Ad Charlotte:
Samen met Niall zitten we te wachten in de wachtkamer. Ik weet dat ik Olivia nog niet echt lang ken, maar ik denk dat het altijd vreselijk is om zoiets te zien. Om te zien hoe iemand een eigen mes in haar lichaam kan steken.
Ik hoop zo hard dat ze het red. Ik weet dat ze nooit iets zei, maar toen ze bij ons thuis was. Leek het alsof ze even alles vergat om haar heen. Ze at en zag samen met ons een film. Ik wou dat ik die Olivia nog eens kon zien, ik weet zeker dat we goede vrienden kunnen worden.
Als ik opzij kijk zie ik Niall wenen. Meteen trek ik hem in een knuffel, mijn hart dat duizend keer harder op en neer gaat probeer ik een beetje achter me te laten.
"Ik had Luka en Liam nog zo beloofd om goed op haar te letten. Ik wil haar niet kwijt Lotte." zegt Niall al snikkend. "Niall Olivia is sterk, ik weet zeker dat ze er door gaat komen. Misschien ziet ze het nu nog niet in, maar hopelijk later wel. We kunnen niet zonder haar." zeg ik. "Dankje." zegt Niall met een kleine glimlach.
"Bel Luka en Liam anders, ze zullen het je echt niet kwalijk nemen. Ze zullen verdrietig zijn, maar het kon ook net zo goed bij hun gebeuren." niall knikt zachtjes en neemt zijn gsm. Hij zet het op luidspreker zodat ik alles mee kan horen.
"Liam, je had gelijk. Ze heeft haar gesneden, het was heel diep. Ze is nu in het ziekenhuis. We weten nog niets meer van haar." hoor ik Niall zachtjes zeggen. "Dankje om me te bellen, Luka is twee tickets aan het bestellen. Rond 4 uur in de namiddag zijn we er." "oke is goed. Tot straks." "oh en Niall geef jezelf de schuld hier niet van. We wisten dat dit kon gebeuren." en met dat hangt Liam op.
Ad Liam (broer Olivia)
Samen met Luka had ik afgesproken om niet naar Olivia te gaan. We zouden haar namelijk meteen terug nemen naar huis. Maar nu wil ik meteen naar haar toe.
Ik wil haar niet ook nog kwijt. Ze is mijn zusje, mijn beste vriendin. We waren twee handen op één buik. We deden alles samen. Net zoals Luka en ik en net zoals Olivia en Ashley.
Ashley het stille maar lachende meisje. Het meisje dat alles deed voor een ander. Ze zag altijd het goede in andere mensen. Zij en Olivia waren de zonnetjes in huis. Ze speelde drum en zong heel mooi. Ze was fan van Little Mix en Fifth Harmony. Ze zong altijd luidkeels met het liedje mee. Ze was nooit echt slechtgezind en als ze dat eens was duurde het niet lang. Ze maakte ons leven beter. Ze was een speciaal meisje met nog veel dromen die ze nog wou waarmaken. Eerst wou ze die van anderen laten uitkomen. "Eerst denken aan iemand anders, dan pas aan jezelf." dat was wat ze ons altijd vertelde. Maar dat zal nu niet meer kunnen.
Ashley was een speciaal meisje.
Het was niet zomaar een meisje. Het was, ze is eigenlijk nog steeds mijn zusje.
Veel succes met leren aan al degene die in de examens zitten!
JE LEEST
Help my sister
RandomMijn leven was Perfect. Tot die ene dag dat jij verdween. Jij was het lichtje in mijn leven. Het lichtje dat plotseling doofde. Zo vroeg en onverwacht. Verdween je uit mijn leven Vragen onopgelost blijven achter waarom jij? Ik verdien geen hulp. gee...