Arden'den...
Hastane odasının kasvetli havasından kurtulmanın sevincini yaşarken bir yandan da Baharın rüzgarla dalgalanan saçlarını izliyordum.
Baharın bakışları bana dönerken onu izlediğimin hissini almış olacak ki hafif bir pembelik geldi yanaklarına.
Şu an ki durumda yanaklarını sıkıp birer öpücük verirdim. Önde oturan şoför ve koruma olmasaydı şayet.
Baharla evimize gidiyorduk. Bunun cümlesini aklımda kurmam bile heyecanlanmama sebep oluyordu.
Amerikaya gitme durumu olmasaydı. Balayından sonra yaşamayı planladığım ev hatta Bahara hediye etmeyi planladığım ev.
Şehirden biraz uzak olan evimize tahmini beş dakikalık bir yolumuz kala Bahara yaklaşıp konuştum.
Öndeki tayfanın duymasını istemediğim için olan bu hareketim Baharı bir hayli heyecanlandırmıştı.
"Gözlerini kapat."
Bu söylediğim ile Baharın gözleri faltaşı gibi açıldı ve o da fısıldayarak konuştu.
"Allah seni almasın Arden. Manyak mısın önde oturanlar var."
Ne anladığını düşününce kahkahayı patlattım. Onu öpeceğimi sanmıştı.
"Aklın nerelerde senin karıcım çok ayıp."
Bunu biraz sesli söylediğim için bir tane omzuma yumruk yemiştim.
Ama buna değerdi sonuçta gülme garanti bir durumdu bu.
Baharın şenlendirdiği yolculuğun ardından yuvaya giriş yaptık.
Bahar hayran hayran etrafı izlerken bende onu izliyordum.
"Burada mı yaşayacağız."
Diye hevesle sorduğunda gülümseyerek başımla onay verdim.
Bu yeterli olmayacaktı ki birde üstüne konuştum.
"Bu ev senin Bahar."
Bahar anında şaşkınlıkla suratıma bakarken bende onun tepkilerini izledim. Bu sırada bana doğru koşup sarılması da bonus olarak yanıma kaldı.
Bahar benden ayrıldığında koynum kucağım boş kaldı. Sıcaklığını hissetmek güzeldi anlık da olsa.
Ulan bu nasıl evlilik karıma hasret yaşıyorum resmen.
Bahara en kısa zamanda yakınlaşma hayallerimi kurarken Baharın elini tuttum.
"Odamıza çıkalım."
İki katlı evimizin üst katındaki odaya merdivenlerden yavaş yavaş çıktık. Hala ağrım vardı ve kendimi fazla zorlayamıyordum.
Odaya girdiğimizde Baharla birlikte büyük bir şok yaşadık.
Odanın dizaynı bıraktığım gibiydi fakat üzerindeki örtüler ve üzerindekiler benim ederim değildi.
Gelinliğe benzer yatak örtüsü nereden geldi bilmem ama üzerindeki gecelikleri kim koydu ise iyi akıl etmişti.
Gecelikleri gören Bahar anında elimi bırakıp yatağın üstüne adeta uçuşa geçti.
Ne varsa toplayıp arkasına sakladığın da gülümsemeye çalışarak konuştu.
"Valla billa benim haberim yoktu hem bana da sürpriz oldu. Aslında Deniz abla sürpriz demişti. Harbiden de sürprizmiş."
Baharın saçmaladıklarını kafamda toparlayıp anlamıştım. Annemin işi olduğu kesindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Koruması 2
Chick-LitMelekler Nurdan, Şeytan Ateşten, Adem Topraktan, Havva ise Adem'in bir parçasından yaratıldı. Adem kimdi? İlk örtünen, ilk unutan, ilk hatayı yapan, ilk tövbe eden, ilk acıyı yaşayan kısacası o ilk insan ve bütün insanlığın atasıydı. Yaradılışımız g...