Hoofdstuk 34

373 21 1
                                    

Ad Harry:

Ik luister met grote ogen naar wat Luke allemaal verteld. Een klein deeltje van mij vindt het helemaal geen leuk idee.

"Luke ik geef je mijn toestemming. Soof houd zielsveel van jou en als ik je op je woord moet geloven hou jij ook heel veel van haar. Ik vertrouw jou. Maar als je haar 1 keer pijn doe dan is het over."

"Dankje Haz en ik begrijp het maar ik zou haar nooit pijn doen. Dat zweer ik."

Ad Olivia:

Vandaag voel ik me echt niet goed. Ik heb buikpijn maar ook weet ik met mezelf geen blijf. Calum probeert me te helpen, maar hoe erg ik het ook vind hij kan me niet helpen. De enigste persoon die me kan helpen is aan het werken.

Tranen stromen om de een of andere reden over mijn wangen. Calum is niet zo lang geleden uit de kamer gegaan. Hij wilde me helpen maar ik blafte hem af. Ik weet niet waarom ik nu zo ben, ik wil niet zo doen tegen hem. Ik hou van hem en zou hem nooit meer kunnen missen. Hij is de belangrijkste persoon voor me.

"Liv?" hoor ik de zo bekende stem zeggen van Liam. Mijn grote broer. "Wat doe je hier? Je moest toch werken?" vraag ik. "Liv cal belde me. Hij zei dat hij niet meer wist hoe hij u kon helpen. Je bent super belangrijk voor me Liv. Ik kom altijd naar je toe als je me nodig hebt."

"Dankje Li, het spijt me dat ik vroeger zo gemeen tegen je deed." "liv dat snapte we. Ash is en blijft altijd belangrijk voor jou en voor ons."

Ik schuif me een beetje op en klop naast me op het bed. Liam kijkt me met grote ogen aan. "Mag ik?" vraagt hij en ik knik. "Li ik zou niets liever willen. Jij bent mijn beste vriend, mijn grote broer. Ik had nooit zo mogen doen tegen jou."

Liam komt naast me liggen en neemt me in zijn armen. Ik leg mijn hoofd op zijk borst. Dit is wat ik echt nodig had. Ik verlangde ernaar.

"Liam bedankt dat je me naar one direction hebt gestuurd. Ik heb eindelijk mezelf weer gevonden en dat had ik nooit gedaan zondet jou of Luka."

"We houden van je Liv zielsveel."

Met mijn hand op mijn buik en mijn hoofd op Liam zijn borst en mijn gedachten bij Calum val ik gerust inslaap.

Ad Calum:

Liam is al een uurtje ongeveer bij Liv. Ik hoop echt dat hij haar kan helpen, het deed zo veel pijn om haar zo te zien.

Ze snauwde naar me wat me pijn deed maar ik wist dat ze het niet meende. Gelukkig maar.

Ik klop zachtjes op de deur van onze slaapkamer. "Kom maar Cal." hoor ik Liam zijn stem zeggen.

Als ik de deur open doe zie ik Liv slapen, ze ligt op Liam zijn borst. Ze ziet er zo vredig uit.

"Gaat het met haar?" "ze had een moeilijke dag vandaag maar ik denk dat het over is. En cal je bent een goede jongen. Ik ben blij dat jij samen bent met Liv. Ik zou geen beter vriendje voor haar kunnen zoeken dan jou. Dankje Cal voor het blij maken van mijn zus en nog veel meer."

Help my sisterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu