35

267 10 0
                                    

Isa

Het is nu pauze en kai heeft nog niks gezegt maar ik zie aan hem dat het niet goed is. Ik drink wat uit me fles en ik kijk Kai serieus aan. Hij zucht.

"Scott is hier! Hij komt de laatste 3 maanden bij ons op school!" Ik zit verstijfd om me heen te staren. dit mag niet! Dit kan niet. Ik slik en ik kijk om me heen. Het valt meteen op en ik zie dat Natasha op zijn schoot zit. Hij kijkt me recht aan en hij lacht vals. Ik kijk snel terug en ik slik. Waarom moet hij nou bij mij op school zitten? Stalker! Al snel gaat de bel en ik loop naar het lokaal. Kai geeft me nog een kus en hij loopt naar zijn les. Ik zit niet met alle vakken samen met hem. Snel ga ik naast Jade zitten.

"Jade wat moet ik doen? Scott is hier!" Ze kijkt me verschrikt aan.

"Verhuizen!" Ik kijk haar serieus aan. Ze zucht. "Hij moet hier weg. Je moet er voor zorgen dat hij wordt geschorst!" Ik knik. Hij moet hier weg!

Aan het einde van Nederlands ren ik de klas uit snel naar mijn kluisje snel de school uit. Ik moet Scott ontlopen totdat hij is geslaagd. Nog 3 maanden dus. Snel pak ik mijn fiets en fiets naar huis. Ik zie dat Kai nog heeft geappt.

Kai❤: moet ik je niet brengen?

Ik: nee hoor x

Ik zucht en fiets snel naar huis. Het is ook stom dat hij nog steeds heel dicht bij mij woont want het huis is nog steeds niet verkocht. Als ik thuis ben plof ik op mijn bed. Na het eten ga ik naar boven en al snel val ik in slaap.

Ik open mijn ogen en wil ze meteen weer dicht doen. Was het maar een nachtmerrie gisteren. Dan zat ik nu niet met de grootste klootzak op school. Langzaam stap ik uit bed en doe mijn dagelijkse ochtend routine. Vandaag doe ik lange broek aan en een hempje met een vest. Lekker makkelijk. Ik fiets naar school en ik achter me fietst ook iemand maar ik fiets best sloom. En hij gaat niet mij voorbij. Ik draai me om en kijk wie het is. Het is Scott shitt! Ik ga sneller fietsen maar hij komt naast me fietsen. Ik zucht.


"Waarom laat je me niet met rust? Je heb met Natasha en ik met Kai. En ik haat je!" Zeg ik en ik fiets snel door.

"Isa! Ik wil jou!" Zegt hij. Ik kan wel kokhalzen!

"Flikker op!" Zeg ik en ik neem een binnendoor weg naar school. Gelukkig gaat hij recht door. Op school negeer ik hem en ontloop hem. Ik vind hem eng. En waarom doet de politie niks? Hij wou mij verkrachten en hij zit nu bij mij op school! Als ik Kai zie loop ik naar hem toe en ik geef hem een knuffel.

"Ik ben bang Kai." Fluister ik. Hij wrijft over mijn rug.

"Het komt goed! Ik ben bij je." Ik zucht en we lopen weer naar de les. De lessen zijn saai en gaan traag voorbij. Als de school uit is loop ik alleen naar mijn kluisje. Kai fietst gelukkig mee, hij staat bende al te wachten. Ineens wordt ik ruw omgedraaid en tegen de kluisjes aan geduwd. Ik kijk Scott recht aan.

"Rot op!" Hij schut zijn hooft en lacht vals. Natasha komt er ook bij staan. Wat doet zij hier!

"Door jou is mijn leven verpest! Ik heb geen geld meer!" Ik kijk hem boos aan. Hij knijpt in mijn schouder wat echt pijn begint te doen.

"Ga weg!" Hij schut zijn hooft en ik geef hem een hard knietje in zijn geslachtsdeel. Snel ren ik naar beneden. Kai kijkt me raar aan.

"Scott." Zeg ik zacht. Hij kijk bezorgd.

"Isa ik vind je super leuk, maar ik ben niet de enigste. En dat wil ik wel zijn! Ik weet dat je er weinig aan kan doen. Maar ik wil je enigste zijn!" Ik krijg tranen in mijn ogen.

"Jij bent de enigste voor mij! Ik hou van jou! Scott moet alleen oprotten." Alle frustratie komt naar boven. "Scott verpest ons. Dit is wat hij wil!" Kai knikt en stopt met fietsen. Ik stop ook en ik geef hem een knuffel. Er loopt een traan langs mijn wang.

"Het komt goed." ik kijk naar mijn schoenen en hij tilt mijn kin omhoog en enkele seconden later zijn zijn lippen op die van mij. Ik geef toestemming en we blijven lang zo staan. Deze zoen is zo liefdevol en bezorgdheid. Ik laat los en kijk hem aan. Ik geef hem nog een kus en hij zet me af thuis en ik laat me op mijn bed vallen. Waarom moet Scott mijn leven verpesten? En Kai is hier ook de dupe van. En als ik Scott al zo'n 5 keer een knietje heb gegeven moet hij het toch wel begrijpen? Ik zucht een keer diep. Scott moet van school af. Hij moet geschorst worden.

Na het eten ga ik aan mijn huiswerk. Wiskunde is echt veel! Ik moet nog 30 opdrachten voor morgen! En ik liep al achter. Zuchtend ga ik verder en na twee uur ben ik klaar en ga slapen.

-

Sorry beetje slecht en kort hoofdstuk

Mean guys Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu