Hoofdstuk 15

554 22 5
                                    

Ad Calum:

Olivia het meisje dat deze nacht nog in mijn armen lag. Mijn hart dat toen sneller klopte dan normaal, ze gaf me moed om door te gaan. Na het gebeuren met Sky, lukte het me niet om verder te gaan.

Ze was degene die me steunde, me vertelde dat ik door moest gaan met de band. De haat die ik kreeg was niets vergelijken met de steun die ik van haar kreeg.

Ik mis haar zo, hoe vaak dat ik ook vertelde dat ik er zou zijn voor hou, ze wou het niet. Ze wou niet dat ik haar zo zou zien.

Vannacht toen Olivia bij me kwam liggen, dacht ik terug aan de vele nachten toen Sky bij me kwam liggen. Hoe ze elke keer weer op mijn borst kwam liggen. Haar kleine handjes liggend op die van mij, haar lange haren die altijd mooi naast haar lagen. Tranen stromen weeral eens over mijn wangen als ik aan haar denk. Waarom moest dat gebeuren? Straks gebeurt er hetzelfde met Olivia. Net bij het meisje dat me aan iemand anders liet denken dan alleen aan Sky.

"Ma dat kun je niet menen!" Hoor ik ineens Ashton roepen. Ashton ging bellen om ons concert te verplaatsen, maar ik denk aan zijn reactie te horen dat het niet lukt.

Vandaag zal ik weer optreden met een fake glimlach, een glimlach die ik opzet voor de fans zodat ze niet bezorgd zullen zijn. De brede kledij die ik draag, verbergen de rest wel.

Niemand mag zien dat ik zwak ben, dat ik niet meer ben zoals vroeger.

Ad Ashton

Het concert vanavond gaat gewoon door. One Direction en 5 seconds of summer zullen gewoon optreden. Calum zal zijn fake glimlach weer opzetten en na het concert opsluiten in de kamer. Hij zal geen contact zoeken tijdens of na het concert. Onze fans weten dat Calum niet meer zichzelf is. Straks denk ik dat het nog erger als ervoor gaat zijn, het lijkt weer alsof al de moeite van voordien voor niets is geweest.

Maar vandaag zal niet alleen Calum niet zichzelf zijn, One direction en ook wij niet. We kennen Olivia allemaal nog niet zo heel lang, maar dit wens ik niemand toe. Het leek precies of Olivia in een horror film meespeelde.

Catherina komt zachtjes naar me toe. "Ash ik denk niet dat Calum en Niall vandaag kunnen optreden?" hoor ik haar zachtjes zeggen. "Ik weet het Cat, maar als ze vandaag het podium niet opgaan dan komen er consequenties en dat kunnen ze er niet meer bij hebben. " "Ik weet het ma alles wat er vandaag gebeurt is gewoon vreselijk, zegt ze zachtjes en er lopen een paar tranen over haar wangen.

Ik doe mijn armen open en knuffel Catherina stevig. Haar trui ruikt zo lekker, welke wasverzachter zou ze gebruiken (Maccas_Brooks & ChloexTommoxLouis & celinefrans )

Ik vergeet waar ik net aandacht, wanneer ik Catherina hoor snikken. "Het is allemaal zo oneerlijk." zegt ze tussendoor. "Stt, hey samen komen we er allemaal uit. Calum en Olivia komen erdoor dat weet ik zeker. Je moet er gewoon heel hard in geloven."

Veel plezier met gechiedenis ;)

Help my sisterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu