1

737 21 29
                                    

Isa

"Isabel!!! Ben je klaar of moet ik even wachten?" Ik kijk meneer Verbeurg aan. Ik haat het als docenten me met mijn volledige naam noemen.

"Als u zou willen wachten zou dat fijn zijn" zeg ik met een nep glimlach. Emma die naast me zit moet lachen. Meneer Verbeurg kijkt me boos aan en slaat zijn armen over elkaar. En ik zeg tegen Emma dat we vanmiddag wel even naar de stad gaan.

"Ja, meneer ik ben klaar" hij schut zijn hooft. En gaat weer door met de les. En waarom hij er niks van Zecht? Hij is het al soort van gewent van mij.
Als de les is afgelopen is het pauze. Ik ga met mijn vriendinnen aan onze vaste tafel zitten. Twee tafels achter ons zitten de barbie's met Natasha in de hoofdrol. Ik haat haar. Ik heb haar een keer toen ze jarig was een oude barbie gegeven van toen ik nog klein was. Ik moet lachen als ik aan dat moment terug denk. Haar gezicht werd rood en ze liep beledigend weg.

"Isa waar zit jij met je hoofd? Moet je kijken wie daar binnen loopt!" Zegt jade als ze me aan stoot. Ik kijk naar de ingang van de school. Ik zie echt de knapste jongen die ik ooit in het echt heb gezien. Maar ook de arrogantste, dat zie je ook zo.

"Wat een sukkel!"

"Wat?!?! Hij is echt super knap!" Ik zucht. Jade valt echt alleen maar op knappe arrogante jongens.

"Jade geloof me! Hij is echt een sukkel." Ze zucht.

Kai

Ik kijk voor het eerst de school rond. De school is niet heel groot. Als ik naar de tafels kijk zie ik meteen wie welke rol heeft op school. De nerds zitten aan de zijkanten op de banken. De mensen die alleen zijn zitten een beetje vooraan en de sletten met veel make up zitten in het midden. Ook zitten er nog een overige. Ik zie veel kijken naar mij. Wat ik eigenlijk al best gewend ben. Maar goed. Max en lex zijn goede vrienden van mij. We gaan met ze 3e bij nog een paar jongens zitten.

"Dus wat loopt hier allemaal?" Vraag ik. Ik wil wel eens weten wat ik moet weten van deze school.

"Nou zie je die groep? Daar zit Natasha, vind zichzelf vooral knap. Ze houd heel erg van aandacht. En haar vriendinnen zijn alleen maar meelopers. En daar is het groepje van Isabel. Zij is een stoer meisje maar soms wel heel arrogant en brutaal."

"Heb je wel eens met haar gezoend?" Hij schut zijn hoofd en ik moet lachen.

"Ze is nogal moeilijk als het daar om gaat." Ik knik en al snel gaat de bel. Ik krijg eerst nog een rondleiding van Max. Beter, hoef ik niet in de klas te zitten.

Isa

Emma zit alleen maar op haar telefoon, en zoë ook maar dat is standaard. Zoë appt elke pauze met haar vriendje liam die twee tafels verder zit. Ze zij echt schattig samen. Lauren is een goede vriend van mij. En super lief, en is heel goed in shoppen! En is stiekem ook een beetje gay. Dus we gaan straks met ze allen naar de stad. Al snel gaat de bel en we lopen naar de les.

Na nog 3 uur naar het gezeur van docenten te luisteren is school eindelijk uit. Ik pak mijn leren jack uit mijn kluisje. En ik loop terug naar beneden omdat mijn vriendinnen hun kluisje beneden hebben. Ik loop naar de deur en ik open hem hard. Ik hoor een 'au' aan de andere kant van de deur.

"O, Ik ben nogal onhandig!" Maar als ik, zie wie het is kan ik het niet laten om te lachen. Het is de jongen die Jade had gezien bij de ingang van de school.

" Ja nou, je kan me op ze minst even helpen." Er loopt allemaal bloed uit zijn neus. Oepss.

"Nee, ik heb haast doeggg!"

"Ik krijg jou nog wel ISABEL!" Ik draai mijn hooft om, hoe weet hij mijn naam?

"Ik heet Isa niet isabel en Wtf? Hoe weet jij mijn naam?" Hij lacht.

"Ik heb verhalen gehoord over een knappe pittige chick en die heel onhandig is dus ik denk dat jij isabel ben." Ik rol met mijn ogen. En ik ren weg.

"Ik krijg jou nog wel!" Ik ren de trap af. En Ja hij is precies zoals ik dacht een arrogante jongen die zich zelf te leuk vind.

"Isa waarom duurde dat zo lang?" Ik zeg niks en we lopen naar buiten. We lopen alle winkels in en uit. Ik hou echt van shoppen! Maar dat kan alleen als ik mijn kleed geld heb. Of ik moet werken maar aangezien ik heel onhandig ben wordt ik vaak ontslagen. Vorige week werkte ik in een restaurant maar ik struikelde over een hond en er ging Rode sap over een mevrouw, en kan niet heel goed Sorry zeggen want zij ging schelden. Dus ging ik terug schelden. Jaa, dat was misschien niet zo slim. Maar had zij maar niet haar hond op het pad moeten leggen.

We lopen de h&m binnen. Voor me zie ik echt een geweldig jurkje! Ik ben best moeilijk met jurkjes en zo maar deze is echt geweldig. Hij is blauw met aan de onder kant een skaters rok. Ik pas hem meteen. Lauren komt naar mij toe.

"OMG die jurk staat jou zo leuk!!!" Ik moet altijd lachen als hij 'omg' zegt. Ik kijk in de spiegel. Hij is inderdaad mega leuk. Ik reken af en we eten nog even snel een broodje bij de Hema. Ik hou van het eten bij de Hema.

Na een half uur fietsen ben ik thuis. Mijn ouders zijn geschieden toen ik klein was en mijn vader zie ik echt nooit meer. En mijn moeder is aan het werk en mijn broer luke zit op de bank een film aan het kijken. Hij zet de film op pauze.

"Ken jij Kai?" Ik schut mijn hoofd.

"Hij is nieuw op jou school maar als je hem ziet moet je uit zijn buurt blijven! Oké?" Ik knik braaf. Hij is echt de enige waar ik naar luister. Hij is soms wel te bezorgd maar wel heel lief. En ik heb al zo'n klein vermoeden wie die jongen is.

Om half 11 ren ik naar boven maar mis een traptreden. Ik val naar beneden en ik ben weer onder aan de trap. Ik haat trappen! Ik sta op. Ik ben het eigenlijk al gewend dit gebeurt bijna elke dag. Ik loop nu rustiger de trap op. Als ik in mijn kamer ben hang ik mijn nieuwe jurkje op. Ik haal mijn make up er af en ik check nog even instagram ik zoek kai op en ja hoor na eventjes zoeken heb ik kai gevonden met elke foto staat hij wel weer met een ander meisje. Ik ben ook niet verrast of zo, ik leg mijn telefoon weg en ga slapen.

-

Zo dit was mijn 1e hoofdstuk. Woohooo, als jullie vragen hebben kan je dat altijd vragen. Ik beantwoord best snel. En ik zou het super leuk vinden als jullie een vote of comment achter laten. O en op de foto is Isa Xx Miss princess .

Mean guys Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu