Capitolul 17

45 5 0
                                    

Întunericul mă invada ușor și silențios,mâinile îmi erau amorțite de la frânghiile mult prea strânse.Încercam să mă mișc ,dar nu puteam,întreg corpul îmi era amorțit de la scaunul pe care zac de mai bine de 6 ore.
Nu-mi aduc mai nimic aminte,decât că un bărbat pe nume Lestad a venit la ușã și mă căuta ,apoi totul e în ceață.

Amanda P.O.V

Golul din stomac s-a amplificat când am intrat pe ușa larg deschisă,iar Elena nu mai era,toată casa fiind un dezastru total.

-Am ajuns prea târziu.murmur într-un final ,având trei perechi de ochi ațintiți spre mine.

-Oricum ne e mult mai bine fără ea! spune Julian degajat aprinzându-și o țigară.

-Deven,fă-ți un serviciu și înfige țărușul ãla de lemn în inimă! spun total enervată de atitudinea lui.

-Uite,nu avem timp de prostii,trebuie să o găsim până nu e prea târziu. spune Luke înconjurând camera agitat

-Unde? Nici măcar nu știam cã Lestad va veni până acum câteva ore.spun eu

-Știu,singura care poate face o vrajă de localizare exactă e Eva! spune Luke entuziasmat de idee,dar după pronunțarea numelui Eva,Deven a fost ușor distras aruncandu-mi o privire de genul *să nu sufli o vorbă*

-Nu există o altă vrăjitoare care poate să facă vraja ?

-Nu,Eva e unica! spune Luke îndreptându-se spre ușă.

-Nu o să te mai scot din rahatul ãsta de data asta! îi spun lui Deven încet,trecand pe lângă el pe urmele lui Luke și Mary.

Ajunși la casa Evei,totul era în regulă ,bucătăria aranjată fără vreo urmă de crimă ,asta înseamnă că Deven și-a făcut bine treaba.
Deodată o senzație ciudată mi-a acaparat corpul când am văzut cine stătea în pragul ușii,era Eva.

-Ce..dracu ? murmur ca pentru mine.

-Și eu mă bucur să te văd Amanda.



Da,da ,știu că e scurt ,oricum nu interesează pe nimeni soo.
O să fac imediat un capitol în care o să clarific tot,pup!

The Walkers Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum