hoofdstuk 29

436 23 8
                                    

Ad Niall:

Het is nu al twee weken geleden toen Olivia weer wakker was en morgen mag ze eindelijk naar huis. Overmorgen hebben we dan ook eindelijk weer een concert en intervieuw in Amsterdam.

Voor dit alles wil ik het doen, dus zal ik het vandaag doen. Ik weet ook al hoe. Alles is klaar.

Ad Charlotte:

Ugh Isaac en Derek zijn zo knap. Ik kan ze wel een beetje vergelijken met, nee Lotte niet aan hem denken.

"Lotte kom mee, ik wil je iets laten zien." hoor ik ineens Cat zeggen. "Ik ben teen wolf aan het zien dus later." antwoord ik terwijl ik geconcentreerd aan het verder kijken ben.

Ik hoor Cat nog wat mompelen maar reageer er niet op. Net wanneer shirtless Isaac in beeld komt zet Cat de tv af. "Catherina waarom moest dit nu!?" roep/vraag ik kwaad. "Ik wil je iets moois laten zien en straks kan het niet meer, teen wolf kan je straks wel nog zien."

Ik zucht. "Ik hoop dat het de moeite waard is." zeg ik tegen Cat. Ze knikt.

We wandelen naar ik weet niet waar, maar na 10 minuten wandelen en nog niet op die plek te zijn begint het toch wel lang te duren.

"Cat wanneer." begin ik maar ik stop meteen met mjjn vraag te vragen, want ik heb er net antwoord op gekregen. "Nu." zegt ze met een glimlach en rent dan weg.

Ik zie Niall onder een grote boom zitten, er is een pad met rozen blaadjes ernaartoe gemaakt en ook rond de boom ligt het er vol van.
Zenuwachtig stap ik richting Niall, elke stap die ik zet dichter naar Niall toe. Hoe meer stress ik krijg.

Ik zie Niall glimlachen als ik ef bijna ben en ik kan zelf ook geen grotere glimlach op mijn gezicht hebben.

"Hey Lotte." zegt een blozende Niall wanneer hij recht staat. "Hey Nialler." zeg ik terug wanneer ik zijn knuffel beantwoord.

"Liefste Lotte, toen ik je voor het eerst zag, was ik al verliefd op je. Je bent het nichtje van Liam waardoor het heel moeilijk voor me was. Ik wil geen ruzie met een van mijn beste vrienden, maar ik wil ook niet zonder jou leven. Dat kan ik niet. Door alles wat er met Olivia en Calum gebeurde, twijfelde ik of het wel het goede moment was om het te vragen, maar ik besef nu dat ik gewoon al veel eerder mijn hart moest volgen. Een goed moment moet je creeren en dit vind ik nu een goed moment. Lotte ik wil je zo graag mrs horan maken,maar dat komt hopelijk binnenkort wel. Nu eerst wil ik je vragen of je me de gelukkigste man op aarde wilt maken. Liefste Lotte will you be my girlfriend?"

Tranen rollen over mijn wangen. Wat Niall gezegd heeft is zo mooi. Al de woorden die hij me vertelde kwamen recht uit zijn hart, dat weet ik.

"Ja Niall dat wil ik dolgraag." en nog geen seconde later zijn onze lippen voor de eerste keer op elkaar en ik vertel jullie. Het is het beste gevoel ooit.

Help my sisterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu