Hoofdstuk 32

412 21 4
                                    

*3 weken later*
Ad Louis:

Vandaag is het de dag dat we in Madison Square Garden gaan optreden, net zoals morgen. Twee uitverkochte concerten.

Het is voor 5sos en ons een droom geweest om daar te mogen spelen. We konden het dan ook niet geloven dat we twee uitverkochte concerten daar hadden.

Iedereen is al heel de dag zenuwachtig. We repeteren heel wat keren zodat we er zeker van zijn dat alles goed zal gaan. Iedereen heeft er zin in zelfs Calum.

Cat, Soof, Lotte en Liv zullen vandaag vanvoor in het publiek staan met twee bodyguarts naast hun zodat er niets verkeerd kan gaan.

Het is niet de eerste keer dat we voor zo'n groot publiek spelen. Het probleem hier is dat het onze droom is om hier te mogen spelen en dat maakt ons zenuwachtiger dan ooit.

Het is nog 2 uur voordat de deuren opengaan, dat betekent dus dat het nu onze laatste soundcheck is.

5 seconds of summer is nu bezig en ik moet zeggen, ze spelen nog beter dan ervoor. Het is alsof ze al hun energie en liefde erin steken. Als ze het straks net zoals nu gaan doen vliegen de pannen er echt af.

Ik zie Calum onze kant opkijken. Hij heeft het moeilijk, dat kan je zien in zijn ogen. Ik kijk naar Olivia en zie haar teken doen. Dat alles inorde komt. En zie haar nog iets playbacken maar weet niet wat. Ik zie alleen dat Calum twijfelt maar dan begint te zingen. Amnesia en ik moet zeggen hier krijg je gewoon tranen van in je ogen.

Als de jongens klaar zijn mogen wij op. Het voelt echt geweldig om op het podium te staan. Ik vraag me af hoe het hier straks zal zijn met al die mensen in de zaal.

Het is tijd , de zaal stroomt vol. We horen de fans liedjes zingen van ons beide, we horen ze onze namen roepen. Het is echt geweldig.

Cat, Liv, Lotte en Soof worden nog mooi gemaakt. Ik kan mijn ogen niet geloven als ik het eindresultaat zie. Ze zien er alle vier prachtig uit.

Ik zie ze allemaal naar hun vriendje gaan. Buiten Liv die gaat naar Calum. Ik zie Liv iets in Cal zijn oor fluisteren. Ik zie Cal knikken en ze geven elkaar nog een knuffel.

De meiden wensen iedereen succes en samen met de bodyguarts gaan ze opweg naar de zaal.

Ad Olivia:

Calum heeft het vandaag moeilijk, hij wilde zo graag dat Sky dit alles zou zien. Ik heb hem meteen gerust gesteld. Ik weet zeker dat Sky super trots op hem geweest zou zijn. Dat hij vanavond moet knallen en dat heb ik hem ook gezegd.

Als we op onze plek staan, zien we heel wat mensen naar ons wijzen tot er op een gegeven moment een klein jongetje naar mij toekomt. "Mag ik bij jou blijven. Mama en papa maken ruzie." hoor ik hem snikkend zeggen.

Meteen pak ik het jongetje op. "Hey niet wenen, natuurlijk mag dat. Wat is jou naam?" vraag ik. "Nathan." antwoord hij. "Wie vind je het leukste?" vraag ik aan hem. "Calum en Louis." antwoord hij zachtjes.

Samen met Nathan praat ik nog wat tot 5 seconds of summer op komt. Meteen zijn mijn ogen gericht op Calum. Ik zie hem kijken, als hij mij ziet komt hij op me af.

"Wie ben jij?" hoor ik Calum vragen. Ik zie Nathan met grote ogen kijken. "Nathan." antwoord hij verlegen. "Wel wie vind je het leukste?" hoor ik hem vragen. "Jou." zegt Nathan en ik zie Calum een grote glimlach op zijn gezicht krijgen.

"Dat vind ik een hele eer. Nathan zou je het leuk vinden om samen met mij het podium op te komen en ons eerste liedje samen te zingen?" vraagt Calum.

"JA!" roept Nathan. "Dankje." "jij bedankt Nathan."

Ik weet meteen wat hij bedoelt, hij vroeg zich daarstraks namelijk af of mensen hem alleen maar mochten omdat ze medelijden hadden. Hoe vaak ik ook zei dat het niet zo was, het hielp niet. Tot nu dan. Door Nathan heeft hij het eindelijk beseft.

Help my sisterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu