Ad Luke:
Calum staat aan de rand van de brug. "Calum please doe het niet!" roep ik naar hem. Hij draait zich zachtjes om. "Luke ik kan het niet meer, ik wil niet nog iemand kwijt." zegt hij zachtjes maar luid genoeg zodat ik het kan horen.
Mensen rondom zijn aan het filmen, een paar fans staan te gillen en te wenen. Terwijl ik zachtjes probeer dichter te komen. "Luke blijf staan." hoor ik Calum zachtjes zeggen, maar ik schud eigenwijs mijn hoofd. "Ik ga niet toezien hoe mijn beste vriend zelfmoord pleegt."
Ad Calum:
Luke wat doet hij hier? Waarom laten ze me niet zelf beslissen wat ik doe. "Cal niet doen." hoor ik een stem zeggen, een stem die ik zo hard gemist heb. "Sky?" "Ja Cal, doe het niet. Je weet dat dit niet de oplossing is." zegt Sky. Sky's woorden blijven in mijn hoofd spoken.
Ik kijk naar beneden, naar het water. Als ik nu spring stel ik Sky teleur, maar als ik het niet doe stel ik mezelf teleur. Ik kijk naar Luke, tranen lopen over zijn wangen. Het doet me pijn om hem zo te zien. Niemand weet wat er echt met Sky gebeurt is, ze weten alleen dat ze dood is. Gestorven aan kanker, maar dat is niet waar.
Brandweermannen maken hun klaar om naar me toe te komen. Ze willen me tegenhouden dus Het is nu of nooit.
ad Niall:
Ik kijk naar hoe Olivia ligt in het ziekenhuisbed. Haar gezicht is lijkbleek, haar armen, benen eigenlijk bijna heel haar lichaam is ingewikkeld in windels. Ze ziet er zo kwetsbaar uit. Ik snap niet wat er allemaal in haar hoofd omgaat, waarom ze dit gedaan heeft.
Ik kijk even op als Catherina binnenkomt, ze gaat aan de andere kant van Olivia zitten en net zoals ik kijken we beide met tranen in onze ogen naar Olivia. "Ik hoop zo hard dat ze nog wakker word." hoor ik Cat zeggen en knik zachtjes.
Ze voelde aan als een zusje, ook al zegt ze bijna niets. Ik weet zeker als ze de kans krijgt om om ons te laten helpen. We de echte Olivia gaan zien.
Ad Olivia:
"Ashley?" vraag ik zachtjes als ik haar weer zie. Ze knikt. Meteen rennen we in elkaars armen. "Ash sorry dat je dood bent door mij." "Liv het was mijn eigen domme fout. " hoor ik haar zeggen. Waarfoor ik met mijn hoofd schud.
"Ash ik wil bij je zijn, ik mis je." zeg ik met tranen rolend over mijn wangen. "Liv ik mis je ook. Maar weet dat ik er altijd voor je ben. Ookal kan ik je me niet zien, ik ben altijf bij jou, Liam en Luka." "Nu kunnen we samen over hun waken. Want ik blijf bij je Ash." zeg ik zelfverzekerd.
"Liv ik kan je niet dwingen. Maar je hebt daar nog een heel leven dat op je wacht. Als jou tijd is gekomen zal ik jou met plezier verwelkomen. Maar dat is nu nog niet." "Ash ik blijf bij jou." "Liv ik wil dat je weet dat ik dit niet wil. Je kunt nu nog kiezen. Kies wijs."
Bedankt voor de mooie cover fandom_writer_99 ChloexTommoxLouis! Al de credits gaan naar haar!
Wiskunde morgen zo geen zin zin :(
JE LEEST
Help my sister
RandomMijn leven was Perfect. Tot die ene dag dat jij verdween. Jij was het lichtje in mijn leven. Het lichtje dat plotseling doofde. Zo vroeg en onverwacht. Verdween je uit mijn leven Vragen onopgelost blijven achter waarom jij? Ik verdien geen hulp. gee...