Isa
We lopen al 3 uur in dit dorpje. De man die ons aan het rondleiden is is zo sloom! We hebben alles al drie keer gezien maar die gast denkt nog steeds dat we iets hier kunnen leren. We gaan nu een een of ander museum in over de geschiedenis van dit dorp. Saai dus. Luke en Nina zijn inmiddels al afgehaakt maar wij mogen dat niet doen. Niet dat je hier kan shoppen of zo, maar alles beter dan deze saaie museum.
"Meiden zien jullie wat ik zie?" Zegt jade en ze wijst naar de Mcdonalds. Ik sein dat we er tussen uit moeten glippen en als ze even niet opletten rennen we zachtjes naar de McDonald. Het verbaast me dat zo'n Mc hier in dit inimini dorpje is. We komen lachend de Mc binnen alle mensen kijken onze kant op. Wat er eigenlijk maar 5 zijn maar toch. Ik heb het nog nooit zo rustig gezien in de Mc. Na een heel big menu krijg ik een appje van mijn moeder. Ik zie dat ik ook al 6 keer ben gebeld door Rolf en mama en een keer door luke. Ik open de app.
IK VIND DIT NIET LEUK!!! Wij proberen er een leuks dag van te maken en jij loopt weg! Je bent om 7 uur weer bij de auto!
Ik zucht. Ze is echt boos, maar nu konden ze wel gezellig met ze 2e uit eten.
Sorry mam, ben je wel lekker uit eten geweest? Ik dacht eigenlijk dat jij dit fijner vond met ze 2e uit eten. X
Ik kijk op de klok. Het is al kwart voor 7.
"Meiden sorry maar we moeten om 7 uur weer bij de auto zijn." Ze knikken en we lopen weer richting de auto, eigenlijk vind ik dat we het nog best lang hebben uitgehouden. Ik zie dat Rolf op mij af stormt, hij geeft me een klap op mijn gezicht.
"Helemaal gek geworden! Beetje weg lopen als wij wat leuks voor jullie willen doen! Je moeder was heel bezorgd, had het dan tenminste gezecht!" Ik kijk heb boos aan en mijn hand zit op mijn wang.
"Doe eens even normaal man! Je slaat geen kinderen! En al helemaal niet als het niet echt je kind is!" Schreeuwt Emma tegen Rolf. Ik loop naar de auto. KUT Rolf! Hij moet op rotten en nooit meer terug komen! Luke staat al bij de auto. Ik geef hem een knuffel.
"Hij deed het weer luke, hij sloeg me weer." Hij zegt niks en hij wrijft over mijn rug. De rest komt er ook aan en wij 3e gaan bij luke en Nina in de auto. Het is de heel weg dood stil. Mijn vriendinnen zeggen ook niks. Ze weten niet wat ze moeten zeggen. Ik ook niet.
Als we op de camping zijn gaan we gelijk douchen. Meteen komen jade en Emma weer een beetje los en durven ze weer wat te zeggen.
"Ik haat die man nu ook. Ik vind het echt heel erg voor je!" Zegt jade met medelijden. Na het douchen zijn mam en Rolf weg gegaan. Ze hebben niet gezegt waar heen maar luke zij dat ze naar een café zijn in het dorp. Hun zeggen ook gewoon niks!
"Ik heb gezien dat er een feest is op de camping, zullen we even kijken?" Emma en ik knikken en we lopen af op de muziek. Na een half uur is de kinderen disco afgelopen en begint het echte feest. Er is een goede dj en er zijn al snel allemaal andere jongeren. Misschien wordt dit toch een leuke vakantie. Ik zie dat Luke en Nina ook al komen. Het dak gaat er af, en gelukkig doen ze ook niet moeilijk met drank en zo. Emma heeft nu al veel op. Volgens mij is ze van plan om los te gaan. Jade en ik zijn nog behoorlijk nuchter. Het is inmiddels al half 1.
"Meiden ik ga nog even wat halen? Willen jullie ook?" Wij schudden onze hoofden, ze loopt half wankelend naar de bar. Wij feesten verder. Nu komt het liedje 'no money' daar kan ik echt helemaal op los gaan. echt een geweldig nummer. Na nog twee nummers is Emma nog steeds niet terug.
"Jade weet jij waar Emma is? Ze blijft zo lang weg!" Ze haalt haar schouders op. Ik zucht en ik loop naar de bar.
Emma
Ik loop naar de bar, ik heb hier al te vaak iets gehaald maar ik blijf toch maar kort hier op de camping. Als ik hier toch maar kort blijf ga ik er wel wat moois van maken. Als ik bij de bar ben zie ik de bar man al kijken. De bar man is best knap en hij loopt ook de hele tijd met mij te flirten. Ik vind het niet erg. Dus ik ga er in mee.
"Zo, zo heb jij niet genoeg gehad?" Grapt een andere jongen aan de bar. Ik kijk boos naar hem.
"Awhh nee hoor geniet maar lekker!" Zegt de bar man en hij geeft me een glas geen idee wat hij er in heeft gedaan.
"Van het huis!" Ik lach naar hem, hij lijkt me echt aardig! Ik drink het in een keer op. Hij komt naast me dansen en hij legt zijn handen op mijn heupen.
"Bedankt, en ehh, wat doe je morgen?" Vraag ik met mijn dronken kop. En ik zet het shot glas weg. Hij schudt zijn hoofd.
"Nee sorry hoor, maar ik heb een vriendin! Dus zoek maar een ander of heb je er zelf ook een?" Wat een player hij was aan het flirten met mij en hij heeft een vriendin en hij wil met mij dansen of zoenen? Dacht het niet!
"Rot toch lekker op! Player!" Ik loop wankelend terug naar Isa en Jade. Ineens voel in een golf misselijkheid naar boven komen. Ik ren naar de wc. En ik laat me op de grond zakken. Ik kan niet meer helder nadenken. Wat moet ik doen? Iemand moet mij helpen! Ik voel nog een golf misselijkheid naar boven komen. Ik ren een wc hokje in en ik ga boven de pot hangen. Dit keer kots ik alles uit. Moe laat ik me weer naast de pot zakken. Ik hoor stemmen deze kant op maar ik herken de stemmen niet. Ik wil om hulp vragen maar ik ben te moe om nog iets uit mijn mond te krijgen. Dus ik zeg niks. Al snel gaan de meiden weg en ben ik alleen in de meisjes wc's. Als Isa of Jade mij hier maar vinden. Ik kots nog een keer in de wc pot. Even wordt alles zwart en ik val op de grond...
-
Mwoehahaha mooi einde van het hoofdstuk vond ik zelf. En ik heb 200 lezers 204 om precies te zijn. Ben super blij!❤
JE LEEST
Mean guys
Teen FictionKai legt een hand op mijn boven been. "Wil je van mij af blijven!" Hij lacht vals. "Isa snap het nou, ik doe wat ik wil. Dus als ik jou wil aanraken doe ik dat." Ik zucht en ik sla zijn hand weg. "Je mag dan wel de Badboy van de school zijn, maar...