Kai
"Isa!" Schreeuw ik en ze wil naar me toe rennen maar Scott is haar voor.
"Isa is van mij!" Zegt hij. Ik wil hem een klap voor zijn kop geven maar hij pakt mijn pols en draait hem om. Ik krimp van de pijn en hij lacht. Ik draai me om en haal uit op zijn gezicht. Hij grijpt naar zijn wang, ik ren langs hem naar Isa.
"Hij.. Wou.." huilt ze. Ik sla twee armen om haar heen. Ik zie dat Max Scott nog een dreun in zijn gezicht geeft en.
"Het komt goed." Ze knikt en pakt haar jurkje weer. Ik geef haar nog een knuffel en ik til haar op de kamer uit. Ik zie dat Max Scott een bloed neus heeft geslagen. Ik zet haar op een stoel in de gang en ik ga weer naar binnen.
"Snap jij nou niet dat ze niks met je wil! Het is over gast! En ga naar een psychiater!" Ik draai me om en ik sluit Scott op in de kamer. Ik loop snel naar Isa die huilend op een stoel zit. Haar mascara is uitgelopen en haar haar zit door de war. Ze snikt. Ik geef haar een knuffel.
"Het is over! Ik ben bij je!" Zeg ik en ze legt haar hoofd tegen mijn borst. Ik hoor haar nog snikken en we lopen naar beneden. Als ik beneden ben is iedereen al weg. Ik kijk op de klok aan de muur het is ook al 4 uur. Al snel komen er politiemannen Scott ophalen.
Ze doet haar jurkje weer aan en we gaan samen op de bank zitten.
"Sorry, Isa dat ik er niet voor je was. Ik dacht dat je naar je vriendinnen was."
"Het geeft niet, jij kon er niks aan doen. Ik had het moeten vertellen." Ik hoor een trilling in mijn stem.
"Wat moet je vertellen?" Ze zucht een keer diep.
"Tweede kerstdag ging ik naar het het park en Scott was er ook, hij zei dat ik met hem mee naar huis moes. En hij pakte me vast maar ik gaf hem een knietje en skate weg." Ik zucht en ik kijk haar bezorgd aan.
"Ik was die avond nog bij je. Waarom zei je niks?"
"Ik dacht dat hij wel zou stoppen. En anders zou jij je toch alleen maar zorgen maken." Ik zucht weer. "Sorry, ik had het echt moeten zeggen." Ik knik en ik geef haar een kus op haar voorhoofd.
"Het is al goed." We blijven even zo zitten. "Ik hou van jou!" Ze glimlacht.
"Ik ook van jou." Zegt ze en ik pak haar op en ik breng haar naar mijn slaapkamer.
"Ik kan heus wel zelf lopen hoor." Ik lach en ik gooi haar op mijn bed. Ik ga er naast liggen en ik kus haar op haar voorhoofd en haar nek. ze pakt mijn hooft en ze zoent me op mijn mond. Na een tijdje laat ze los ze ziet er moe uit.
"Weltruste babe." Zeg ik en ze valt in mijn armen in slaap.
Isa
Ik open mijn ogen en meteen zie ik Kai liggen. Ik denk aan gisteren. Kai heeft me gered. Als hij later was gekomen had die gast me gewoon verkracht. Ik zucht en stap uit bed. Ik loop naar de badkamer die aan zijn slaapkamer grenst. Ik kleed me uit en ik laat warme stralen over mijn huid glijden. Ik was mijn haar en er wordt op de deur geklopt.
"Isa? Mag ik binnen komen?"
"Ja!" Zeg ik en hij loopt naar binnen.
"Kan ik ook zo douchen?"
"Je, uhhmm je mag er ook wel bij hoor. Als je wil." Ik hoor eventjes niks.
"Is goed." Zegt hij net iets te blij waardoor ik mijn lach in moet houden. Hij doet het deurtje open en stapt naar binnen. Zijn blik gaat over mijn lijf. Hij glimlacht.
"Je bent mooi." Ik lach en ik geef hem een zoen.
"Jij ook." Zeg ik tegen zijn lippen aan. Hij lacht en we blijven even zo staan. Ik spoel mijn haar uit en ik stap uit de douche. Ik droog me af aan een handdoek.
"Uhmm, Kia? Heb jij kleding voor mij?" Hij knikt en pakt een setje kleding uit zijn kledingkast en trek het aan. Ook heeft hij een mooie boxershort voor me gepakt.
"Staat prachtig!" Ik lach. Ik doe mijn bh van gisteren aan en een veelste groot shit met een spijkerbroek die af zakt. Kai komt al aangelopen met een riem en hij slaat zijn armen om me heen zodat hij de riem in mijn broek kan doen. Als we klaar zijn gaan we eten. Kai had nog croissants liggen die we hebben opgegeten.
"Zullen we nog een film kijken of wil je naar huis." Ik haal mijn schouders op.
"Zullen we meaz Runners kijken?" Hij knikt en we zetten hem aan. Ik kruip tegen hem aan en hij gaat met zijn hand door mijn haar. na de popcorn en nog een deel van meaz Runners eten we nog even wat.
"Ben je moe?" Ik knik. "Ik breng je naar huis!" Ik knik weer en ik haal mijn spullen bij elkaar. We stappen zijn auto in en rijden naar mijn huis.
"Bedankt voor alles. Als jij er niet was geweest..."
"Sttt!" Hij legt zijn vinger op mijn lippen en kust me op mijn mond. In mijn ooghoek zie ik mijn moeder kijken. Ik laat Kai los en ik sein naar mijn moeder dat ze weg moet. Kai lacht en geeft me nog een knuffel. Ik loop naar binnen en ik zie Kai nog weg rijden.
"Gelukkig Nieuwjaar!" Roept mijn moeder en ze geeft me een knuffel.
"Jij ook!" Mijn broer komt er ook nog bij staan en zo wordt het een soort groeps knuffel. Ik laat los en loop naar boven. Als ik boven ben laat ik me op het bed ploffen. Al snel val ik in slaap.
-
JE LEEST
Mean guys
Teen FictionKai legt een hand op mijn boven been. "Wil je van mij af blijven!" Hij lacht vals. "Isa snap het nou, ik doe wat ik wil. Dus als ik jou wil aanraken doe ik dat." Ik zucht en ik sla zijn hand weg. "Je mag dan wel de Badboy van de school zijn, maar...