16

341 10 3
                                    

Emma

Ik wordt wakker met kop pijn, als ik mijn ogen open zie ik een witte kale muur. Ik ben dus nog in het ziekenhuis. Jade komt mijn kamer binnen lopen en ik ga recht op zitten. Ze geeft me een knuffel.

"Ga je zo mee?" Ik knik en ik stap langzaam uit bed. Na een half uur zitten we weer in de auto. Ik zit tussen isa en jade in. En Nina rijd. Na een kwartier zijn we er en ik duik weer de tent in. En ik probeer nog even te slapen. Vandaag komen Scott en een vriend van hem en Kai en Max. Eigenlijk zou ik vandaag naar huis gaan maar dat kan dus niet. En nu moet ik die gast van de bar nog tot vrijdag zien. Maar geloof maar ik ga die gast nog een stoot geven! Met die gedachten dus ik als halve mega mindy val ik in slaap.

Als ik wakker wordt denk ik aan mijn droom. Ja ik droomde inderdaad over mega mindy, ik ging hem slaan op zijn neus in mijn roze pakje. En toen kwam Toby en toen wou hij mij een zoen geven maar ik moes weg, van opa fonkel. (of hoe hij dan ook heet)

"Emma!!!" Roept Isa en ik kruip de tent uit. Het is al 2 uur in de middag. Ik zie dat Scott er al is, er staan ook nog een andere jongens naast. De jongen heeft geen shirt aan en hij is super knap!!! Hij heeft bruin /blond haar en een beetje langer dan normaal. En een kleine sixpack. En prachtige witte tanden. Ik denk aan de jongen van instagram. Ik praat al lang niet meer met hem omdat hij te oude en te ver weg woont.

"Emma je mond staat open." Zegt Isa lachend en ik wordt rood doe mijn mond dicht.

"Nou jongens dit is Emma ze woont tijdelijk bij Isa." Zegt jade en ik glimlach naar de knappe jongen. Ik ga naast jade staan.

"Hoe heet de vriend van Scott?" Fluister ik. Ze lacht en fluistert owen. Ik knik en er komt nog een auto aan rijden. Daar zitten Kai en Max in denk ik. Max en jade zijn echt schattig samen dus ik vind het super leuk. Kai, Max en lex die blijkbaar ook is gekomen zitten in het zelfde straatje als ons. Scott, Owen en zit een straat achter ons.

Isa

Ik vind het zo leuk dat Scott hier is! Alleen zitten Kai, max en lex schuin tegenover ons. En vanavond gaan we ergens eten. Mam vind het nog een beetje eng en al helemaal een feest op de camping dus we gaan vanavond niet meer uit.

"Isa! Kom eens!" Ik knik en loop naar mijn moeder.

"Ik wil het nog even hebben over Emma. Ik wil haar graag een tijdje in huis nemen maar Rolf vind het geen goed idee. Dus we moeten wat anders verzinnen." Ik kijk haar met grote ogen aan. Het gaat ook altijd over Rolf Rolf dit Rolf dat. Míjn moeder beslist wie er een tijdje komt wonen. Niet een net aangespoelde stomme walvis die denkt dat hij ons gezin uit een kan trekken!

"Maar mam! Rolf beslist dat niet! Dat doe jij!" Ze zucht. Ze weet wel dat ik gelijk heb. Rolf komt er bij staan.

"Mam Emma kan gewoon in de logeerkamer op zolder, of ik ga daar en emma gaat in mijn kamer." Ze zucht weer en Rolf kijkt moeilijk naar mijn moeder.

"Isa, Emma kan niet zomaar voor een maand bij ons intrekken , of misschien is het nog wel langer. Ze moet voor haar zelf zorgen!" Ik wordt nu rood van boosheid.

"En jij mag dat zeker wel. Luke en ik hebben nooit om jou gevraagd! Wij willen jou ook helemaal niet! Jij had ook nooit bij ons mogen intrekken. En emma komt gewoon bij ons in de logeerkamer!" Ik Stamp boos weg. Mijn moeder zegt er niks, wat mij verbaast. Ik hoor ze nog wel tegen elkaar schreeuwen, maar ik kan het niet verstaan. Emma komt naar me toe gelopen. Ik veeg een traan weg en ze gaat naast me op een stoeprantje zitten.

"Isa ik wil niet dat jullie door mij ruzie hebben. Ik kan misschien ook nog naar mijn oom in Brabant?" Ik kijk haar aan en ik geef haar een knuffel.

"Natuurlijk niet! Jij komt gewoon naar ons! Rolf moet gewoon oprotten!" Emma lacht.

"Dankje!"

"Isa, Emma! Max en ik gaan vanavond pizza eten in het restaurant hier op de camping!" Ik glimlach. Waarschijnlijk gaan wij dat ook doen. Emma kijkt ook blij maar vanavond is ze dan alleen. Eerst maar even met ze allen naar het strand. Met ze 8 E. Als snel komen er nog 2 andere meiden bij zitten die ik niet ken maar Kai zo te zien wel. Kai en ik hebben nog niet gepraat maar dat wil ik ook niet. Ineens is Emma weg waar zou ze heen zijn? Ik kijk jade vragend aan en die weet ook van niks.

"Waar is Owen?" Ik haal mijn schouders op.

"Emma is ook weg." Scott glimlacht. Ik snap hem niet. Wat is hier zo leuk aan?

"Ik denk dan ze samen weg zijn Owen vond Emma wel leuk dat zag ik zo!" Ik lach, dat zou leuk zijn voor emma. En dan is ze af van die jongen op insta. Die is toch veel te oud. Om 6 uur gaan we naar het restaurant. Hij traceert op een veel chiquere restaurant dan ik gewend ben. Er staat een loper uit en alle tafels zijn al prachtig gedekt. Scott pakt mijn stoel en schuift hem naar voren. Ik kijk hem overdreven aan. Hij lacht. Normaal vind ik het verschrikkelijk als jongens zo doen maar bij Scott, is het geweldig. Alles eigenlijk aan hem.

"Weet je waarom ik je hier heen heb gebracht?" Ik schut mijn hooft.

"Ik wil vragen of jij mijn meisje wil zijn?" Ik knik heftig en ik vlieg in zijn armen. Hij lacht. Met zijn geweldige, mooie, perfect lach. Hij haalt een doosje tevoorschijn.

"Dit is nog een extraatje." Ik open het doosje en er zit een prachtige ketting in. Een zilver hartje. Ik geef hem een kus.

"Dankjewel het is prachtig!" Hij lacht weer en ik ga weer van zijn schoot af want het voorgerecht komt er al aan. Om 9 uur komt het toetje er aan en ik zit al prop vol. Ik kijk even op mijn telefoon omdat jade had geappt. Emma ligt al te slapen in de tent. Morgen zal ik haar wel vragen over Owen. Ik hoop dat ze het leuk hadden! Om 10 uur brengt Scott me naar huis. Ik ontwijk Rolf en ik ga meteen in mijn bed liggen. Rolf vond het eerst niet zo'n goed idee uit eten maar als Scott me om 9 uur thuis zou brengen zou het geen probleem zijn. Had mam bedacht. Jade is ook al terug.

"Jade! Scott vroeg me! Het is officieel!"

"Awhh! Super leukk!" Ik lach. Ik ben zo blij! Emm draait zich om waardoor wij elkaar een sein geven dat we stil moeten zijn. Ze ligt in het midden dus we moesten extra stil zijn. Ik draai me om en ik probeer al vroeg te gaan slapen. Scott appt Welterusten, zo schattig. Al snel val ik met een lach op mijn gezicht in slaap.

-

Dat was hoofdstuk 16 al weer 😱het gaat echt super snel!! Rechts Owen en links Scott xx

Mean guys Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu