Epiloog

384 21 6
                                    

Ad Olivia:

Het heeft een paar uur geduurd maar even later hield ik de twee mooiste meisjes van heel de wereld vast.

Zij hebben ons beter gemaakt. Voor hun wilden we beter worden. Zij hebben ons de moed gegeven om door te gaan. We zullen beide Ashley en Sky nooit vergeten want beide leven ze voort, maar ook in ons hart hebben ze beide een ereplaats.

Ik weet nu eindelijk waarom dood gaan voor ons nog niet bestemd was. Ik denk dat we beide geleerd hebben dat als er iets slecht gebeurt, als je wereld instort, je niet mag opgeven. Je moet door gaan, ook al is het moeilijk. Samen met de mensen die je liefhebt kom je er wel door en misschien krijg je hulp van de natuur zoals bij ons.

"Cal?" vraag ik, als ik zie dat het tijd is om naar huis te gaan. "Ja?" vraagt hij met een tikkeltje bezorgdheid in zijn stem. "We gaan naar huis."

Calum knikt het is tijd, beide willen we niet maar de jongens meiden en familie moeten het weten. We hebben het heel de tijd verborgen gehouden, liever hadden we dat nog langer gedaan maar dat willen we hun niet aandoen. De meisjes verdienen het om hun familie te kennen ook al haten we het om in de spotlights te staan, voor hun willen we dat doen.

Samen wandelen we ons huis binnen. Mijn broers, de jongens en meiden komen normaal zo meteen. Als de bel gaat leggen we de meisjes in hun bedjes zodat ze nog niet meteen worden gezien.

Als iedereen er is, gaan we drinken halen maar komen we met iets heel anders terug. Cat en Ash hebben het als eerste door. "OMG!" roepen ze. Wat de andere ook doet kijken. Allemaal staren ze met grote ogen naar ons. "Jongens please stop met staren." hoor ik Calum zeggen.

Ze kijken nog eventjes maar stoppen dan meteen. "Hoe?" vraagt Niall. "We wisten het al even, voor deze twee meiden wilden we allebei doorgaan met het leven. We wilden beter worden, alleen hadden we samen beloofd om nog niets tegen jullie te zeggen. Bij sommige was het wat moeilijker dan bij andere om het geheim te houden." zegt Calum. "We wilden niet in de spotlights komen te staan met dit nieuws, we wilde het wat voor ons zelf houden. Het zijn onze wondertjes, die onze ogen open lieten komen. "

"Dus wij hebben 2 nichtjes?" vraagt Liam (broer Liv) ik weet dat hij dat vraagt om de vragen die er anders gingen komen voor te zijn en daar ben ik hem heel dankbaar voor.

Ik zie Calum naar Niall en luke wandelen. "Jongens dit is Nora Sky Hood." hoor ik hem zeggen. Niall en luke zijn de enigste buiten ik die weten wat er allemaal echt is gebeurt met Sky.
Alle andere weten dat ze Sky heette en dat ze gestorven is.
De andere kijken allemaal toe naar wat er aan het gebeuren is, ze weten dat het moeilijk is.

Als ik zie dat Cal tranen in zijn ogen heeft staan wil ik naar hem toe gaan.

Maar in plaats daarvan wandel ik met haar in mijn armen naar Liam en Luka. "Meet Nila Ashley Hood." Liam pakt haar over. Tranen staan in alledrie onze ogen.

Ashley mijn tweelingzusje, het meisje dat veel te vroeg gestorven is. Het meisje waar ik mijn leven voor wou opgeven. Het meisje waarmee in mijn leven het verhaal mee begon.

EINDE

Bedankt aan iedereen om dit verhaal te lezen, om te stemmen en om lieve reacties achter te laten.
Ik hoop dat jullie net zoals ik genoten heb. Ook al waren het vaak triestige delen.
Bedankt voor alles!

Ps: als er iemand graag wilt weten hoe het later met een personage gaat of wilt weten hoe het met ze allemaal gaat. Wil ik het gerust schrijven en online zetten. Je vraagt het maar :) Dit was het einde dat ik in gedachte had, waardoor het zo geindigd is.

Help my sisterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu