hoofdstuk 19

488 20 13
                                    

Ad Sofia:

Ik snuif de geur van Harry zijn T-shirt op.

Ik had nooit kunnen denken dat een persoon die je nog maar net kent al zo'n grote invloed op je kan hebben.

De jongens die ooit zo luidruchtig waren zijn muisstil. Iedereen kijkt maar wat rond, tranen zijn terug te vinden in bijna iedereen hun ogen.

Ik ben blij dat Haz er nu voor me is, ik weet niet wat ik zonder hem als neef zou moeten doen. Hij is er altijd voor me. Hij houd zich altijd sterk en zorgt ervoor dat ik me goed voel. Ik zou hem voor geen geld ter wereld willen ruilen.

"Haz, weet jij waar Calum en Luke zijn?" vraag ik aan hem wanneer ik doorheb dat ze er niet zijn. 'Nee, maar gaat het met je Soof." hoor ik hem bezorgd vragen. "Ja gaat wel dankje Haz. Ik hou van je." "ik hou ook van jou Soof."

"Jongens weten jullie waar Calum en Luke zijn?" hoor ik niet lang daarna Niall vragen.

Iedereen schud hun hoofd. We blijven denken aan Luke en Calum waar ze zijn. Ik stuur Luke een berichtje. Ik weet dat hij niets zonder te denken toe, maar toch ben ik bezorgd.

"Er kunnen 2 mensen naar Olivia." hoor ik ineens een dokter zeggen. "Niall en nog iemand anders ga maar, ik ga opzoek naar Liam." horen we Luka zeggen.

We zien Niall meteen naar de kamer van Olivia gaan, luka wandelt weg terwijl de rest stil naar elkaar zitten te kijken. Wie gaat er gaan?

Even later zien we Catherina opstaan en de deur van Olivia binnengaan.

Ad Luka:

Ik ga opzoek naar Liam. Waar kan hij zijn? Als ik even later gesnik hoor, doe ik zachtjes de deur open.

Daar zie ik Liam zitten, in het hoekje van de kamer. Zijn knieen tegen zijn schouder en zijn hoofd naar beneden.

Ik ga naast Liam zitten en neem hem in mijn armen. Ik weet hoe het is om iemand dierbaar te verliezen. Maar Liam en Olivia hadden een hele sterke band, een band dat ik zelf niet met Liam of met Olivia of met Ashley had.

Ik weet dat ze nog niet dood is en ik blijf hopen dat ze blijft vechten. Maar ik weet dat Liam de hoop al bijna heeft opgegeven.

"Li Liv is sterk. Ash zal ervoor zorgen dat ze terugkomt. Haar tijd is nog niet gekomen. Ze moet hier blijven. Liv zal bij ons blijven." zeg ik zachtjes. Liam kijkt naar me, tranen rollen over zijn wangen.

"Luka ik wil haar niet kwijt. Ze is ons zusje, ze moet bij ons blijven. Ik heb het verprutst. Ik ben een slechte broer." hoor ik hem zeggen.

One ouders hebben ons 6 jaar geleden in de steek gelaten, ze betalen ons huis en onze school maar voor de rest moesten we alles zelf doen. Buren kwamen ons soms wel eens helpen maar familie die zagen we niet meer. We hebben gezorgd voor onze zusjes.

"Ik wil niet nog iemand kwijt." hoor ik hem zachtjes zeggen. Eerst onze ouders, dan Ashley en straks Olivia. Dit is wat hij bedoelt.

"Li wij blijven bij je. Ik weet zeker dat Ash boven over ons waakt. Ons steunt en ons helpt. Liv die laat ons niet in de steek, ze zal bij ons blijven. Geef de hoop niet op en Liam weet dat ik er altijd voor je bent. Jij bent niet alleen mijn tweelingbroer maar ook mijn beste vriend. Ik laat je nooit in de steek."

Speciaal nu een update omdat
ik zo trots ben op de rode duivels. 3-0 dat doet niemand hun na ;)

Help my sisterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu