Epiloog Ash en Cat

302 19 5
                                    

Speciaal voor fandom_writer_99 omdat ze erachter vroeg.

*6 jaar later*

Ad Ash:

Ik had nooit verwacht dat ik ooit zou trouwen, maar hier sta ik dan voor het altaar wachtend op het meisje van mijn dromen. Het meisje dat vanaf vandaag dan eindelijk mijn vrouw zou worden.

Vol zenuwen kijk ik naast me waar ik Calum zie staan, mijn getuigen. Naast hem staan Luke en Michael mijn twee andere getuigen. Ik kon namelijk niet echt kiezen.

"Ash, het komt goed. Geen stress alles zal goed verlopen." hoor ik Calum naast me zeggen. Ik voel me al iets geruster. "Dankje Cal."

Ik hoor de muziek starten en zie de twee grote deuren opengaan.

Met trots kijk ik naar mijn kleine jongen. Hij gooit wat rozenblaadjes in het rond. Als hij mij ziet rent hij meteen naar me toe. "Papa!" ik pak hem snel op en geef hem een knuffel. "Ash geef me Jackson maar." hoor ik Calum zeggen.

Jacks strekt meteen zijn armpjes uit als hij Calum hoort. Waardoor hij hem overneemt, Calum is echt zijn favoriete oom.

Als ik terug naar voor kijk zie ik Soof, Lotte en Liv opkomen achter elkaar, onze bruidsmeisjes.

Ongeduldig wacht ik tot ik eindelijk Cat zal zien. Haar kan bewonderen maar bovenal haar in mijn armen kan nemen. Ik heb haar zo gemist.

Ik voel hoe Calum tegen mijn arm stoot en kijk verschrikt op. Wat ik daar zie, ze is nog mooier dan ik ooit had kunnen droomen.

Een mooi lang kant wit kleed, met lichtblauwe schijn. Haar haren die ze speciaal heeft laten groeien hangen mooi gekruld langs haar schouders. Haar ene arm in die van Liam gehaakt. Een grote glimlach op haar gezicht en haar ogen vol glinstering.

Zenuwachtig zet ik een paar stapjes haar richting op, maar als ik haar overneem van Liam voel ik me zo gelukkig. Met een grote glimlach kijk ik haar aan. Ik moet mezelf bedwingen om haar nu al niet te kussen.

"Ashton Fletcher Irwin neem jij Catherina Lisa Payne tot uw wetige echtgenoote." "ja."

Ik kijk naast me en zie Calum met Jackson in zijn armen staan. Jackson heeft het kussentje met de ringen op vast. Ik neem een ring en doe het om Cat haar vinger.

"Catherina Lisa Payne neem jij Ashton Fletcher Irwin tot uw wetige echtgenoot." "ja." en dit ene woord, dit ene moment veranderd mijn leven voorgoed.

Ook ik krijg een ring rond mijn vinger.

"Ashton dan mag je haar eindelijk kussen."

Ik trek haar dichter tegen me aan en druk mijn lippen op die van haar. Een kus zo teder vol liefde en passie. Vol geluk en vreugde. Niets aantrekkend van het geroep. Tot dat ene woordje

"Ieuw." hoor ik Jacks zeggen, met een glimlach op onze gezichten draaien we beide om naar Jackson. Ik neem hem over van Calum.

Cat en ik druk beide een kus op Jacks zijn wang. "Ik hou van je." "ik hou ook van jou." antwoord ik terug. "Ik ook houen van." horen we Jacks heel schattig zeggen. Dit maakt het dan ook helemaal af.

We zijn getrouwd, niemand zou ons ooit meer uit elkaar kunnen halen. We hebben een super zoon en dat is al wat we nog nodig hadden

Help my sisterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu