Gece ve Gündüz

3.6K 272 160
                                    


Ed Sheeran-All of the stars

Sadece başka bir gece ve ben Ay'a bakıyorum

Kayan bir yıldız gördüm ve seni düşündüm

Bir ninni söyledim deniz kenarında

Ve biliyordum

Eğer burada olsaydın

Sana şarkı söylerdim

***

Birine alışmak onsuz yaşamaktan korkmayı da öğretiyordu. Evde veya başka bir yerde tek yemek yiyemeyecek kadar çok alışmak beraberinde onu kaybetmekten ölesiye korkmayı da getiriyordu. Adım attığımda arkamdan veya attığım adımdan hemen sonra kendi adımını atacağından emin olduğum birine çok alışmıştım, bunun beraberinde getirdiği duygu beni ele geçirmişti, çok korkuyordum. Şu an beraber aynı adımları atarak sahilde yürüyor olsak da, elini sımsıkı tutuyor olsam da korkuyordum.

Tüm gecelerimi Jungkook ile geçirmeye alışmışken sadece bir saat beraber geçirmiş olmamız özlemimi yok etmeye yetmemişti, belki bir saat içinde ona bin defa sarılmıştım fakat bu da yanından bile geçemiyordu. Yıldızlara gitmek yetmiyordu, dokunmak, dolanmak yetmiyordu.

"Biz gerçekten gece ve gündüzün birleşimi gibiyiz."

Adımlarımızı durdurdu, kafamı yerden kaldırıp konuşmasını dinledim.

"Bir gün bana sarılırken gecenin sabaha kavuşması demiştin, hatırlıyor musun?"

"Evet. Sabah gecesine, gece sabahına kavuşuyor." Gülümseyişini izlemeye başladığım an, omuzlarımdan geçirerek ellerini sırtımda birleştirdi. Belini sardım, daha sonra konuşmaya başladı.

"Bana hep öyle sarıl. Gecenin sabahına kavuşması gibi. Sabahım olmayacak ve ben sana bir daha böyle sarılamayacağım diye çok korktum."

Başını göğsüme eğip orada durdu. Bana nefes aldıkça daha çok sıkı sarılmasını seviyordum. Aynısını bende ona yapınca kıkırtıları kulaklarımı doldurdu.

"Korkma, bir şey olmayacak." Ona belli etmemeye çalışmak tekrar bir krize girecekmişim gibi bir telaş içimde döndürmüştü.

"Seni kaybetme korkusu içime işlemiş, yapamıyorum." Bakışları boşluğu bulunca devam etti.

"Kendi ellerimle seni o adama verd-" Öperek susturmayı yapmayalı uzun zaman olmuştu. Ve Jungkook her zamanki gibi ilk defa öpüşüyormuşuz gibi tepki verdi. Gözlerimi açıp büyüyen gözlerine bakarak güldüm. Dudaklarım gülüşümle genişleyip öpücük konumundan çıkarken bu kez o aşık olduğum göz kapaklarını yavaşça indirip, dudaklarını dişlerime çarpıttı. Alt dudağımı ısırarak çektikten sonra bıraktı ve konuştu.

"Hemşire ve doktorlardan uzak dur." Elleri saçlarımı okşarken dudaklarını alnımda dinlendirdi.

Hiç olmadığım kadar iyiydim, sabaha kadar dans edebilecek enerjideydim. Huzur içerisindeydim, o yanımdayken, güven verici kollarındayken bir daha hiç bu kadar çok iyi olacağıma ihtimal vermiyordum.

Paper Hearts / Jik∞kHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin