Kai
Het is nu eind maart en het weer is al beter. School is saai maar met Isa is het leuk. Scott heeft een hele hoge boete gekregen. En de mensen op school weten er van. Nu wordt er veel over mijn en Isa geroddeld. Ik parkeer mijn auto en ik loop school in. Isa staat al voor het klas lokaal bij haar vriendinnen. Ik loop naar haar toe en geef haar een knuffel vanaf de achterkant. Ze draait zich om en ze geeft me een kus op mijn wang.
"Ik heb je gemist." Ze lacht.
"Ik jou ook." Zegt ze. Ook al hebben we elkaar voor het weekend nog gezien.
"Zullen we vanmiddag wat leuks doen?" ze knikt en we lopen het lokaal in. De les is druk en chaotisch volgende week is het proefwerk week en iedereen moet daar goede cijfers voor halen. Ik wil ook geen extra jaar hier op deze school zitten. Maar gelukkig sta ik er best goed voor. Als het pauze is gaan Max Lex en ik bij Isa en haar vrienden aan tafel zitten. Dat is ons vaste plek geworden, midden in de aula. De tafel naast ons zitten nog steeds de barbies. Met natasha maar gelukkig valt ze me niet meer lastig want ze heeft zelf al een vriend. Maar wie die sukkels is geen idee.
"Kom zullen we gaan?" ik knik en we lopen naar de auto. Het laatste uur Nederlanders was verschrikkelijk we moeten super veel leren voor de proefwerk week. Ik ga achter het stuur zitten en ik rij naar mijn huis.
Isa
Als we bij Kai zijn huis komen neemt hij me mee naar zijn kamer. Hij zoent me op mijn mond maar ik laat los als er iemand naar binnen komt.
"mam? Wat doe jij hier" ze lacht.
"het eten is klaar. Blijft Isa ook eten?"
"als het kan graag." ze knikt en we lopen achter haar aan naar de keuken. Kai heeft het dus al vertelt aan haar moeder. Na het eten neemt hij me mee naar zijn kamer.
"wil je blijven slapen." ik knik en ik geef hem een kus. We starten een film en ik ga tegen hem aan liggen. Hij slaat een arm om me heen en met zijn andere hand voert hij me popcorn. Hij pakt een hand popcorn en stopt het in mijn mond.
"Kaiii! Da ast nieee!" zeg ik. Maar de p kan je niet uitspreken met volle mond dus dat gaat niet.
"wat zeg je schat?" ik rol met mijn ogen. Ik wil er popcorn uithalen maar Kai zit op mijn hand en de andere hand heeft hij vast.
"kaiii!!" hij lacht en haalt met zijn mond popcorn dat uitsteekt uit mijn mond. Ik eet snel mijn popcorn op en hij zoent me op mijn lippen gelijk geef ik toestemming. Hij rolt me nu om zodat hij op mij ligt. Deze zoen gaat verder en wordt steeds ruwer. Ik doe zijn shirt uit en ik strijk mijn hand over zijn sixpack.
"wil je dit echt?" ik knik en zoen door.
"Maar beloof me dat je me niet behandeld als die andere meiden" Zijn gezicht betrekt.
"Isa ik ben veranderd, ik hou van jou. En jij moet me vertrouwen." Zegt hij bijna beledigd.
"Ik hou ook van jou." Zeg ik en ik doe mijn shirt uit...
Ik laat hem los om even op adem te komen. Ik kijk hem aan en hij lacht lief.
"ik hou van jou!" ik glimlach en ik geef hem nog een kus.
"ik ook van jou." zeg ik tegen zijn lippen aan. Hij lacht. En hij rolt zich o, zodat hij op me ligt.
"Kai ga van me af! Ik krijg geen lucht!" En ik doe alsof ik naar adem hap. Hij lacht.
"Ben ik zo zwaar?" Ik knik lachend.
"Dat is een en al spier!" Ik rol met mijn ogen en hij rolt weer om en ik rol mee. Ik lach en geef hem een zoen.
"Je bent lief." Hij geeft me een zoen. Ik ben echt blij met hem. Ik hoop dat het zo voor altijd blijft. Maar... Nee hij heeft voor mij gekozen en ik moet hem vertrouwen. Ik lig op zijn borst en al snel val ik in zijn armen in slaap.
Kai
Ik zie dat Isa haar ogen langzaam dicht vallen. Ze is zo mooi. Ik aai over haar. Al snel val ik zelf ook in slaap.
Langzaam open ik mijn ogen en ik zie dat Isa haar aan het omkleden is. Ik blijf even staren.
"Kai! Ik wist niet dat je al wakker was." Ik lach.
"Isa Je bent mooi." Ze bloost en ik stap ook uit bed. Ik kleed me om en we eten even snel wat voordat we naar school gaan. We stappen in de auto en ik leg mijn been op Isa haar been. Ze glimlacht en als we op school zijn lopen we het lokaal binnen. Ik ga nog even snel naar mijn kluis.
"Zo, zo Kai!" Ik draai me met een ruk om. Het is Scott! Wat doet hij hier?
"Scott rot op! Jij heb Isa pijn gedaan!" Hij lacht. Ik duw hem tegen de kluisjes.
"Rustig maar! Ik moes van mijn school af door jou! En nu kom ik nog 3 maanden hier op school." Ik wil hem zo graag slaan! "Maar ik zit niet bij haar in de klas. En ik heb nu met Natasha!" Ik duw hem nog harder tegen de kluisjes.
"Als je haar een keer aanraakt sla ik je neer!" Hij lacht en rukt zich los. Hij loopt weg. Ik loop naar het lokaal. Gelukkig zit Scott niet bij haar in de klas omdat hij 1 jaar ouder is dan haar. Als ik binnen kom kijkt iedereen me aan.
"Wat! Kijk niet zo!" Zeg ik geïrriteerd ik loop naar Isa en ik ga naast haar zitten. Ze kijkt me raar aan.
"Wat is er?" Fluistert ze. Ik haal mijn schouders op. En ik zeg dat ik het zo wel vertel. Ze knikt en de les gaat verder.
-
JE LEEST
Mean guys
Teen FictionKai legt een hand op mijn boven been. "Wil je van mij af blijven!" Hij lacht vals. "Isa snap het nou, ik doe wat ik wil. Dus als ik jou wil aanraken doe ik dat." Ik zucht en ik sla zijn hand weg. "Je mag dan wel de Badboy van de school zijn, maar...