanya Hana smbil mmerhati ke arah Yoongi yg ceria semacam tu...Yoongi mengangguk laju kepalanya..

"Kau nak tau sbb kenapa aku balik smula ke dlm bdan aku ? Ni smua sbb kau.." Terang Yoongi lagi membuatkan Hana trharu..

Tetiba terasa diri dihargai dan disayangi pulak..

"Gomawo."

"For what ?"

"For everything" Hana mnguis2 tanah menggunakan kasutnya..

"Alolo..Kiutlah awok ni..Meh cubit pipi skit !" Yoongi menarik pipi kanan milik Hana hingga mnjadi kemerahan2 ..Kejam pnya Yoongi 😂

"Sakitlah..."

"Meh sni sy kurangkan skit tu.." Yoongi trsengih stelah berkata demikian..Hana menolak bdan Yoongi kuat..Byuntae !

Disebalik kemesraan mreka berdua,ada seseorang memerhati mreka berdua dari jauh..

Dia mengetap bibirnya ..

Yoongi...Semua yg dia suka,semua Yoongi yg dpt ! Patut dia langgar je Yoongu dgn lebih laju dulu !

Dgn wajah yg bengis,dia segera berlalu dari situ.

🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌

"Hai Hana !" Tegur Sehun smbil trsenyum manis...Hana yg tgh mmbuat kerja sekolah,terbantut terus..Dia menoleh ke tepinya..Sehun ...

"Hey Sehun..Lama xjumpa ?" Hana mmbuat ramah tamahnya smbil dgn snyuman yg dipalsukan..Sehun..Lelaki yg belagak baik,tapi hakikatnya perangai mcm hantu...

"Sibuklah awk.Lagipun Yein baru saja meninggal..Jdi xsmpt nk dtg sekolah..Hmmm.Petang nnti kita stay back nak ? Sy nk sruh awk ajar subjek yg sy trtinggal dlu.."

Hati Hana berdolak dalik..Nak tlg ke x ? Tapi kalau dia tolak..Hmmm tkut jadi lain pulak..

"Boleh x ni ?" Tanya Sehun lagi meminta kepastian..

"Xboleh."

"Y...Yoongi?!"

TBC
-MASYAALLAH chapter ni bosan gila !!!! Maaflah woi..Hambar ! Idea xdk dh..aduh..
-sorry lmbt update gila gila gila..
-wey..Hmmmm ahjumma dpt msuk U nnti.And kena dftar 15/6 ni..jd ahjumma nk perhabis sesiap ff ni sblum msuk U la...Boleh idok ?
-dont forget to vote n komen.
-cntik x cover ? hehuuuu cover bruu oo....@syusyi yg buatkan 😁😁😁
-tolong depa ni sat !!!! baru lagi author2 ni...so please upport their ff ! kim_haneun ChanSyfna ...😚


Married with a ghost ? (COMPLETE)Where stories live. Discover now