Ad ashton:
Ik kom zachtjes op, niemand heeft me gezien. Het boudewijnstadium zit helemaal vol. Zachtjes ga ik achter mijn drum zitten. Nog steeds heeft niemand me gezien, ze zijn namelijk luidkeels mee aan het zingen met Can't feel my face.
Ik pak mijn drumstokjes en begin met Hey Everbody het begin te drummen. Meteen is heel het stadium stil en begint niet lang daarna te gillen.
Even later komen Luke en Michael al rennend op het podium en Calum even later achter stappend.
Calum zingt zijn deel maar blijft op zijn plek staan, terwijl de andere twee rennend over het podium gaan.
Fans roepen Calum zijn naam, niet veel later wordt het woord "veel sterkte Calum, we zijn er voor jou." wordt er per rij gevormd terwijl Broken home bezig is.
Ik zie Calum op het grote scherm met tranen in zijn ogen. Maar langzaam verschijnt er ook een kleine glimlach op zijn gezicht. Calum zingt en wandelt naar een paar fans toe. Hij gaat zingen voor hun.
Na het liedje moeten we ons laatste liedje samen met One Direction doen, maar Calum neemt zijn microfoon vast en gaat in het midden staan. "Bedankt allemaal. Ik had hier niet gestaan als het niet voor jullie was. Bedankt voor alles guys! Jullie zijn de beste!"
one Direction is ook al mee op het podium komen staan. "We love you Calum!" wordt er geroepen en we rennen allemaal op Calum af en trekken hem in een knuffel.
Hij duwt ons deze keer niet weg, hij blijft er ook niet stokstijf staan maar knuffelt ons terug. Voor de eerste keer in 2 maanden.
Na het liedje rennen we het podium af. Calum rent naar zijn kleedkamer. Luke en Michael kijken me aan, ik schud mijn hoofd. Ik denk dat we hem best eventjes laten, daarnet op het podium was al een hele stap voor hem.
Ik ga naast Catherina zitten, ze zit muziek te luisteren. Meteen herken ik het liedje, het is Pay My Rent van DNCE.
Ik neem haar tweede oortje, ze kijkt me eerst aan maar trekt dan haar schouders op. Ze komt op mijn schouder liggen.
Ik kijk haar met een glimlach aan. "Ik heb het koud." zegt ze zachtjes. Ik leg zachtjes een arm om haar heen. Ze komt nog een beetje dichter tegen me aan liggen, terwijl we samen luisteren naar DNCE.
Hoe zou het gaan met Olivia? Ik hoop dat ze snel weer ontwaakt. Dat we haar kunnen helpen net zoals bij Calum. Ik wil gewoon dat iedereen gelukkig is. Het leven is te kort om te treuren.
Maar ik weet dat Calum niet alles heeft verteld, hij heeft een belangrijk detail achtergelaten. Net zoals Olivia, waarvan we nog niets weten. Ik hoop dat ze het beide gaan vertellen aan ons, ik wil ze namelijk helpen inplaats van hier te zitten en niets te doen.
"Hoe zou het gaan met Olivia." hoor ik Cat zeggen. Ik glimlach.
Ik kijk naar haar, recht in haar mooie ogen. Langzaam komen we dichter bij elkaar. En...
Engels done, Godsdienst nu ;) Geen enkel concentratie voor ;)
JE LEEST
Help my sister
RandomMijn leven was Perfect. Tot die ene dag dat jij verdween. Jij was het lichtje in mijn leven. Het lichtje dat plotseling doofde. Zo vroeg en onverwacht. Verdween je uit mijn leven Vragen onopgelost blijven achter waarom jij? Ik verdien geen hulp. gee...