Ad Niall:
Met z'n vieren zitten we te wachten op nieuws. Dokters, verpleegsters gaan in en uit de kamer maar niemand vertelt ons hier iets over Olivia.
Liam en Luka zitten te staren naar de deur, terwijl Charlotte en ik kijken naar de grond. Nog steeds denk ik terug aan deze morgen. Hoe ze daar lag op haar bed, vol bloed terwijl er op haar lichaam als maar meer woorden duidelijk zichtbaar werden.
Zo meteen moeten we vertrekken naar het stadium. Het liefst zou ik hier willen blijven, maar ik wil al de fans niet teleurstellen. Het is niet hun schuld dat dit gebeurt is.
Ik ga proberen alles eventjes te vergeten, me te geven voor de fans.
"Ni we moeten vertrekken." hoor ik Lotte zeggen. Ik knik zachtjes. "Liam als je iets van de dokter hoort wil je me dat dan laten weten. " "ja is goed Niall." "Niall laat de fans eens maar wat zien." hoor ik Luka zeggen.
"Dankje Luka. Ik kom zo snel mogelijk als het concert gedaan is naar hier."
"Niall kom maak er het beste van. Ik weet zeker dat je fans je hierdoor zullen helpen. Dat doen ze namelijk altijd. En ald er iets is, ik ben er altijd voor jou Ni. Het maakt niet uit wat je me vertelt ik zal je nooit beoordelen." hoor ik Lotte zeggen, wat me doet glimlachen.
Lotte lijkt echt op Liam, qua gedrag toch. Ze stelt je op je gemak, zorgt ervoor dat niemand zich ongelukkig voelt. Met haar voel ik me op mijn gemak.
Als we toen we begonnen met One Direction geen regels hadden gemaakt over "Geen enkel lid van One Direction date een familielid van elkaar." dan had ik haar waarschijnlijk wel al gevraagd om samen met mij op date te gaan. Als ik nou eenmaal het lef er al voor had gevonden.
Samen met Lotte ga ik vanachter in de auto zitten. Paul kijkt naar achter, maar zegt niets. In stilte rijden we naar het stadium.
Fans staan buiten in rijen te wachten. Ik zou graag naar hun toe gaan, maar weet dat het niet zo'n goed idee is. Ze weten het namelijk van de ambulance en het ziekenhuis. Ze zullen vragen stellen over Olivia en waarschijnlijk over mij en Lotte.
Die twee vragen wil ik namelijk vermijden.
Zwakheid kun je het beste niet tonen als je beroemd bent. Je moet sterk zijn voor de fans. Fans hebben ervoor gezorgd dat ik mijn droom kan waarmaken.
Ik hoop dat ik ze vandaag niet ga teleurstellen. Ik weet namelijk niet of ik mijn gedachten er een heel concert kan bijhouden. Ik zou zo graag willen dat er iets wonderbaarlijks gebeurt, maar dat gebeurt spijtig niet in de echte wereld.
"Niall hoe gaat het met Olivia?" hoor ik Calum zachtjes vragen. Ik kijk hem aan net zoals Lotte. Beide houden we onze adem in. Rode ogen, haren staan recht, wallen onder zijn ogen en het ergste van al zijn broek die bijna afzakt doordat hij rechtstaat.
Man Calum ziet er echt slecht uit!
JE LEEST
Help my sister
RandomMijn leven was Perfect. Tot die ene dag dat jij verdween. Jij was het lichtje in mijn leven. Het lichtje dat plotseling doofde. Zo vroeg en onverwacht. Verdween je uit mijn leven Vragen onopgelost blijven achter waarom jij? Ik verdien geen hulp. gee...