Chapter 32

5.2K 515 172
                                    

"Xboleh ! " Yoongi cepat2 berjalan pergi ke arah Hana yg terpinga2 melihat ke arahnya..

"Yoongi ?"

"Hanaa jom teman aku pergi kantin...Laparrrrrr ! Bolehkan?" Tanya Yoongi smbil memegang lengan Hana..

Tetapi..

Ppak !

Tgn Yoongi ditepis oleh Sehun..

"Dont ever touch her !" Sehun mmberi amaran lalu dia pulak menarik tgn Hana..Tapi Hana sempat mengelak dari tgnnya dipegang oleh Sehun..

"Why ?"

"Nothing..Yoongi jom aku teman kau.." Hana menarik tgn Yoongi lalu berjalan pergi dari situ..

Sehun mngepal penumbuknya..

"Patutnya aku langgar je kau smpai mati dari dulu lgi."

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

"Hanaaa..Kau jgn rapat sgt dgn Sehun.."

"Waeyo ?? Kau jeles ehhh ?" Tembak Hana smbil mnyedut air minumannya yg sudah tinggal separuh itu..Matanya meliar pulak mlihat ke arah sudut kantin yg trdapat Cikgu Jimin yg tgh menikmati breakfastnya tuuu 😂 *ayat berbelit haha 😂😂😂

Matanya meliar pulak mlihat ke arah sudut kantin yg trdapat Cikgu Jimin yg tgh menikmati breakfastnya tuuu 😂 *ayat berbelit haha 😂😂😂

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Yaa aku jeles dan kau kan bakal jd isteri aku,so kau xboleh rapat dgn dia..."

UHUK UHUK UHUK..

Terbatuk2 Hana mndengar kata2 Yoongi..Haish nmpknya mental Yoongi masih xelok dari koma agaknya kot ? Ckp merapu dari dlu smpai skrg 😑😑

Tapikan...Dlu Yoongi karakternya mcm lain...Pendiam,kaki bku,dan xsuka berkawan dgn org melainkan Taehyung..Tapi skrg kenapa trbalik pulak ??? Ehhh ?

"Oi tgk apa smpai tembus dinding tu ?" Tanya Yoongi membantutkan pandangan Hana ke arah Ckgu Jimin..Haih spoil lah Yoongi ni..

"Kau tgk ckgu Jimin pndek tu ?"

DEBUSH !

"AAaa ! Skit lah Hana !" Yoongi mnggosok betisnya yg terasa sengal itu..Kuat jgak penendang Hana nii..

"Skurang2nya dia pndek pun,tapi dia kiut..Tmbh2 eyes smile dia tu..Aigooo kiyeowooooo 😍😍😍" Hana menekupkan ke dua2 tgannya ke pipinya...Terbayang2 kalau Jimin jd husband dia..Ohh alangkah bahagianya hidupp 😚😚

"Kyaa2 dh la tu...Husband to be kau ada sni..Aku pun kiut okey ? Tgk la ni !!" Yoongi menarik muka Hana utk melihat ke arahnya...

Aku pun kiut okey ? Tgk la ni !!" Yoongi menarik muka Hana utk melihat ke arahnya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Fab x ?"

"Hahaha ppuih ! Ckgu Jimin kiut lg 😘😘" Balas Hana lalu menjelirkan lidahnya ke arah Yoongi.

"Ish...Aku kiut lagila..."

Balas Yoongi smbil membuat muka kiutnya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Balas Yoongi smbil membuat muka kiutnya...

K tipula kalau Hana xmelting btol x readers ?😂😂

"Dh la mkn cepat2 ..Nanti lmbt plk msuk ke kelas." Gesa Hana kalut apabila dia trnampak ada sesuatu yg menyeramkan di belakang Sehun yg berjalan ke arahnya...

"Wey cepatlah makan !!!"

"Apedia kau ni sabar la..Aku nk telan pun xsempat..Kalau aku mati tercekik mcm mna ?" Yoongi membebel tetapi bebelannya trhenti apabila dia melihat ke arah Hana yg sudah pucat lesi itu..

"Hana...Kenapa ni ?" Yoongi mnyentuh tgn Hana..Cuba utk mnyedarkan lamunan Hana..

"Hana sy nk ckp sesuatu dgn awk." Ujar Sehun pulak yg bru smpai disitu...

"Yein !" Perkataan yg keluar dri mulut Hana mmbuatkan Yoongi dan Sehun mengalihkan pandangan ke arah Hana..

"Yein ?"

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

"Hana kenapa ni ?"

"Aku...aku takut.." Hana berkata dgn tgannya yg masih menggigil ketakutan...Masih terngiang2 lagi kata2 Yein td..

"Aku akan balas dendam."

Kata2 itu yg membuatkan Hana xsenang duduk..Apa mksudnya itu ?

Tiba2 dia terasa ada tgn yg memegang tgannya erat..

"Gwenchana..Aku ada kt sni...Dh jgn tkut okey ? Aku risau la tgk kau mcmni.." Keluh Yoongi smbil mengenggam kemas kedua2 belah tgn milik Hana lalu diletakkan di ats pahanya...Dia dpt merasakan Hana yg menggigil ketakutan..

Ni msti sbb Yein.

Hei betina ni,ingtkan dh mati xkacau org dh,.Tapi lain yg jd..

Dgn matanya sendiri dia dpt melihat Yein yg berpakaian koyak rabak dn wajah yg menggerunkan mengekori Sehun dri belakang..

Ya...Yoongi jugak dpt melihat dan merasai hantu dan roh sejak dia pulih dari komanya..

Tapi rahsia ini disimpan kemas olehnya ..Tiada siapa yg tau..Tapi mungkin dlm msa yg trdekat nnti dia akan beritahu kepada Hana..Ataupun prlu ke dia bagitau skrg ?

"Hmmm kita ponteng kelas lagi sbb aku.." Kata Hana yg sudah agak okey itu..Yoongi mengusap rambut Hana perlahan..

"Gwenchana...Lagipun kalau kau msuk kelas,mcm lah kau dpt fhm bila ckgu ajar sbb kau tkut dkt Yein kan?"

"Mcm mna kau dpt tau aku tkut disebabkan Yein ?" Tanya Hana kalut..Nth2 ..Yoongi ni..Ada bela hantu ? Haha ceh 😂

"Sbb aku dpt nampak mcm kau nmpk skrg."

"Mwo??!" Mulut Hana melopong smbil mmandang ke arah Yoongi yg sdg trsenyum kearahnya..

"Dh jgn buat mka mcm tu..Buruk la aku tgk.." Yoongi menutup mulut Hana menggunakan tgannya..Sempat tgannya mencuit hidung Hana yg mancung itu.

"Patutlah...Kau tau yg psal aku kena rasuk dgn hantu tu kan ?"

"Haah..Aku dpt nampak hantu tu kawal bdn kau..Disebabkan itulah aku xnk kau rapat dgn Sehun..Yein skrg berdendam dgn Sehun..Aku xtau dia berdendam apa dgn budak kering tu..Tapi serius la bdk tu dlm keadaan bahaya skrg." Ulas Yoongi panjang lebar...Hana trgamam buat kali kedua..Fuyoooo Yoongi...

"Dh tu mcm mna ?"

"Mcm mna apa?" Tanya Yoongi pelik...Haih lembap plk bdk putih ni 😂

"Aduh kau ni lembap ah...Tu mcm mna dgn Sehun..Nk bantu dia atau x ? "

TBC
-FIRST sorry..2 hari lepas ahjumma ckp nk update ff ni semalam..Tp ahjumma xsmpt update..Hm sorry..Again part yg hambar 😪
-nk tnya pendapat,perlu x kalau ahjumma buat Sehun mati dlm ff ni ? Someone ?
-dont forget to vote n komen kk😁
-dh la ahjumma penat hri ni...Tp disebabkan korg,ahjumma update jga..Jd hargailah yer...Byee🍃🍃🐒

Married with a ghost ? (COMPLETE)Where stories live. Discover now