Ad Calum:
Tranen vloeien over mijn wangen, steeds weer opnieuw zie ik het gezicht van Sky maar soms ook Olivia liggend op het bed. Sneeën die over heel haar lichaam staan terwijl bloed het enigste is wat je kunt zien.
2 verschrikkelijke beelden die ik steeds weer opnieuw voor me zie. Het lijken steeds weer nachtmerries die zich herhalen maar spijtig genoeg is het dat niet.
Waarom kon het leven niet gewoon zoals in dromen zijn? Zon en manenschijn? Ik wou dat er een leven bestond waar dat niemand verdriet kende waar niemand een dierbare moest verliezen. Naar die wereld zou ik heel graag gaan.
Als ik Olivia nu ook nog verlies, dan weeg ik niet wat ik moet doen. Ik wil niet nog iemand verliezen waar ik zielsveel van jou.
Ik voel opeens twee armen om me heen, twee armen die me troosten.
Ad Ashton:
Ik kijk met een grote glimlach Cat aan. Ze is zo schattig als ze slaapt. Ik wou dat ik zo eeuwig naar haar kon kijken, maar natuurlijk moet ze wakker worden. Niet dat ik dat erg vind maar nu kan ze me zien staren ;)
"Hey Ash." zegt ze zachtjes en geeft me een kusje. Ik trek haar dichter tegen me aan. Graag zou ik aan iedereen willen laten zien dat ze mijn vriendin is, maar daar wacht ik nog mee. Ik wil eerst dat alles weer wat beter wordt.Waarom ik dan niet gewacht heb? Ik kon niet langer wachten. Ik hou zoveel van haar elke keer als ik haar zag wou ik haar kussen, haar in mijn armen nemen , haar dicht bij me hebben en eindelijk kan ik dat nu doen.
Ik wil haar nooit meer kwijt. Dat is wat ik meer dan 100% zeker weet.
Ad Niall:
Een hele nacht hebben ik en Lotte gebabbeld. Het deed me deugd om eindelijk eens mijn hart te luchten. Om alles te vertellen wat er op mijn lever lag.
Ik dacht nooit dat het zo goed deed om je verhaal eens te vertellen, maar ik moet zeggen dat ik me heel wat beter voel. Hetgeen wat mensen het meeste nodig hebben is een luisterend oor, ookal snappen meer dan de helft van de mensen dat niet.
Ik snapte dat ook niet maar door Lotte weet ik dat een luisterend oor heel belangrijk is. Dat je je verhaal eens kwijt kunt.
Natuurlijk heb ik moeten wenen, ik was een beetje boos op mezelf. Maar Lotte vond dat helemaal niet nodig, ze zei dat ik me er niets van moest aantrekken. Dat ik mijn hart moet luchten en alles eruit moest gooien.
Ze trooste mij en vertelde me dat ze er altijd voor me zou zijn.
Ik ben blij dat ik iemand ken zoals Lotte, wij zijn nu al allerbeste vrienden.
Soms voel ik me wel wat anders als Lotte bij me is, op een positieve manier. Maar dat gevoel probeer ik een beetje te onderdrukken. Ik mag niet verliefd worden op Lotte.
Ze is het nichtje van Liam en we hadden elkaar beloofd geen relatie met familieleden aan te gaan. Dus een relatie met Lotte kan ik wel vergeten :(
Ik hou van haar terwijl het soort van verboden is. Ik wil met haar samen zijn maar dat mag niet. Bro codes soms zijn ze goed maar nu wou ik het liefst dat we ze nooit gemaakt hadden.
Speciale update speciaal voor onze rode duivels. 0-4 so proud!
Hazard man you are my hero ❤
JE LEEST
Help my sister
RandomMijn leven was Perfect. Tot die ene dag dat jij verdween. Jij was het lichtje in mijn leven. Het lichtje dat plotseling doofde. Zo vroeg en onverwacht. Verdween je uit mijn leven Vragen onopgelost blijven achter waarom jij? Ik verdien geen hulp. gee...