Ad Olivia:
Toen ik gisteren de reacties zag van Niall en Luke wist ik dat ik het niet alleen tegen Niall en Luke moest vertellen.
Ik zal het ooit tegen iedereen zeggen in drie stappen. En de eerste stap zal ik vandaag zetten. Ik ga het vertellen tegen 1D.
Doordat One Direction toestemde dat ik meemocht op tour heb ik Calum ontmoet en weet ik nu eindelijk voor wat ik nog leef. Ik ga het hun vertellen en hun bedanken voor alles, ze hebben dan ook echt mijn leven gered.
Ik heb Niall een sms'je gestuurd of hij Louis, Liam en Harry wilde komen. Niet lang daarna stonden ze alle 4 voor de deur.
We wandelen samen naar de zetel, en gaan zitten. Calum gaat er deze keer niet bij zijn, hij is spulletjes voor de babykamer gaan zoeken. Gisteren namiddag zijn we dat samen ook al gaan doen, maar Calum wilde nog terug gaan.
"Jongens ik heb jullie nooit echt bedankt dat ik meemocht op tour. Ik weet dat mijn broers jullie vast hebben verteld, dat ik One Direction haat maar dat was maar een tijdje. Ik was een echte fan van jullie, maar dat veranderde door wat er gebeurde."
De jongens zijn stil, ze luisteren aandachtig wat ik te zeggen heb. Niall en Louis hebben hun armen om me heen geslagen, ze weten wat er zo meteen gaan komen.
"Ashley mijn tweelingzus hield niet echt van jullie band, ze was meer voor Little mix en Fifth Harmony. Voor mijn verjaardag kreeg ik tickets en een meet en greet voor jullie show in Het boudewijnstadium. Ik was super enthousiast en wilde heel graag met Ash gaan. Ze stemde dan ook toe. De dag zelf hoorde ik jullie spelen het was jullie soundcheck, ik begon te rennen. Ashley volgde me al snel. Toen ik voor de ingang stond zag ik Ashley het zebrapad oversteken zonder te kijken. Er kwam een bus in volle vaard op haar afgereden. Ik riep haar nog, maar het was te laat. Ze was op slag dood. Ik gaf mezelf en jullie de schuld van wat er gebeurde, maar heb nu eindelijk mede dankzij Cal door dat het jullie schuld nooit was." eindig ik mijn verhaal. Tranen stromen over mijn wangen.
Niall neemt me in zijn armen. "Het had nooit mogen gebeuren. " "het is vreselijk wat je hebt meegemaakt." "het spijt me voor je." allemaal zinnetjes die de jongens tegen me zeggen.
"Jongens ik weet dat ik niet het beste tourgezelschap was, dat het moeilijk was om vrienden met mij te zijn. Jullie probeerde het zo hard. Dus nu is het mijn beurt. Ik wil opnieuw beginnen, ik wil een nieuwe start maken. Ik weet niet of jullie dat willen en of het gaat lukken. Maar ik wil het zeker proberen." "natuurlijk Liv, we willen dolgraag vrienden met je zijn." hoor ik Louis zeggen, de rest knikt instemend. Al weet ik dat Niall eigenlijk al een van mijn beste vrienden was en dat weet hij ook.
"Jongens I love you." "we love you to"
Alles is weer inorde. Ik weet nu dat ik nog niet naar Ashley kan, eerst moet ik hier nog wat zijn. Ashley zal op me wachten en me in mijn armen sluiten als het mijn tijd is. Maar voor nu moet ik genoeg hebben dat Ashley altijd bij me zal zijn in mijn hart. Ze zal altijd bij me zijn.
JE LEEST
Help my sister
RandomMijn leven was Perfect. Tot die ene dag dat jij verdween. Jij was het lichtje in mijn leven. Het lichtje dat plotseling doofde. Zo vroeg en onverwacht. Verdween je uit mijn leven Vragen onopgelost blijven achter waarom jij? Ik verdien geen hulp. gee...