Chapter 30

5.6K 534 61
                                    

"Lepaskan aku la bodoh !!" Yein menolak tgn Hana yg kejap memegang kolar bajunya...Hana trsenyum sinis...Terlampau sinis sehingga ia nampak amat menakutkan.

"Buat apa nak lepas kau ? Kau tu layak mati..Sama mcm kau buat dkt aku dlu..Tapi mngkin skarang aku akan buat jauh lebih kejam daripada kau buat.." Hana membuka kotak pensel yg sempat dirampasnya tdi dari junior..Kemudian dia mngambil pembaris besi yg agak tajam itu .

Tangannya pulak masih kejap mmegang kolar Yein..Yein masih meronta cuba utk melepaskan dri ttapi tdak brjaya !

Hana mengacah3 pembaris besi trsebut ke arah Yein..

"Hmmm..xbest yg ni...Xmenarik..."

Ting....ting...ting...

Berdenting bunyi pembaris trsebut apabila dilempar ke ats lantai...

"Yg ni la ? menarik jgkkan ? Mula2 koyak mulut kau gna gunting ni,then lepas koyak mlut kau,aku ptong lidah kau pulak yer ...Boleh x Yein ?" Tanya Hana lg sekali...

"Kau siapa hah ? Lepaskan aku lah ! Sakit sial !" Jerit Yein sekuat hati...

"Sakit ? Mcm ni kau kata sakit ? Kau buat dkt aku dlu kau igt xsakit ?!" Bentak Hana sambil menunjal kepala Yein...Gunting tdi disimpan di dalam kocek bajunya dlu..

Relax..Masih ada bnyk masa lagi..Skarang kena siksa dia dlu..

"A...Aku xbnuh kau pun Hana..Yg kau buat truk ni knapa ?"

"Bitch..Listen to me carefully..I'm not Hana ! Tapi Jung Ah...Kau xingt apa yg kau buat dkt aku dlu ? Hm ????

FLASHBACK 1 Years ago~

"Budak ni bodoh...Xcantik pulak..Mmg patut mati.."

"Tapi Yein dia xkacau kau kan ?" Irene mula membela nasib Jung Ah...Ksian dia ni..Sedia kena buli dgn si Yein...Apa masalah Yein pun dia xtau..

"Dia mmg xkacau aku,tapi dia kacau pemandangan mata aku..Kau xnak join sudah..Aku boleh buat sorg2..Xmati lun kalau xdk kau." Yein trus melangkah pergi dari situ.Irene mnggeleng kepalanya..Yein ni xprnah ubah klakuan dia..

"Hmmmmmmm Jung Ahhh.....mari sni jap...Sy ada benda nk ckp dgn awk..." Dgn lemah lembut Yein menyapa Jung Ah yg tgh leka mmbuat kerja sekolah di dlm kelasnya..

"P....Pr..Prgi mana ?" Tanya Jung Ah dgn riak wajah yg berubah..Takut...Itulah perasaannya skrg..

"Jom la.." Yein menarik pergelangan tangan Jung Ah utk mngikutnya..Sambil itu smpt dia berpura2 trsenyum manis ke arah pelajar kelas itu...

Shinggalah smpai ke satu tmpt yg agak trsorok...Iaitu di bilik persalinan lama yg telah tidak digunakan lg..

"Bukak baju kau !" Jung Ah blank.Bukak baju ?

"Buat apa bukak baju ?"

"Bukak skrg !" Tempik Yein sekuat hati...Yein sdikit pun xtakut memandangkan tmpt ini mmg jrg org yg dtg..

"Taknak !" Jung Ah cuba utk melarikan dri..Tapi..

Ppang !

Pipinya ditampar oleh Yein sekuat hati..Terasa pijar pipi kirinya dek lempangan sbentar td..

Manakala Yein pulak trus menarik baju Jung Ah ...Dan..

"Senyum sikit okey ?" Yein mula merakam ke arah Jung Ah..Jung Ah trgamam..Hanya air matanya yg menitis laju...

"Cepatlah buat gaya bodoh !" Yein terus menerus memaksa Jung Ah sambil trsenyum sinis..Dlm kepalanya sudah ada rencana yg telah mmg dirangka awal lagi..

"Awk jhat Yein ! " Jung Ah menolak Yein sekuat hati sambil mmperbetulkan bajunya yg sudah trburai..Jatuh martabatnya sbagai prempuan ! Manakala Yein hanya trsenyum snis..Benda yg dia nak dh dpt,tinggal nak sebarkan saja..Bg satu skolah tgk !

KEESOKKAN HARINYA.

Satu skolah mndapat link video yg disebarkan oleh Yein !

Memang walaupun muka dikaburkan,mmg smua akan tau yg itu ada lah Jung Ah kerana name tag yg dipin di baju skolah..

Jung Ah menangis bersendirian di dlm tandas..Maruahnya trcalar..Sial pnya betina...Nanti kau.

Yein melepak di ats rooftop skolah bersndirian..Dia menilik pil yg berwarna warni ditangannya..

Yeks...Xdk pasallah nk mkn ubat !
Ubat trsebut dilempar ke arah pasu bunga yg berdekatan dgnnya...Ni Sehun lah ! Paksa mkn ubat..Mcm la dia nk mkn sgt 😑

"Yein ! Smpai hati awk sebar video tu !" Jung Ah yg mncul dari mana dgn wajah yg kusut trus mmunculkan diri dihadapan Yein..

"Eh best apa..Kau jd popular sbb aku..Bersyukur skit okey.." Balas Yein selamba..Tetapi sebentar saja apabila dia trasa tgn Jung Ah yg trketar2 memegang bahunya..Mungkin cuba nk takutkannya ? Huh..Xdk msa nk tkut.

"Awk tau x sy rasa mcm nk bnuh diri sbb perbuatan awk ni ! Awk mmg melampau !" Air mata yg mngalir tnpa henti dipandang tanpa perasaan oleh Yein..

Meluat...Dgn tgn bsuk dia tu nk pgang dirinya ? Eeeu.

"Dh la lepas...Geli aku dgn tgn jijik kau nk..Tapi td kau ckp kau rasa mcm nk bnuh dirikan ? Kau nk rasa x ? Mcm ni !" Yein menolak badan Jung Ah yg mmg kecil itu sehingga btul2 di sudut rooftop !

"Apa awk buat ni Yein ?!" Jung Ah mnjerit kecil apabila dia menoleh ke arah belakangnya...

"Bg kau senyap dari meraung..Annyeong !"

DUNIA trus mnjadi KELAM.

END FLASHBACK

"Skrg kau dh igt ?" Tanya Hana(JUNG AH) dgn snyuman yg xlekang dri mlut..

"Arh.....kau dh mati ! Aku xtakut dgn kau !" Yein menggigit tgn Hana sekuat hati kemudian dia cuba melarikan diri dari situ..

Tetapi gagal apabila Hana menarik rambutnya yg panjang mengurai itu sehingga dia trjatuh di ats lantai..

"Okeylah disebabkan aku malas nk memanjangkan cerita,aku xnak lah gna gnting ni...Aku nk buat mcm cara kau buat dkt aku dlu nae" Hana mrentap rambut Yein sekuat hati lalu diseret ke arah hujung rooftop tempat dimana dia dlu pernah ditolak oleh Yein..

"Aku bnci kau Yein ! Aku bnci kau ! Kau mmg patut mati ! Mati ! Aaaaaaaaahhhhh !!!!!!!" Hana mnjerit kuat apabila terasa pedih di badannya.

Yoongi memeluk Hana dari belakang..Kejap !

Ni saja caranya skrg..Dia tau ni bukan Hana,tetapi hantu lain yg merasuk badan Hana memandangkan dia xbrapa sihat..

Hana memegang kepalanya yg terasa berpinau..

"Argh sy dkt mna ni ?!" Tanya Hana pelik apabila dia berdiri disudut rooftop trsebut..Hish dh la seram dok sudut3 mcm ni..Kalau trsilap langkah mati la jwabnya !

"Hana kau dh sedar ke ?" Tanya Yoongi lalu menarik Hana ke arahnya..Hana mengangguk laju..Padahal dia xtau pun sbenarnya apa maksud SEDAR tu 😂

"Err ni knapa ada Yein ?" Dia mnunjuk ke arah Yein yg masih trduduk meneleku di ats lantai..Sudahla dduk di hujung2 sdut pulak tu..Dh la besi penghadang tu pun mcm xkukuh saja ?

"Dia xdk apa..Jom belah !" Yoongi menarik tgn Hana utk berlalu pergi dari situ..

Tetapi langkah mreka terbantut apabila trdengar bunyi jeritan kuat yg diyakini suara Yein !

TBC
-MIAN LAMBAT UPDATE..
-and kali ni chapter okey ke dak woi ?! Ahjumma dh xdk idea 😂
-Ahjumma nk prhabiskan ff ni lelaju sbb nk buat ff Im sorry pulak xD Ff tu lg mencabar okey..Jd p la baca da letakkan di library anda walaupun ahjumma bru update prolog aahaha.
-dont forget to vote n comment okey ?
-Byebye...Nk tdur...Esok kerja 😴




Married with a ghost ? (COMPLETE)Where stories live. Discover now