Ad Niall:
Ik heb een geheim heel lang voor mezelf gehouden, maar vandaag ga ik het eindelijk vertellen.
Na lang twijfelen heb ik dan toch eindelijk beslist, ik heb eerst Liam (Broer Olivia) gebeld om te vragen wat hij zou doen. Hij heeft me een eerlijk antwoord gegeven. Door hem heb ik dan ook de knoop doorgehakt. Het is nu het moment.
Ad Catherina:
Ik ben echt blij dat ik samen ben met Ashton. Ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden als van hem. Ik wil hem echt niet kwijt, daarom ga ik het aan Liam vertellen.
Ik wil dat hij het van mij hoort en niet van iemand anders. Liam en Ashton zijn beste vrienden, ik wil niet dat dat verpest word. Ze zitten al niet in dezelfde band dat is al iets, maar toch wil ik graag dat Liam het goed vind. Hij was er tenslotte altijd voor mij en Lotte.
Ik klop op de kamerdeur van Liam en Louis. Louis doet de deur open, ik geef hem een knuffel. "Kom je voor Liam?" vraagt hij meteen. Ik knik twijfelend. "Ik laat jullie wel even." zegt Louis. "Dankje Lou." zeg ik en geef hem een knuffel.
Louis is echt één van mijn beste vrienden. Hij is dat ook altijd geweest. Hij snapte mij zoals nooit iemand anders deed.
Ik ga op het bed van Liam zitten en kijk wat uit raampje. Liam is namelijk aan het douchen. De deur gaat open en Liam komt in zijn boxer binnen. "Cat gaat het?" hoor ik hem meteen bezorgd vragen. "Ja hoor, ik wil alleen iets met jou bespreken."
Vlug doet Liam een jogging broek aan en komt naast me zitten.
"Liam, ashton en ik zijn samen. Ik hou echt zielsveel van hem, meer dan ik ooit voor iemand heb gevoeld. Ik wil voor altijd met hem samen zijn. Ik wil alleen niet dat jullie daardoor ruzie gaan krijgen." verder laat Liam me niet uitspreken.
"Cat ik ben heel blij voor jullie. Ik geloof je en ik weet dat Ashton er alles aan zal doen om je gelukkig te maken. Het zal soms misschien wel raar zijn maar het is niet dat Ash en ik samen in een band zitten."
"Dankje Liam. Ik wou dat je het van mij hoorde." "Dat apprecieer ik Cat." en hij geeft me een lange knuffel, wat ik niet erg vind.
Ad Michael:
Als ik de woonkamer binnenkom zie ik iedereen buiten Calum al zitten.
"Slaapt Calum nog?" vraag ik. Luke schud zijn hoofd. "Waar is hij dan?" vraag ik meteen bezorgd. "Hij is naar Olivia." zegt Sofia.
"Zullen we misschien haar ook nog eens gaan bezoeken?" vraag ik. Iedereen stemt ermee in en ongeveer 30 minuten later komen we aan in het ziekenhuis.
We lopen meteen door naar de kamer van Olivia. Nog steeds mag niet iedereen tegelijk naar binnen, dus ga ik, Niall, Louis en Lotte eerst.Als ik binnenkom schrik ik me rot, maar de glimlach komt al snel tevoorschijn. Ik zie Olivia en Calum samen in 1 bed liggen. Allemaal verschillende vragen komen er op in mijn hoofd, maar die worden allemaal snel opgelost als Olivia haar ogen opent.
Happy birthday to our Pinguin ❤ 20 years already :) #Luke
Happy birthday to our Little Irish Boy ❤ 3 years. He is growing up so fast #Theo
Gelukkige Verjaardag Marthe #K3 :P
Gelukkige Verjaardag Eleanor ❤
55 min te laat maar ja :D
JE LEEST
Help my sister
RandomMijn leven was Perfect. Tot die ene dag dat jij verdween. Jij was het lichtje in mijn leven. Het lichtje dat plotseling doofde. Zo vroeg en onverwacht. Verdween je uit mijn leven Vragen onopgelost blijven achter waarom jij? Ik verdien geen hulp. gee...