Ad Calum:
Het doet me zo'n pijn om Olivia gebroken in mijn armen te zien liggen. Ik wil zo graag iets tegen haar zeggen, maar ik doe het bewust niet. Als ik dat doe dan denk ik dat ik mezelf niet meer kan inhouden.
Om te horen dat Sky dezelfde dag dan Ashley is gestorven is gewoon niet te geloven.
"Cal, Liv?" hoor ik ineens Luke vragen. "Sorry." hoor ik hem meteen zeggen als hij ons ziet zitten. "Luke wat is er?" vraag ik zachtjes. "Willen jullie meedoen met Waarheid of doen? Met Shotjes." hoor ik hem zeggen.
"Ja is goed." hoor ik Olivia zeggen voordat ik kan antwoorden.
"Zo kunnen we alles vergeten, voordat we iets verkeerd gaan doen." fluisterd ze in mijn oor. Ik knik ze heeft gelijk. Ik weet dat drinken ook niets oplost, maar het is beter dan snijden.
Als we de woonkamer binnenkomen, kijken ze ons allemaal bezorgd aan. Beide zeggen we niets en gaan we in de kring zitten. Ik naast Luke en Liv en Liv zit naast Cat.
"Liv, waarheid of doen?" vraagt Harry. "Waarheid." hoor ik Liv naast me twijfelend zeggen. "Wat waren jullie daarnet aan het doen?" hoor ik hem vragen. Olivia antwoord niet maar pakt het shotje en drinkt het op. "Luke?" hoor ik haar vragen. "Doen." "Ga naar Mark en vertel hem heel serieus dat je op hem verliefd bent en dat je samen met hem wilt verder leven. " hoor ik Liv zeggen "terwijl ik het opneem." hoor ik haar erachter nog zeggen, wanneer hij al opweg is naar Mark. Liv filmt alles en wij liggen hier met zijn allen strijk te gaan.
Ad Luke:
Ik hoop echt niet dat Olivia de video online zet, ik weet dat het maar een doen was. Maar ik wil het niet. Sommige zullen altijd denken dat het echt is en dat wil ik niet. De enige met wie ik samen wil zijn is met Sofia en dat ben ik.
Ik wil niet dat Sofia haat krijgt door de video. Ik weet dat Liv de video niet online gaat zetten maar toch.
Olivia en Calum zijn echt dronken, ze kunnen van alles doen in hun dronken bui.
Ik denk dat ik weet waarom ze mee deden. Ze willen alles vergeten. Ik heb zo een vermoeden dat Calum en Olivia elkaar hun geheim hebben verteld.
Ik ben blij dat ze het eindelijk tegen iemand gezegd hebben. Het is beter om er met iemand over te kunnrn praten dan het te verzwijgen en voor hun zelf te houden.
"Kom jij mee slapen?" hoor ik Sofia vragen. Als ik opkijk zie ik dat iedereen al weg is. Ik knik.
Samen wandelen we naar de kamer, ik geef Sofia mijn T-shirt en ze doet hem meteen aan. Ik doe mijn broek uit en ga al in bed liggen.
Sofia komt in mijn armen liggen. "Sleepwell Babe." "sleepwell." hoor ik haar zachtjes terug zeggen. Ik hoor haar ademhaling langzamer gaan dus weet dat ze slaapt. Ik ben echt blij dat ze nu van mij is, nu kan ik haar eindelijk dicht bij me hebben elk moment van de dag. Dan kan ik wakker worden met haar in mijn armen. Ik ben de gelukkigste persoon op aarde.
JE LEEST
Help my sister
RandomMijn leven was Perfect. Tot die ene dag dat jij verdween. Jij was het lichtje in mijn leven. Het lichtje dat plotseling doofde. Zo vroeg en onverwacht. Verdween je uit mijn leven Vragen onopgelost blijven achter waarom jij? Ik verdien geen hulp. gee...