Isa
Vandaag is alweer de laatste dag van kamp en we gaan naar het zwembad. Ik zie Natasha zeuren bij een docent.
"Awhh ben je bang dat je Make up uit loopt?" Ze kijkt boos naar mij. "Zien de jongens eindelijk hoe lelijk je echt bent." Mompel ik net iets te hard. De docent die het heeft gehoord kijkt boos.
"Isa! Dat is niet aardig gaan jullie maar naast elkaar zitten in de bus." Ik stribbel tegen en Natasha doet het zelfde.
"Wat grappig nu zijn jullie het een keer met elkaar eens!" Grapt hij en loopt weg. Natasha kijkt mij boos aan en loopt ook weg. Ik zucht en pak alle spullen, na het zwemmen gaan we gelijk terug naar huis. De tent is ingepakt en ik ga in de bus naast Jade zitten maar ik wordt al snel groepen door meneer de Leeuw. Gezellig naast Natasha. Denk ik sarcastisch.
"Wat ziet Kai toch in jou!" Zegt ze ineens. Ik kijk haar met grote ogen aan.
"Sorry! Ik ben tenminste niet zo'n Huppel kut als jij!" Kaats ik terug. Ze kijkt beledigend.
"Denk maar niet dat Kai je echt leuk vind! Hij is een player hij zal het uitmaken als hij met je in bed is geweest!" Ik probeer haar te negeren wat nogal moeilijk is. Dus doe ik mijn oortjes in en ik zie alleen maar haar lippen die bewegen.
Al snel zijn we in het zwembad en ik doe mijn bikini aan. Mijn vriendinnen doen het zelfde en we lopen naar het zwembad. Kai, Max en Lex staan bij de rand en we kijken elkaar aan en we duwen hun het water in. Kai pakt als reflex mijn hand en ik val ook met een gil het water in. Kai zie ik niet maar ik voel iets aan mijn benen en ik wordt omhoog getild. Ik zit op zijn nek.
"Ik wil er af!" Gil en maar Kai loopt door. Ik laat me naar achter vallen en ik klim het water uit. Hij kijkt me aan en zijn ogen gaan over mijn lijf.
"Kan je het zien?" Hij knikt en ik rol met mijn ogen ik pak mijn handdoek van de kant en leg hem bij mijn de rest. Ik spring het water weer in en we gooien een beetje over met een bal. Even later spring ik op Lauren zijn rug en Emma gaat op Zoë haar rug. Het is niet zo diep maar hij kan mij houden. Kai kijkt me met een pruillipje aan. En ik lach en haal mijn schouders op. Ik pak Emma haar armen en we beginnen te worstelen. Zij valt naar achteren en ik verlies ook mijn evenwicht. Ik val naar achteren en iemand vangt me op. Ik kijk wie het is en ik zie een big smile van Kai.
"Ik heb je gered!" Ik rol met mijn ogen en hij geeft me een kus op mijn voorhoofd. Ik bloos en zwem lachend weg.
In de bus zit ik niet meer naast Natasha. Ik zoek een eigen plek en ik doe mijn muziek aan en sluit mijn ogen. Al snel vak ik in slaap.
Luke loopt naar mij toe en geeft me een knuffel. Ik heb hem gemist. Samen stappen we in de auto en ik ga naar huis, op mijn bed liggen en slapen.
"Tringgggggg!!!" Ik open mijn ogen en kijk op mijn wekker. Het is 8 uur ik heb dus al 5 uur geslapen. Ik rol uit bed en ik loop naar beneden. Ik pak een boterham en ik zie ineens wie er op de bank zit. Scott. Hij loopt op me af en pakt mijn kont. Ik doe een stap naar achteren en ik kijk hem boos aan. Hij kijkt heel onschuldig. Ik zucht een keer diep. Gelukkig is Luke boven dus als hij me zo wilt vermoorden zal Luke het in ieder geval horen.
"Scott, ik maak het uit." Hij kijkt me verwart aan.
"Hoezo!" Ik schrik van zijn stem.
"Ik heb je gezien met een ander. Ik wil dat je gaat Scott." Ik heb hem niet echt gezien met een ander maar ik kan niet vertellen hoe ik het echt weet. Ik haal zijn handen weg. Hij pakt mijn heupen en duwt me tegen hem aan. Ik probeer me los te rukken maar het lukt niet.
"Ik ga helemaal nergens heen!" Zegt hij en hij drukt zijn lippen op die van mij. Gatver! Ik bijt op zijn lip en ik doe een stap naar achteren.
"Ga weg vieze pedofiel!" Hij doet een stap richting mij en ik geef hem een knietje in zijn doedelzak. Hij krimpt in elkaar en ik duw hem het huis uit. Ik gooi de deur dicht en laat me op de bank vallen. Ik hoop zo erg dat hij me met rust laat. Ik probeer mijn tranen binnen te houden. Mijn broer loopt naar beneden en gaat naast me zitten.
"Was dat Scott?" Ik knik en ik sla twee armen om hem heen. De bel gaat weer en Luke staat op.
"Als het Scott is mag je hem slaan." Hij lacht en knikt. Hij doet de deur open en ik hoor dat het Emma haar stem is. Ik zie dat ze heeft gehuild maar ze kijkt blij.
"Isa! Ik ga weer terug naar mijn moeder!" Ik ren op haar af en ik geef haar een knuffel. We vallen bijna op de grond.
"Echt super fijn voor je!" We lopen naar boven om haar spullen te pakken. Het blijkt dus dat haar moeder een nieuwe vriend heeft die heel aardig is en die haar moeder kan helpen met haar problemen. Wel fijn dat iemand hier tenminste een lieve stiefvader heeft. Ik krijg een koude rilling als ik aan Rolf denk. Ook vertel ik haar wat er net was gebeurd met Scott. Ze is blij dat ik het eindelijk heb gezegd.
"Nu kan je het aan Kai vertellen!" Zegt ze vrolijk en ze gooit me telefoon aan. Ik gooi hem terug en schut mijn hoofd.
"Dacht het niet."
"Hij vind je echt leuk! Zie je dan niet dat hij bloost als hij jou ziet of dat hij echt lief is tegen jou!" Ik zucht. Misschien heeft ze gelijk. "En trouwens jij vind Kai ook leuk!" Ik haal mijn schouders op en pak haar doos verder in.
-
Vind Isa Kai ook leuk? Ik zou het heel leuk vinden als je het sterretje oranje wil maken! ★
JE LEEST
Mean guys
Teen FictionKai legt een hand op mijn boven been. "Wil je van mij af blijven!" Hij lacht vals. "Isa snap het nou, ik doe wat ik wil. Dus als ik jou wil aanraken doe ik dat." Ik zucht en ik sla zijn hand weg. "Je mag dan wel de Badboy van de school zijn, maar...