19

275 10 1
                                    

Isa

Ik kijk om me heen ik heb scott zijn hand vast. Dit zal de laatste nacht worden. Los gaan dus. Maar de vorige keer ging dat bij Emma fout. Ze heeft tegen ons gezegt dat ze niks gaat drinken. En wij mogen haar controleren. Jade en max zijn al weg en Emma en Owen zijn aan het zoenen. Ik trek Scott mee naar de dans vloer. Hij stribbelt tegen maar ik haal hem over. Ik voel me echt geweldig met dit nummer Summer on you.

Ik pak zijn achter nek en hij de mijne. Hij raakt mijn lippen en ik de zijne. Zijn tong gaat in mijn mond het voelt geweldig nadat het lied is afgelopen trekt hij voorzichtig terug. Zijn telefoon gaat af en hij loopt weg. Ik zucht. Jammer dat hij nou perse moes opnemen. Ik loop naar jade die aan de bar staat. Ze wijst naar kai. Ik rol met mijn ogen.

"Hij is ook altijd het zelfde." Jade lacht. Kai staat vol te zoenen met een meisje die ik niet ken. En hij waarschijnlijk ook maar net.

"Hij laat jou in ieder geval met rust." Ik haal mijn schouders op. Soms is hij namelijk nog behoorlijk irritant. Ik zie dat scott er weer is en hij loopt naar mij toe. Jade gaat ook weer naar max. Na nog drie nummers komt emma naar mij toe.

"Isa! Owen is zo leuk! En volgende week hebben we een date!" Ze gilt en ik gil mee.

"Super leuk!" Scott komt irritant naast me staan. Met zo'n teken dat Emma weg moet. Expres vraag ik door.

"Wanneer is dat?"

"Volgende week vrijdag, en isa ik heb nog niks op!" Zegt ze trots. Ik steek een duim omhoog en Scott trekt me mee.

"Ik mag toch best even met Emma prat..." Ik kan mijn zin niet afmaken of hij drukt zijn lippen op de mijne. Na een paar uur zijn we uit gedanst en gaan we terug naar de camping. Emma is al terug gegaan met Owen. Jade en Max gaan ook mee, luke en Nina blijven nog even. Ik loop samen Scott terug hij heeft mijn hand vast en in zijn andere hand heeft hij zijn telefoon. Hij is de hele tijd aan het appen.

"Doe eens even gezellig!" Hij doet zuchtend zijn telefoon weg.

"Sorry maar ik was met mijn oma aan het appen, ze snapte niet hoe ze een foto moes sturen." Ik lach en ik geef hem een kus.

"Je bent lief."

"Jij ook" zegt hij en hij geeft me nog een kus. Het is een tijdje stil en we kijken naar de sterren.

"Ik ben eigenlijk nog nooit bij jou thuis geweest."

"Ik studeer nu samen met Owen, dus wonen we nu samen in een appartement. Owen ook net 18 is geworden." Ik wist niet dat hij al op zich zelf woonde. Dat lijkt me wel super handig. Geen ouders die de hele tijd vertellen hoelaat je thuis moet zijn. Of dat je moeder gaat vertellen dat je niet elke dag pizza kan eten. Ik moet lachen bij de gedachten. Na een kwartier lopen we naar de tenten.

"Wat is er?" Hij krapt sexy achter zijn oor.

"Ga je mee naar mijn tent?" Vraagt hij in een vole zin.

"Uhmm, is goed maar denk maar niet dat ik dingen gaat doen hoor!" Zeg ik lachend. Hij kijkt met een pruil lipje en ik geef hem lachend een stomp op zijn schouder.

"Ik ben een nete jongen!" Ik kijk hem ongeloofwaardig aan. We schieten tegelijk in de lach en ik kleed me om bij mijn eigen tent. Ik poets snel mijn tanden en ik doe mijn haar los. Ik ben best nerveus. Ik bedoel ik heb nog nooit met een jongen geslapen. Maar als hij dingen gaat doen die ik niet wil kan ik gewoon gaan. Maar dat doet hij toch niet. Ik kruip in de tent van Scott, hij ligt met alleen een onderbroek aan in zijn slaapzak. Ik heb gewoon een pyjama aan. Hij geeft mij ook een slaap zak en ik ga tegen hem aan liggen. Hij gaat recht zitten en gaat boven mij hangen. Hij plaatst kusjes in mijn nek en op mijn hoofd. Al snel gaat hij naar mijn mond en ik zoen hem terug en hij vraagt om toestemming en al snel wordt de zoen ruiger. Hij trekt mijn pyjama uit ik lig nu alleen in een bh en ondergoed.

"Ik wil dit niet!" Hij rolt met zijn ogen en zucht. hij geeft mij nog een kus en gaat dan liggen.

"Het is echt niet zo erg als dat iedereen zegt, het is juist fijn."

"Ik had het je verteld! Ik wil dit niet" Hij negeert me en speelt met zijn telefoon. Ik draai me om en al snel val ik in slaap.

Ik open mijn ogen en ik kruip de tent uit. Scott slaapt nog. als ik bij de douche hokjes ben spring ik onder de douche en na twee uur zitten we in de auto op weg naar het vaste land. Naar huis dus, met Emma. Vanmiddag gaat ze ook nog wat spullen ophalen. Ik kijk naar Emma die in het midden tegen mijn schouder in slaap is gevallen. Jade zit er naast en Luke rijd en Nina zit naast Luke. Na een tijdje hebben we Jade afgezet en gaan we naar huis.

-

Sryy best kort hoofdstuk volgende is weer langer. Xx

Mean guys Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu