Ad Niall:
Ik ben blij dat alles weer inorde is. Nog steeds ben ik wel een beetje bezorgd maar ik weet dat ze allebei volwassen zijn, ze hebben gelijk ze hebben recht op privacy.
"Ash?" vraag ik als we even alleen zijn. "Ni ik heb ook zenuwen en veel." antwoord hij precies op de vraag die ik wou stellen.
We gaan de meiden niet ten huwelijk vragen en hebben we al vaker opgetreden maar toch zijn we zenuwachtiger dan ooit.
"Lou?" vraag ik als ze bezig is met mijn haar. "Ja Ni?" "Zou je Lotte en Cat straks willen klaarmaken? De kleedjes hangen in onze kleedkamer." vraag ik. "Natuurlijk Ni." dankje Lou." zeg ik en Lou knuffelt me vanachter en gaat dan verder met mijn haar.
Als ik klaar ben ga ik meteen naar Lotte toe en neem haar in mijn armen. Als ze naar me kijkt geef ik haar een kus. "Lot?" vraag ik. "Ja?" "Ik hou van je." "ni?" "ja?" "ik hou van je."
"Awh" hoor ik ineens, wat ons momentje verstoord. "Louis en Sam!" roepen ik en Lotte tegelijk als we zien dat Luke en Sofia meteen naar hun wijzen. We zijn namelijk alleen maar met hun hier in de kamer.
"Sorry Ni en Lot maar het was echt te schattig voor woorden." hoor ik Louis zeggen. "Geeft niet LouLou." zeg ik en zie Louis een beetje blozen. Het is namelijk de bijnaam die ik gebruik als Louis verdrietig is, het is een bijnaam die ik alleen aan hem geef.
We zijn beste vrienden, broers voor altijd. Louis heeft voor mij ook een speciale bijnaam alleen zeg ik die liever niet. The genant.
"Luke?!" horen we Paul vragen/roepen. "Ja?" "kom je moet zo op, Calum, Ashton en Michael staan al klaar. En na nog wat succes gewenst en Luke die nog heel wat kusjes aan Sofia gaf is hij weg.Binnen een uurtje moet ik op en gaan Cal, Mikey en Luke af. Ik ben zo zenuwachtig.
Lotte word geroepen door Lou en na een halfuurtje zit ik samen met Louis me dood te vervelen. "Ni?" "ja Lou?" "Je bent mijn beste vriend. Mijn broer. Ik hou van je." "voor mij is dat net hetzelfde loulou." en niet veel later geven we elkaar een knuffel. Nouis forever.
"Niall!" hoor ik Paul roepen en weet meteen dat het tijd is. "Succes Nialler!" hoor ik Louis zeggen wat me moed geeft.
Samen met Ash sta ik op het podium. "Vandaag gaan Ash en ik een liedje zingen." "ik weet dat ik normaal nooit echt zing maar voor 1 persoon wil ik een uitzondering maken." "we willen dit liedje zingen voor de twins that stole our hearts." zeg ik en dan komen Cat en Lotte op.
Ze zien er beeldschoon uit.
"Cat ik hou van je." "lotte ik hou van je." "samen willen we jullie tonen dat we zielsveel van jullie houden , met het liedje little things."
Ik ga naat Lotte toe en neem haar mee naar de balk waar we samen op gaan zitten. Ash doet neg hetzelfde met Cat. Ik speel de eerste akkoorden en ash begint met zingen.
Beide kijken we naar het meisje naast ons. Al mijn gevoelens leg ik bloot voor dit ene speciale meisje, dat me gek kan maken door 1 aanraking en wonder boven wonder kan ik dat meisje mijn princess noemen.
JE LEEST
Help my sister
RandomMijn leven was Perfect. Tot die ene dag dat jij verdween. Jij was het lichtje in mijn leven. Het lichtje dat plotseling doofde. Zo vroeg en onverwacht. Verdween je uit mijn leven Vragen onopgelost blijven achter waarom jij? Ik verdien geen hulp. gee...