Ad Luke:
Ashton en Cat is het eerste wat ik zie als ik de deur opendoe. Ze kussen. Ik wil gillen, roepen maar toch hou ik me in.
Ik wil hun geluk nu even niet verstoren. We moeten namelijk naar het ziekenhuis. Luka heeft gebeld, de jongens van 1D zijn hun aan het douchen en dan gaan we vertrekken.
Ik hoorde geen emotie in de stem van Luka, dus weet niet of het goed nieuws of slecht nieuws is. Michael is naar Calum om te vragen of hij mee wilt. Ik zou hem liever hier laten totdat ik zeker ben dat het goed of slecht nieuws is. Ik weet namelijk niet hoe hij zal reageren als het slecht nieuws is.
Als ik opkijk zie ik dat Ashton en Cat nog steeds aan het kussen zijn. "Ash ik wil jullie niet storen maar we moeten naar het ziekenhuis."
Ik zie ze beide verschrikt opkijken en langzaam beginnen ze te blozen. Wat mij doet glimlachen.
Ik hoop dat dit alles hun niet tegenhoud om samen gelukkig te zijn. Ook hoop ik dat Liam er niets op tegen zal hebben, maar hem kenende wil hij alleen het beste voor zijn vriend en nichtje.
Ze staan allebei op en even later staan we bij de andere jongens op Michael te wachten. Cat en Ashton staan dicht bij elkaar, maar zeggen niets. Als we Michael zien loopt er ook nog iemand achter hem, Calum.
We gaan met 2 auto's rijden. In de eerste auto zitten Cat, Lotte, Sofia Michael en Harry. In de tweede auto zitten Louis, Liam, Niall Calum en ik. Niall zit naast Calum terwijl ik naast Niall zit. Calum zit maar wat uit het raam te kijken. Ik zou hem zo graag weer zien lachen net zoals vroeger. Maar ik weet dat ik hiervoor heel veel geduld zal moeten hebben.
We komen aan in het ziekenhuis en Calum stapt meteen uit, hij rent weg van ons, opweg naar binnen. Niall kijkt me aan en ik schud mijn hoofd. Hij is een volwassen persoon, we kunnen niet achter hem blijven lopen, dat haalt niets uit.
Als we even later bij Luka en Liam zijn, zit Calum daarop de grond. Je ziet duidelijk dat Liam en Luka geweend hebben. De rode ogen verraden me dat.
"Olivia ze krijgt maar 10% van de dokters. 10% om uit haar coma te ontwaken en er niets aan over te houden." zegt Luka. Boem daar ging alle hoop. Liam (broer Olivia) staat op en rent weg.
Het is meteen stil. Ik zie Ashton en Cat elkaar knuffelen. Iedereen zoekt troost bij elkaar. Maar dan zie ik Calum. Hij staarr naar de grond, tranen rollen over zijn wangen.
Hij kijkt me aan, schud zijn hoofd en rend dan weg.
Ik zoek Niall maar zie hem en Luka samen praten. Ik laat hun maar doen en ga alleen achter Calum aan.
Als ik buiten kom, denk ik aan de plek waar Calum heen zou gaan en begin te lopen. Ik hoor opeens gegil en versnel mijn pas. Wat ik dan achter de mensenmassa zie had ik nooit kunnen denken. Het breekt mijn hart.
Morgen frans 😭
JE LEEST
Help my sister
RandomMijn leven was Perfect. Tot die ene dag dat jij verdween. Jij was het lichtje in mijn leven. Het lichtje dat plotseling doofde. Zo vroeg en onverwacht. Verdween je uit mijn leven Vragen onopgelost blijven achter waarom jij? Ik verdien geen hulp. gee...