Capitolul 13

59 6 0
                                    

DEVEN P.O.V

Nici acum nu pot să-mi dau seama de ce a făcut asta,se pare că orgoliul ei e mai presus decât oricine.
Am rãmas pe loc,ascultându-i pașii ce se îndreptau grăbiți spre casa lui Jack,iar de asemenea i-am auzit suspinele și bãtăile inimii care se accelerau cu fiecare suspin.
O iubeam și gândul că ea mă urăște mã autodistrugea pe interior,nu mai aveam nevoie de nimeni și nimic ,doar de ea,dar sunt bărbat,am orgoliul meu și nu voi putea să stau să sufăr o întreagă eternitate aśa cã soluția cea mai bună este să-mi opresc umanitatea.
Din păcate ,singura persoană care poate face asta este vrăjitoarea familiei,Eva,iar ea nu va face asta nici în ruptul capului pentru că asta ar însemna condamnarea ei la moarte.Uneori trebuie să riști ca sã câștigi.
Am mers la casa Evei,aflatã la marginea orașului în pustietate,uram locul ăla,era plin de tot felul de chestii vodoo ,magie neagrã și albă care nu-mi încântau privirea ,dar am decis să intru fără sã mai bat la ușã,eram deja invitat în casă chiar dacă nu mai trecusem pe acolo de ani buni.

-Eva? o strig intrând în bucătãria ei ciudat mobilată.
Ești acasă?

-Ști că nu-mi place când te furișezi în casa mea. spune Eva apãrând de nicăieri făcându-mă să tresar.
Chiar dacã sunt un vampir ,printre cei mai puternici de vârsta mea,nu o pot simți pe Eva,e peste puterile mele și peste puterile multor vrăjitoare,ea fiind cea mai puternică dintre toate.

-Ușa era deschisă! spun ridicând mâinile în semn de capitulare ,apoi râd scurt

-Ce cauți aici,Deven? îmi spune în timp ce se așează la masă fãcându-mi semn sã mã așez și eu.

-Am venit pentru că am nevoie de o favoare. spun în timp ce mă așez pe scaun

-Ascult..

-Vreau sã-mi oprești umanitatea! spun tare și hotãrât neîntrerupând contactul vizual

-Băiete,cred că nici nu ști ce îmi ceri. spune ea râzând

-Ba știu foarte bine,Eva!

-Elena e o fatã foarte frumoasã,nu e de mirare că ea e motivul dorinței tale de a nu a mai avea niciun strop de umanitate

-Poftim ?! spun eu surprins de ceea ce a spus

-Nu uita,sunt în familia ta de mai bine de 100 de ani,știu tot ce se întâmplă ,mai ales cu tine.

-De ce numai cu mine ? Luke și Amanda ce au ?

-Primul motiv ar fi că tu ești mai special,o să îți aflii în scurt timp adevărata valoare,iar al doilea motiv ar fi că Luke și Amanda nu sunt frații tăi.

-Ești nebună?! Nu pot spune că îl înghit pe Luke ,dar ,totuși,este fratele meu de când mă știu și nu aș crede niciodatã porcăriile astea.
Iar Amanda,nici nu vreau să-mi imaginez viața fărã o soră ca ea.M-a acoperit cu multe,în săptămânile cu lună rămânea acasă ca sã nu dea de bănuit că suntem frați și multe alte lucruri.

-Tatăl tău i-a gãsit acum 400 de ani,bebeluși,mama lor murise în război așa cã Aaron i-a luat ,i-a crescut pânã i-a transformat în vampiri,te-ai nãscut tu și de aici povestea cu voi cã sunteți frați.

-Nu cred nimic din ce spui! spun nervos și mă ridic de la masă

-Deven,ești un spintecător...
Spune Eva cu un tremur în glas.

-Ce-ai spus ?

-Ești un..
Nu apucă să termine că o prind de gât și o lipesc de perete

-Sunt Deven,atât!Acum o să faci drăcia aia de vrajă sau o să-ți rup gâtul!

-Atunci,dã-i drumul! Rupe-mi gâtul..spune ea hotãrâtă,nu folosea nicio vrajă, nimic.

-Fă vraja,acum! țip și lovesc cu pumnul în perete făcând o gaură de toată frumusețea

-Niciodată!
O furie de nestăpânit m-a cuprins,mi-am înfipt colții în gâtul ei măsliniu și am băut până la ultima picătură de sânge lăsând-o la pământ fãră suflare.
Simțeam cum mă eliberez de orice urmă de sentiment,mă simțeam viu ,plin de viață și...puternic.
Dar în același timp înfometat,așa cã nu am mai stat pe gânduri și am plecat de acolo,trebuia să-mi iau cina ,nu?

Hei,ursuleți panda! Sper că este pe placul vostru acest capitol ,nu vreau să vă dezamăgesc,vreau să vă mulțumesc pentru voturi și vizualizări care cresc pe zi ce trece și asta mă face fericită.
Voiam să vă spun un lucru important,am făcut planul,să zicem ,pentru carte și va avea 40 de capitole,yupi😂.Asta înseamnă că mai e drum lung până la final și sper să nu vă dezamăgesc,love you❤

P.S: la media este nimeni altul decât Deven

The Walkers Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum