isa
Ik lig op bed naar het plafon te staren het is me nooit opgevallen dat ik nog steeds glow in de dark sterretjes op het plafon heb zitten. Maar stiekem vind ik ze nog wel leuk. Kai en ik hebben nog samen een film gekeken en een pizza besteld. Hij vroeg wel vier keer of hij niet moes blijven en of ik me wel goed voelde. Zo lief. Maar soms wil ik even alleen zijn. Mijn moeder is met een paar vriendinnen uit eten en Luke is naar Nina. Het is al half 1 maar ik kan niet slapen. Wat best gek is wat want Scott is van school, ik zou juist lekker moeten slapen. Ik stap uit bed en ik ga in mijn pyjama in de vensterbank zitten. Buiten is het pik donker maar de ene lantaren paal geeft genoeg licht om de straat te zien. De straat is kaal en verlaten dus ik pak er maar een tijdschrift bij. Al snel val ik in slaap.
Ik pak mijn kussen en gooi hem naar mijn wekker. Ik ben in de vensterbank in slaap gevallen en ben dood moe. Langzaam sta ik op en maak me klaar voor school. Op de fiets ben ik weer een beetje vrolijk en dat komt door Emma's humeur.
"Jij bent echt vrolijk vandaag!" Ze knikt en haalt haar schouders op. Soms ben je gewoon vrolijk zonder reden. Net als chagrijnig zijn zonder reden. Ik lach en we fietsen het school plein op. Ik loop naar Kai die mij een kus geeft. Samen lopen we naar de les. Na school gaan we met een hele groep naar de starbucks. We bestellen onze drankjes. Om half 6 gaat iedereen naar huis maar Kai houd me tegen.
"Kan ik je mee uit eten nemen?" vraagt hij best wel schattig, Ik knik. Hij neemt me mee naar een heel chique restaurant.
"waarom dit? Je weet toch dat de McDonalds ook heerlijk is?" Hij lacht.
"Ja weet ik maar jij verdiend iets speciaals." Er komt een ober de klap deuren uit en legt een pakje op mijn bord. Met daar naast het eten wat ik heb besteld. Ik kijk hem nieuwsgierig aan en hij lacht. Ik maak de doos open en er zitten twee Petten in. Een met Queen en een met King er op. Ik pak de pet met Queen uit de doos en doe hem op. Er zit ook nog een klein kaartje bij. Er staat: al 4 maanden míjn schatje. In sierlijke letters.
"Awhhh! Dat is zo schattig!" Roep ik en ik vlieg hem om zijn nek. En zet zijn pet bij hem op.
"Ik ben niet schattig!" Ik lach en knijp kinderachtig in zijn wang en maak baby geluiden. Hij rolt met zijn ogen en ik geef hem een zoen. Hij zoent terug en ik ga op zijn schoot zitten. Snel laat ik los want heel veel staren ons aan. Ik ga weer op mijn stoel zitten en eet mijn eten op. Samen schieten we in de lach en de rest van het restaurant gaan ook weer verder met waar ze mee bezig waren. Na nog 4 gangen zitten we prop vol en rekent hij af. Hand in hand lopen we het restaurant uit. Hij haalt zijn hond thuis nog en we lopen nog langs het park. Het is echt heerlijk om zo in de avond een wandeling te maken. En dat vind ik al 1 van mijn 100 redenen waarom ik een hond wil. Maar helaas. Geen hond voor mij, gelukkig is de hond van Kai wel echt een schatje! Kai zijn hond gaat ineens op de grond liggen en kijkt heel ondeugend. Kai trekt aan de riem maar hij wil niet vooruit. Ik schiet in de lach. Ik ga zitten op de grond en Kai zucht en doet het zelfde.
"Moet je al die sterren zien." Hij lacht en geeft me een zoen. Hij vraagt om toestemming die ik al snel geef. Hij duwt me voorzichtig op de grond en hij hangt nu boven mij. We kijken elkaar aan.
"Isa, je bent mooi." Ik bloos en ik geef hem een kusje. Hij lacht en gaat naast me liggen. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en ik kijk naar alle sterren die aan de hemel staan.
kai
Ik wrijf over haar haar terwijl zij alle sterren laat zien. Wat is ze toch lief. Mijn hond is intussen in slaap gevallen. Ik kijk naar haar ogen die mooi weerkaatsen door het kleine beetje licht van de lantaren paal.
"Toch?" Ik wordt uit me gedachten gehaald.
"Wat?" vraag ik lief. Ze lacht en geeft me een duwtje.
"Dat dat de pool ster is." Ze wijst naar een grote mooie ster aan de hemel. Ik knik om haar gelijk te geven. Even later zie ik haar geeuwen.
"Zal ik je maar thuis brengen?" Ze knikt en springt op mijn rug. De auto staat nog bij het restaurant maar haar huis is heel dichtbij. Ik neem de hond mee en ik loop met Isa om mijn rug naar haar huis.
"Blijf je slapen?" Zegt ze half slapend.
"Als dat mag." Ze knikt en ik loop mee naar haar kamer. Ze kleed zich om en ik ga alleen met mijn boxershort naast haar liggen. Ik plaats een kus op haar wang. Ze draait zich om en legt haar hoofd op mijn borstkas.
"Kai? Bedankt voor alles!" Ik glimlach en ik geef haar een kus op haar haar.
"Ik zal je altijd blijven beschermen. Dat beloof ik." Ze glimlacht.
"Ik hou van jou!"
"Ik nog meer van jou!" Zeg ik en al snel valt ze in een diepe slaap.
-
Dat was het dan...
Het einde van Mean guys. Ik vond het super leuk om te schrijven! En om reacties te lezen. Ik zal nog wel een epiloog schrijven. Maar een deel 2 ben ik niet van plan. Ik vond dit boek schrijven zo leuk! super bedankt! xx
JE LEEST
Mean guys
Teen FictionKai legt een hand op mijn boven been. "Wil je van mij af blijven!" Hij lacht vals. "Isa snap het nou, ik doe wat ik wil. Dus als ik jou wil aanraken doe ik dat." Ik zucht en ik sla zijn hand weg. "Je mag dan wel de Badboy van de school zijn, maar...