"Luke rustig. Hij kwam hier alleen pizza brengen en hij gaat zo weer naar huis." Kai kijkt heel onschuldig.
"Ik zal jou zusje echt geen pijn doen!" Zegt hij half dronken.
"Dat is maar beter voor je. Anders zal ik jou eens pijn doen!" Ik duw luke de woonkamer deur uit.
"Luke hij is gewoon een uitslover!"
"Ja dat kan je wel zeggen. Zo maar zonder shirt hier binnen wandelen. Is hij hier al lang?" Ik knik voorzichtig.
"Maar hij is echt niet zo erg als je denkt!"
"Nee hij is nog veel erger! Hij gaat jou gebruiken net als dat hij met nog veel meer anderen heeft gedaan!" Ik zucht.
"Oké ik stuur ze naar huis." Luke loopt achter mij aan de woonkamer weer in.
"Oké jongens jullie moeten gaan!" Ik hoor een paar gejammer maar ze staan toch op. Als iedereen de deur uit is loopt Luke naar Kai en duwt hem tegen de muur.
"Als jij ook maar met een vinger Isa aanraakt stomp ik je helemaal in elkaar!" Kai rukt zich los. Ik kijk luke boos aan.
"Moet je een keer proberen." Zegt Kai.
"Het was gezellig Isa!" En hij geeft mij een kus op mijn wang. Maar ik duw hem weg. En schut mijn hooft. Hij knikt en loopt de deur uit.
"Moes dat nou Luke?" Vraag ik als ze weg zijn. Hij knikt en loopt naar zijn kamer. Ik zucht en ik loop naar Jade en emma. We ruimen een beetje op en houden nog een afterparty in de woonkamer.
"Meiden, Max heeft me net op date gevraagd! We gaan dit weekend!" Zegt Jade blozend.
"Super schattig!" Emma knikt ook.
"Hé Emma hoe is het nou met jou en die jongen?" Emma kijkt mij boos aan. O shit, Jade wist het nog niet. Jade kijkt ons vragend aan.
"Nou, we appen alleen. Maar in de herfstvakantie ga ik naar hem toe waarschijnlijk." Ik probeer zo echt mogelijk naar haar te lachen. Maar ze kent hem via insta en hij is 24! Maar dan schiet me iets te binnen. Herfstvakantie.
"Ik ga in de herfstvakantie naar Texel. Met Rolf" Zeg ik zuchtend. Ze kijken mij niets begrijpend aan. Ik was hun helemaal vergeten te vertellen over Rolf.
"Rolf is mijn moeders nieuwe vriend en ik haat hem. Hij heeft mij gisteren geslagen." Het is even stil.
"Je kan wel naar mij in de herfstvakantie!" Zegt Jade bezorgd. Ik glimlach naar haar.
"Ik weet niet of dat kan."
"Of je zegt dat je alleen mee wil als wij ook mee gaan!" Dat is eigenlijk een fantastisch idee. En als mijn moeder dat niet goed vind ga ik gewoon niet mee! We kijken nog de nieuwe film Dory en dan gaan we ook slapen want morgen moeten we gewoon naar school.
Mijn wekker gaat af en wij staan als een zombie op. Niet dat het op andere dagen anders is maar nu is het heel erg. Gisteren was het 5 uur geworden en vandaag moeten we om half negen op school zijn. We hebben dus nog een half uur. Ik kleed me snel om en poets mijn tanden wat ik gisteren was vergeten. Na tien minuten zitten we op de fiets. We moeten ook nog heel erg opschieten. We fieten met ze 3e naast elkaar en ik aan de buiten kant. Ik moet uitwijken voor een auto waardoor ik aan de andere kant van de weg rijdt. Als ik even niet oplet knal ik zo tegen een andere fietser op. Ik val van mijn fiets en de jongen waar ik tegen knalde valt ook van zijn fiets. Gelukkig fietste ik niet zo hard dus doet het geen pijn.
"Sorry! Echt Sorry! Ik lette niet op en ik moes uitwijken." Als ik hem aan kijk kijk ik in de mooiste blauwe ogen die ik ooit gezien heb. Hij heeft kort, bruin geweldig haar en zijn tanden zijn mooi wit.
"Het geeft niet hoor! Ik ben Scott", Zegt hij lachend. Ik bloos en ik kijk naar zijn fiets. Zijn stuur is helemaal gebogen.
"Ik ben Isa. Je stuur is kapot! Hier ik geef mijn nummer dan kan je de rekening sturen!" Hij lacht weer. O, wat is hij mooi als hij lacht.
"Dat hoeft niet hoor, maar ik wil je nummer wel?" Ik bloos en ik geef hem mijn nummer.
"Isa! Kom je nog we hadden haast weet je nog!" Schreeuwt Emma.
"Nou doeg isa, ik app je nog." Ik bloos weer en ik fiets achter mijn vriendinnen aan. De leraar was best boos toen we te laat kwamen maar we hebben geen straf. Ik zit nu in de klas een beetje voor me uit te staren.
"Isa ik vond het leuk gisteren. En nog Sorry over je broer!" Zegt Kai. Ik haal mijn schouders op. Waarom is hij ineens aardig. Ik vind dit een beetje eng.
"Hij mag jou gewoon niet." Zeg ik tegen hem. Tijdens de pauze gaat Kai naar Natasha. Al snel zie ik ze vol met elkaar zoenen.
De dag vliegt voorbij en al snel ben ik weer thuis. Als ik Rolf en mijn moeder zie wil ik meteen weer naar boven maar ik wordt terug geroepen.
"Isa je snapt toch wel dat je mee moet?" Ik denk aan het plan die we gisteren hebben bedacht.
"Oké, mam ik ga mee maar ik wil Emma en Jade mee nemen!" Ze kijkt naar Rolf.
"Nee echt niet. Ik wil gewoon met ze 4e dan kan ik een band met ze opbouwen!"
"Anders ga ik niet mee." Zeg ik met mijn armen over elkaar. Mijn moeder zucht, en kijkt nog een keer maar Rolf die zijn hooft schut. Ik ren naar boven. Mijn moeder moet maar niet denken dat ik nu mee ga. Ze bekijkt het maar!
Ik denk aan Kai. Ik begon hem net een beetje te mogen. Maar hij is nog steeds het zelfde. Eerst hele aardig doen en Sorry zeggen en vervolgens vol zoenen met een Barbie. Luke heeft gelijk. En ik moet laten zien dat hij niet iedereen kan misbruiken! Niet dat ik iets voelde voor hem maar ik begon hem net een beetje aardig te vinden. Maar hij is het zelfde als alle anderen. En dat ga ik vrijdag een goed laten zien en ik heb al een plannetje. Oke, ik voel even en duivels lachje opkomen. Ik krijg een appje binnen van een onbekende.
Hoi, ik ben Scott van de fiets.
Ja! Wat kost het om het te laten maken?
Een date.
Ik moet lachen. Ik ken die gast net 3 seconden en hij wil een date. Ik krijg een volg verzoek van scott op insta. Ik bekijk zijn foto's hij is echt super knap!
Ben je me nu ook al aan het stalken?
Ja, en ik stop pas als jij zaterdag mee gaat naar een club.
Ik lach weer en ik accepteer hem op instagram.
Dus dat is een ja?
Oké dan. 8 uur daar!
-
Wat vinden jullie van Scott? En vandaag kan ik weer een hele voorraad hoofdstukken maken want ik ben ziek. Daarom vandaag twee hoofdstukken.
JE LEEST
Mean guys
Teen FictionKai legt een hand op mijn boven been. "Wil je van mij af blijven!" Hij lacht vals. "Isa snap het nou, ik doe wat ik wil. Dus als ik jou wil aanraken doe ik dat." Ik zucht en ik sla zijn hand weg. "Je mag dan wel de Badboy van de school zijn, maar...