Hoofdstuk 30

443 24 7
                                    

Ad Ashton:

Het is nu een maand geleden, toen Olivia naar huis mocht. In die maand is er veel gebeurt. Luke en Sofia maakte hun relatie bekent, net zoals ik en Cat.

Beide werden we meteen omarmd. Ze waren blij voor ons. Harry en Liam hebben het er soms nog moeilijk mee, maar ze vinden het niet erg.

Alleen toen Niall en Lotte vertelde dat ze samen zijn, barste er een bom los. Liam, Harry en Louis waren kwaad op Niall, hij had namelijk hun belofte verbroken. Niemand van de band date of is samen met een familielid.

Het heeft bijna een week geduurd totdat Olivia samen met Calum het vuur heeft gedoofd.

Niall en Lotte mogen nu eindelijk ook samen zijn, net zoals Luke met Sofia en ik met Cat.

Calum en Olivia hebben soms een terugval, ze snijden zich, sluiten zich op of eten weer een tijdje niets meer. We proberen ze te helpen, maar vaak kunnen we er niets aandoen. Als Calum een terugval heeft is Olivia de enigste die hem kan helpen en andersom.

Ad Olivia:

"Cal?" vraag ik zachtjes, wanneef ik op zijn bed kom zitten. "Liv wat's wrong?" hoor ik hem meteen vragen.

"Cal ik wil dat je het weet. Ik wil het je vertellen." "liv ik wil niet dat je het doet omdat ik het je verteld heb." "nee cal. Ik doe het omdat ik je vertrouw."

Flashback

"Ash!" roep ik naar boven. We hebben nog maar 10 minuten en dan gaan de deuren open. We moeten nog zeker 6 minuten stappen als we snel stappen. Ik wil er echt zijn wanneer de deuren opengaan.

"Liv rustig, je hebt nog tijd." hoor ik liam zeggen die me een knuffel geeft. "Ik wil er gewoon op tijd zijn Liam. Het is One Direction mijn favoriete band waarover we spreken." "Ik weet het Liv, Ash zal er zo meteen wel zijn." zegt hij terwijl hij wrijft over mijn rug.

"Ik ben er Liv, sorry dat het zo lang duurde. Ik wist niet waar ik de ticketen had gestoken." ashley had me namelijk ticketen gegeven voor mijn verjaardag. Ashley houd niet van One Direction maar omdat ik graag met haar wou gaan, kwam ze mee. Wat ik zo lief van haar vind.

Ashley en ik wandelen snel naar het stadium. Als ik zie dat de poorten gaan opengaan, begin ik te lopen. "Kom Ash, de poorten gaan open." roep ik naar Ashley en ren snel verder.

Ik hoor achter me voetstappen en weet dat Ashley me volgt dus ren ik ietsje trager.

Als ik bijna voorbij de poort sta, sta ik even stil om te zien of Ashley er bijna is. Ik zie Ashley over het zebrapad rennen. "Ash kijk uit!' roep ik wanneer ik een bus zie naderen.

Ik zie dat Ashley stopt en naar de bus kijkt. "Ash ren verder alsjeblieft." roep ik naar haar, ze kijkt me verschrikt aan. Ze probeert te rennen maar de bus komt met een te hoge snelheid op haar af gereden.

Ik zie hoe Ashley word meegesleurd door de bus. De buschauffeur stopt de bus ietsje later maar het is te laat. Ik zie Ashley bewegensloos op de grond liggen.

Einde flashback

"De chauffeur reed te snel, hij kon niet meer remmen en Ashley was opslag dood. De blik die ze had toen ze me aankeek zal ik nooit vergeten. Net zoals het beeld van haar laatste dag en de herinneringen van haar. "

Calum troost me. Hij zegt niets en dag vind ik fijn. Hij knuffelt me.

"Ik verloor mijn tweelingzusje op 13 juni." zeg ik zachtjes. Ik voel Calum zijn greep verzwakken, ik kijk hem met tranen in mijn ogen aan. Ik zie dag hij moeilijkheden heeft om zijn tranen in te houden.

"Dezelfde dag wanneer ik Sky verloor."

Help my sisterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu