Isa
Ik laat me op mijn bed vallen met mijn hooft in mijn kussen. Haat mama ons of zo? Ik hoor beneden nog wat geschreeuw en luke die de trap op komt. Ik veeg mijn traan weg.
"Ik haat hem!" Hij knikt. En zegt niks. Wat een rustgevend gevoel is. Al snel val ik in slaap.
Mijn wekker gaat af en ik sla weer op de grote knop. Ik laat me weer uit bed vallen en ik kleed me om. Vandaag doe ik een addidas trui aan en een broek die lekker zit. Ik borstel mijn haar door en ik doe snel een beetje mascara op en een beetje eyeliner. Mijn plek op mijn wang is inderdaad blauw en dik geworden. Ik smeer er een beetje foundation op. Als ik in de spiegel kijk zo ik er uit als een zombie. Vannacht was ik nog wakker geworden door onweer. Toen ik dacht aan de herfstvakantie kon ik niet meer slapen. Emma fiets vandaag niet mee omdat haar band lek is. Dus ik fiets alleen. Als ik op school ben zie ik er nog erger uit maar het boeit me eigenlijk niet meer. Ik ga in de klas zitten op een plek die vrij is. En ik leg mijn hoofd op tafel.
"Zo slaapkop jij ziet er ook weer zonnig uit!" Zegt Jade vrolijk. Ik moet lachen. Ik doe mijn hooft omhoog en de les gaat beginnen. Vandaag moet ik mijn huiswerk inleveren die ik gisteren heb gemaakt. Dat heb ik gemaakt toen ik niet kon slapen. Ja op het laatste moment. Maar ik lever nooit wat in dus hij moet blij zijn.
"Zo zo, Isabel heb je eindelijk iets af?" Ik rol met mijn ogen en ik ga weer zitten. En zo gaat de rest van de dag ook. Moe, slapen en docenten die boos worden. Aan het eind van de dag moeten we een verslag maken over DenHaag. Bij mij thuis...
Kai
Als het 7 uur is bel ik aan en Isa doet open. Ze was vandaag heel moe en chagrijnig. Maar het stond wel sexy.
"Zo Isa heb jij er ook zo'n zin in" zeg ik sarcastisch. Ze rolt met haar ogen.
"En lekker chagrijnig!"
"Heb je nog meer leuke opmerkingen of gaan we dat verslag maken?" Jezus zij is echt heel chagrijnig!
"Ik blijf de zelfde opmerkingen maken omdat jij zo leuk reageert." Ze zucht. We lopen samen naar de woon kamer.
"Gaan we niet in je kamer zitten?"
"Nee dat is alleen voor mensen die ik mag." ze zoek verder op internet voor plaatjes. Ik bestudeer haar gezicht. haar wang is blauw en dik. zou ze door haar onhandigheid weer tegen iets zijn aangelopen?
"Wat is er met jou wang gebeurt?" En ik wrijf zachtjes over de plek. zij haalt haar schouders op en ze slaat mijn hand weg. Na 10 minuten wordt ik geappt door Max. Ik zit samen met hem in het voetbal team.
'man waar blijf je? Je moet over een half uur op het veld staan?'
"Shit! Isa ik moet weg! Is het goed als jij het afmaakt? Ik moet een wedstrijd spelen kom je ook kijken? Dan zal ik het met jou goed maken!"
"Nee! Anders moet ik het alleen afmaken! Het moet morgen af!"
"Ik zal het goed maken beloofd! En kom je dan wel kijken? En neem Jade en emma ook maar mee!" En ik ren weg. Max vind Jade leuk dat zie ik zo. En dan heb ik vanavond een verrassing voor haar. Ik ren naar mijn scooter en ik rij weg. Mijn spullen heb ik al meegenomen. Dus als ik bij de voetbalclub ben kan ik zo het veld op. We moeten vanavond tegen nummer 1 en wij staan 2e dus het kan nog spannend worden. Maar ik scoor heel vaak dus zal het wel goed komen.
Na een half uur is de wedstrijd begonnen. Als ik in het publiek kijk zie ik geen Isa of Jade. Wel heel veel andere meiden van mijn school. Misschien was het toch nog heel veel werk om te maken. Na 10 minuten staat het al 1-0 voor de tegen partij. Het is dus nog niet gelukt om te scoren. Lex paast mij de bal en ik ren naar voren. Er komt een verdediger op mij af maar ik paas de bal door zijn benen. Ik ren op het goal af en het is nu tussen mij en de keeper. Ik doe een schein beweging naar rechts en ik schiet de bal vol in de kruising. Het hele team komt op mij af. Ik hoor Natasha gillen met nog 3 andere meiden. Ik kijk naar iedereen die het heeft gezien. En ja, Isa, Jade en emma zijn er ook. Zal Max leuk vinden. Na de pauze begint het spel weer. Ineens hoor ik Max kreunen. Ik kijk achterom en hij ligt op de grond. En heeft pijn. Ik raap hem op en we lopen het veld af. Maar onze coach roept naar mij dat ik moet spelen. Ik knik naar mijn coach en ik ren Jade haar kant op.
"Jade je moet naar max. Hij heeft iets aan zijn voet en ik moet spelen!" Jade kijkt verward maar dan straalt ze. En ze rent naar max toe. Ik geef Isa een knipoog. En zij schut lachend haar hoofd. Het spel gaat weer verder en Lex neemt vanaf de middenlijn een vrije trap. Hij kan niet zo heel goed voetballen en schiet dus ook niet zo ver. Ik ren naar voren. Ik krijg de bal van een ander uit mijn team en ik schiet op het goal. Mis. Teleurgesteld loop ik terug naar mijn positie. De keeper speelt de bal heel stom in mijn voeten en ik ren op het goal en scoor. En al snel klinkt het fluit signaal. Alle mensen die aan de kant staan worden wilt en ik wordt belanden met teamgenoten. Natasha rent ook op mij af.
"OMG! Super goed gespeeld! Je heb wel 2 keer gescoord!" Ik lach. Wow ze kan tellen! Maar eigenlijk heb ik helemaal geen zin in Natasha. Ik moet het goed maken met Isa.
Isa
Emma Jade en ik lopen terug naar huis. Het is 9 uur en ze blijven bij mij slapen. Zoë, liam lauren komen ook zo.
"Meiden ik moet jullie wat zeggen!" Zegt Jade enthousiast. "Ik heb gezoend met max!"
"Awhhh! Mega leuk!!!" Roepen we allebei tegelijk. Jade bloost er helemaal van.
"Nou kijk, Kai zie dat ik max moes helpen met zijn voet en ik ging dus naar hem toe en toen zoende hij mij!"
"Omg!" We lopen de woonkamer in en daar zit alleen Luke. Ik zucht opgelucht. Als het goed is blijft mijn moeder bij Rolf slapen. Ik krijg een koude rillingen als ik aan hem denk. Na 10 minuten gaat de bel. Dat zijn Zoë lauren en liam. Hun blijven niet slapen maar blijven wel tot laat. 5 minuten later gaat de bel weer. Wie kan dat nou zijn? Jade en ik lopen naar de deur. Luke zit in zijn kamer met oortjes is dus die zal vannacht weinig last van ons hebben. Ik open de deur en dan zie ik drie jongens met een pizza. Kai, Max en Lex. Kai en Max hebben geen shirt aan. Wij schieten in de lach. Wat een uitslovers!
"Ik zei toch dat ik het goed zou maken!" Zegt Kai. Ik lach en rol met mijn ogen en ze stappen naar binnen. Wij pakken de pizza's aan en schenken wat drank in. Jade en Max gaan naast elkaar zitten. Zo schattig om te zien. Max is best te vertrouwen. Hij is echt een heel stuk minder erg als Kai.
"Zal ik muziek aanzetten?" Vraagt Kai. Ik knik. En al snel is er een mini feestje. Om 2 uur zijn ze allemaal behoorlijk aangeschoten. Luke komt naar beneden.
"Isa kan je nu de muziek uit zitten. Ik wil slapen." Zijn ogen worden groot als hij Kai ziet.
"Wat doet hij hier!" Shit ik was het helemaal vergeten dat hun elkaar niet echt morgen.
-
Hahahaa cliffhanger!!
JE LEEST
Mean guys
Teen FictionKai legt een hand op mijn boven been. "Wil je van mij af blijven!" Hij lacht vals. "Isa snap het nou, ik doe wat ik wil. Dus als ik jou wil aanraken doe ik dat." Ik zucht en ik sla zijn hand weg. "Je mag dan wel de Badboy van de school zijn, maar...