• Final •

17.4K 1.2K 701
                                    

Bahar'dan...

Doğum süreci yaklaştıkça Arden de olan değişimle daha fazla ilgilenir olmuştum.

Her yaptığı hareket her söylediği söze tüm dikkatimle ilgi duyarken çocuğumuzu daha az kafaya takar olmuştum.

Ardenin bana sorduğu sorular giderek çeşitlenirken benimde merakım artmaya başladı.

Günler birbirini kovalarken Arden' deki değişim bana da etki etti ve onun yaptıklarını kopyalayarak kendime yapıştırdım.

Her duasında yanında yer alıp bende içimden geçenleri söylüyordum.

Bu fazlasıyla bende etkileyici bir rahatlatma yaşatırken doğum günüm geldi çattı.

Suni sancı sayesinde doğum süreci başladı ve doğuma alındım. Doğumdan önce Annemlerin anlattığı bir çok şeyle gerçek anlamda karşılaşırken yaşadığım acıyı ömrüm boyunca unutamayacaktım.

Belki de bir daha doğum yapmama fikri tam o anlarda doğmuştu.

Doğum yaptıktan sonra bir anlığına bebeğimin yüzünü görüp sonrasında kendimi kaybetmiştim.

Uyandığımda mavilikler içinde bir odada gözlerimi açtım.

Bebeğimin erkek doğduğunu buradan anlayıp yanıma koşup ellerimi avucunun içine alan Ardene gözlerimi diktim.

Gözlerinde yaşlar tam gözümün içine bakan Arden bana bir an pişman olabileceğinin düşüncesini verdi.

Ama bu anlar çabucak geçti. Çünkü hemşire ve doktorumuz bebeğimizle odaya geldi.

Bebeğim kucağımda yerini alırken doktorumuz konuşmaya başladı.

Söyledikleri ile benim de ağlamama neden olurken verdiğim kararın doğruluğu ile mutlulukla doldum.

Gözlerimden akan yaşlara rağmen içi içine sığmayan bir çocuk kadar mutluydum belki de...

Bebeğimize baktıkça ağlama isteği ile dolup bir yandan da içimden teşekkürlerimi sıralıyordum.

Doktor odadan çıkıp gittiğinde Alya abla konuştu.

"İsmi ne olacak şimdi."

Bu cümle yeni bir polemiği başlattı. Annemler farklı isimler ortaya atarken Babamlar farklı tellerden çalıyordu.

Bebeğimizin topçu mu yoksa popçu mu olacağı hakkında bile yorum yapılmıştı.

Bu konuşmalar sonunda bittiğinde Arden konuştu.

"İsmini Gencer enişte verecek."

Bu söylediğine ben dahil herkes şaşkınlıkla baka kalırken Gencer abi konuştu.

"İkinizin ortak fikri olsun. İsmini ben okurum kulağına."

Bu söylediğine karşı Arden yine de ikna olmadı ve isim olayını tamamen Gencer abiye bıraktı.

Gencer abi bir anda sessizleşti ve düşünmeye başladı. Pür dikkat onu incelerken Ardenin ona karşı olan yoğun ilgisinin abartı olmadığını farkettim.

Duruşundan mıdır, bakışından mıdır nedir bilinmez tuhaf bir havası vardı. İnsana güven veren bir havaydı.

Bir süre düşündükten sonra konuştu.

"Buldum."

Herkes Gencer abiye bakışlarını çevirdiğinde devam etti konuşmaya.

"Elyesa (a.s.), küçüklüğünde kötürüm bir vaziyettedir. O sırada İsrailoğullarının peygamberi olan Hz. İlyâs, bir gün yahudilerin azgınlığından kaçarak dul bir kadın olan Elyesa'nın annesinin evine sığınır, kendisini koruyan bu kadının kötürüm oğluna yaptığı dua kabul olur Elyesa' sıhhatine kavuşur. Kur'an'ı Kerim de Enbiya süresinde Elyesa hayırlı kişilerden biri olarak geçer. Bu çocuk dünyaya dualarla sağlıcakla geldi. Rabbim size de Hayırlı bir evlat olmasını nasip etsin."

Mafya Koruması 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin