• 29 •

12.4K 1K 149
                                    


Arden'den...

Sabah gözlerimi banyodan gelen öğürme sesleriyle açtım.

Öyle ki Bahar inatlaşmasa doktora gidip neyi olduğunu öğrenecektik. Fakat kendisinde olan deve inadında hendek atlatmak oldukça zordu.

Banyodan çıkan karıma gözlerimi dikip baktığımda sinirle soludu ve konuştu.

"Bakma öyle bir şeyim yok benim."

Hemen geri de kalmadan konuştum.

"Anlarız birazdan."

Bana anlamazca bakarken bir şey söylemeden yanından geçip banyoya girdim.

Banyodan çıktığımda Bahar odada yoktu bende üzerimi giyinip aşağı indim.

Mutfaktan gelen seslerle Baharın kahvaltı hazırladığının tahminini yürütüp salona geçtim.

Koltuklara yayılarak oturduğumda saatime bakıp beklemeye başladım.

On dakika kadar sonra çalan kapı ile heyecanla yerimden fırlayıp kapıya koştum.

Kapıyı hızla açtığımda karşımda gördüğüm aile doktorumuza gülümseyerek hoşgeldiniz dedim ve içeri davet ettim.

Bahar bana bakarken ben onu görmezden gelip salona geçtim.

"Hoşgeldiniz."

Bahar doktora bunu söylerken bir yandan da bana kim bu bakışları atıyordu.

"Hoşbuldum. Buyrun Bahar hanım oturun."

Doktorun söylediğini yapan Bahar bir yandan da bana kaş göz işareti yapıyordu. İnatla onu yanıtsız bırakırken doktor tekrar konuştu.

"Şikayetleriniz nedir?"

Bahar bu soruya karşılık sinirli bir yanıt verdi.

"Pardon ama siz kimsiniz."

Açıklama yapmayan doktor güldü ve sakinlikle yanıtladı.

"Kusura bakmayın kendimi tanıtmadım. Ben aile doktorunuz Ali Osman Şahin."

Bahar yerinden kalkıp konuştu.

"Ben hasta değilim Teşekkürler."

Tam kapıdan çıkacakken kolundan tutup yakaladım.

" İnat etme Bahar sadece bir tedbir olarak düşün. Lütfen benim için."

Bahar bıkkınlıkla iyi tamam dedi ve yerine geri oturdu.

Doktorun sorduğu sorulara kısa cevaplar verdi. Sonunda doktorumuz kan tahlili için kan alıp evden ayrıldı.

Baharı ikna etmenin mutluluğu ile kahvaltımı şen bir şekilde yapmaya başladım.

"Çok umutlanma."

Baharın dediğine omuz silkip konuştum.

"Umutlanıcam banane. Ayrıca ben hislerimde yanılmam."

Bahar bu söylediğime gözlerini devirip kahvaltısını yemeye devam etti.

Bense sonuçlarının ne zaman çıkacağını düşünüp heyecanlanmaya devam ettim.

Bu heyecan silsilesi devam ederken günlük hayatıma verdim kendimi. Günlük rutinimiz olarak Baharı işe bıraktım ve oradan şirkete geçtim.

Öğlene kadar işlerimi toparladım. Bu sürede ise gözüm hep teledondaydı.

Saatleri es geçip artık dakikaları takip ederken yemek yemeyi bile unutmuştum.

Sekreterimin getirdiği dosyalar biraz olsun takıntılı davranışlarımdan kurtardı.

Mafya Koruması 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin