Capitolul 1

27 3 0
                                    

She's all that

Plutea în reverie,îşi pierdea din concentrarea,se opintea din ce în ce mai tare şi mai adânc în el,făcându-l să geamă sugrumat.Mâinile-i erau opintite în carnea fragedă de pe şolduri,aducând-o într-un ritm perfect cu al ei,mai aproape,mai adânc.
Gemea,scâncea,îşi suprima un ţipăt ,apoi o lua de la capăt.
Înainte să poată realiza,răceala cearşafurilor a îmbrăţişat-o atât de brusc ,încât şi-a arcuit spatele scâncind,primindu-l mai adânc ea.

Simţea cum un amalgam de extaz îi controla tot corpul,valul de căldură îi măcina trupul,iar tremurul spasmodic de plăcere o făcea să strângă puternic materialul fin al cearşafului.

-Încă puţin.

A auzit sugrumat printre gemete,apoi şi-a înfipt unghiile în carnea tare a fesierilor lui.

-Mai mult.

A ripostat ea,lovindu-şi brutal pelvisul de şoldurile lui,făcându-i pe amândoi să cadă în plasa plăcerilor carnale.

În prezent

-Apartamentul 166.

-Doriţi şi micul dejun inclus în prima săptămână de vacanţă.

-Nu e o vacanţă,răspund sec.E noua mea casă.

Îi iau imediat cheile din mână,pornind pe urmele uşierului care îmi căra valizele.
Nu m-a mirat faptul că apartamentul era situat la etajul 13 al complexului şi nici faptul că majoritatea uşilor erau pictate într-o nuanţă brun-roşiatică.Din spusele unor cunoştinţe,aici stau majoritatea studenţilor,dar şi câţiva afacerişti putred de bogaţi,dar asta nu mă împiedică să mă stabilesc aici.
Cu cât mai mulţi,cu atât mai bine.

******

Am făcut curat,am renovat,am strâns şi am aruncat tot ce era nevoie,pãnă în punctul în care mi s-a făcut foame.
Pur şi simplu m-a orbit pofta şi tot ce mă putea consola era o sticlă cu vodkă rusească.
Au trecut două zile de când m-am mutat şi în acelaşi timp ,două zile de când nu am mai mâncat nimic.

În seara asta nu are să-mi scape nimic şi nimeni.Primul venit,primul servit.
M-am pregătit temeinic,petrecându-mi ultimele două ore în cada cu apă fierbinte.Îmi place să îmi umplu cada cu apa clocotită,aşa mă pot obişnui cu flăcările iadului la sfârşitul vieţii eterne.
Ambianţa în care se scălda întreg apartamentul mă neliniştea,ştiam că se va termina curãnd,dar pentru asta respirăm,ca să trăim clipa.

Mi-am verificat ceasul de pe încheietura stângă,indica ora 20:45.Am expirat zgomotos şi mi-am netezit rochia neagră din catifea,păşind,după două zile,la lumina zilei,sau...a lunii.
Zgomotul provocat de tocurile sandalelor mele ,transforma holul într-un loc părăsit,fără viaţă,iar asta nu-mi displăcea.

Am ieşit în strada aglomerată şi mi-am croit drum spre primul bar pe care l-am văzut în faţa ochilor.
Era plin de bărbaţi,unii mai treji ca alţii,alţii mai păcătoşi decât ceilalţi.
Mintea mea era deja un carusel cãnd toate gândurile lor meschine mi-au împânzit gândurile,dar nu i-am lăsat să vadă asta aşa că am înaintat spre singura masă liberă.

Am analizat ceva timp încăperea,cât şi gândurile.Abordarea unora dintre ei m-a făcut să mă gândesc la cât de mult gândesc bărbaţii cu capul de jos.
Într-un final,gândul unuia dintre ei mi-a rămas întipărit în minte,blocându-le pe celelalte.

Asta trebuie ţinută minte.

Prea multe femei uşoare.

M-am ridicat încet de la masă,lăsându-mi paharul de vodkă pe jumătate gol şi am pornit cu paşi calculaţi spre barul unde se afla bărbatul cu gânduri interesante.
M-am aplecat peste tăblia barului atrăgâdu-i atenţia barmanului,dar şi a bărbatului.

-Primiţi şi card de credit ? l-am privit în irişi,fixându-i privirea într-a mea.
Reflexia de smarald din ochii lui a pălit.

-Pentru tine e din partea casei,a rostit uşor,continuând să-mi susţină privirea.

Am zâmbit dulce,îndreptându-mi spatele şi m-am întors spre bărbatul din dreapta mea.Pentru o secundă,aproape că am rămas uimită.Avea cea mai ciudată nuanţă de albastru pe care am văzut-o.Era ca un ocean de gheaţă într-o zi de primăvară.

Am ieşit din bar la fel cum am intrat ,simţindu-i paşii urmându-i pe ai mei.Am cotit la stânga,ajungând într-un gang dintre complex şi o casă de modă.M-am oprit simţindu-l în spatele meu ,iar când m-am întors,lumina unei nocturne i-a făcut albastrul irişilor să se transforme într-o pădure tropicală în flăcări.

S-a apropiat de mine,atingându-mi şoldul,fapt care m-a făcut să mă dau un pas în spate ,astfel încât,spatele mi-a atins suprafaţa rece şi umedă a zidului.Şi-a lipit trupul de al meu,fără să scoată vreun sunet,iar eu aidoma.
Buzele sale reci mi-au mângâiat fin pielea gâtului,în timp ce mâinile sale au urcat pe talia mea.

Când am simţit un gol în stomac ,am ştiut că trebuie să acţionez rapid şi eficient.L-am împins întorcându-l spre zid,aducându-l în aceeaşi poziţie în care el m-a adus pe mine.
Am simţit cum mă cuprinde extazul când i-am simţit pielea fierbinte sub buzele mele.

Totul a durat o secundă.

Iar în cealaltă secundă,eram lipită cu faţa de zidul din cărămidā,cu un străin ce îşi împingea partea de jos spre partea mea dorsală.

-Nu te grăbi,Elena.Avem timp pentru toate astea.

Vocea sa mi-a făcut pielea de pe ceafă de gâină,acolo unde mângâierea respiraţiei lui m-a lovit.

M-a eliberat,lăsându-mi loc pentru a-l putea privi în ochi.Odată întoarsă spre el ,l-am putut privi mai îndeaproape.

-Cine naiba eşti tu ?

Am întrebat mijindu-mi ochii.

-Tot raiul şi iadul revărsat la un loc.

The Walkers Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum