• 2 •

23.9K 1.7K 173
                                    

Bahar'dan devam...

Evet Nerede kalmıştık. Ha en son davar Arden bağırdı.

Arden öyle fazla bağırmıştı ki sesi evde çınlamıştı. Salonun boydan camlarının titrediğine yemin edebilirim.

Salak olduğum için gözlerim doldu. O an ki zayıflığıma nasılda kızarım hala hatırlayıp...

Ne mi yaptım?

Öfkeliydim o yüzden arkama bile bakmadan evlerinden çıkıp gittim.

Deniz ablaya ayıp etmiştim ama ben çok daha kötü bir durumda idim.

İstenmeyen kız...

"Sevgilisiyle gidecekmiş. Sevgilin batsın öküz Arden."

İnanabiliyor musun shrek yolun ortasında son ses bu kelimeleri bağırdım.

Çok sinirliydim. Çıktım oradan bir hışımla ama nereye gideceksin.

Eve gitsem annem bir ton soru sorar babam patavatsızlık yapar. Deniz abla evi arar. Yani var oğlu var.

Bende gitmen gereken yere gerçekten git Bahar dedim kendime. Mezuniyet balosu Arat abinin otelinde idi.

Oraya kadar düşünmeden gittim ama oteli görür görmez bu fikrimden pişman olsam da geri adım atmadım.

Olacakları bile bile girdiğim kapıda tahminlerimin doğruluğunu kanıtlamak istedim belki de.

Evet o gece dik başlılığımın eziyetine maruz kalarak Ardenin Melisa ile mutluluğunu izledim. Kendime acı vermekten hoşnut oluyordum heralde.

Ardenin her şeyin nasıl sahibi olduğunu gördüm. İnsanların ona sanki bir prens gibi hizmet edişini izledim. Yanında da prensesi. Evet Shrek başkası ben değil.

Gecenin sonuna kadar köşeye mesken tutmuş sonrada sessizce kalkıp eve dönmüştüm.

Hayatım boyunca bana kimse 'seni eve götüreyim mi?' diye bile sormadı biliyor musun Shrek. Beni ailemden başka düşünen bir Allahın kulu yoktu şu hayatta.

Hayal kırıklıklarım ve ben çıktık yola. Evin yolu uzadıkça uzadı. Kendimi eve attığım da ise Bando takımı eşliğinde törenle karşılandım.

Beni heyecanla kapının önünde sıralı bir şekilde karşılayan bol soru soran ailem...

Onları anlıyordum mutlu olmamı istiyorlardı fakat sorun şuydu. Mutlu olmam için sebep yokken nasıl olabilirdim ki.

Yine de bunu onlara yansıtmadan gülümsememi yüzüme takıp onları geçiştirecek bir iki şey söyledim.

"Çok eğlendim çok güzel bir geceydi."

Ne büyük bir yalandı. Bok gibi bir geceydi demek rahatlamak vardı. Şimdiki zaman olsaydı aynen dediğim gibi yapardım shrek.

Annecim babacım ve sevgili kardeşim bok gibi bir geceye imza attım derdim. Tek yaptığım bol çerez ve abur cubura abanmaktı. Kiloma kilo ekledim nasıl ama demek mesela acayip rahatlatırdı beni.

Hatta şunu da eklerdim.  Bundan sonraki günlerde lütfen ayarlarımla oynamayın çünkü büyük bir depresyona gireceğim. Müsadenizle...

Depresyon mu yok be shrek nerede mutlu ve sürekli atışıp komik olaylara imza atan ailen varken nasıl moralsiz olacaksın. Bende olamadım.

Akışına bıraktım. Bir ay sonra zaten geldi çattı üniversite sınavı.

Sınav sonuçları geldiğinde okul birincisi olarak güzel bir dereceye imza attım.

Mafya Koruması 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin